Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis jumalauta että minua nöyryytettiin treffeillä

Vierailija
18.07.2024 |

Asia pähkinänkuoressa on seuraava. Olin ilmoittanut deittisovelluksessa (monen muun asian lisäksi), että minua ei haittaa pyöreys ja muodot naisessa. Sovin treffit erään naisen kanssa, jolla oli vain yksi naamakuva. Voi hitto sitä näkyä, mikä treffipaikalla odotti. Kahvilaan vaappui sellainen poskettoman ylipainoinen nainen. Voitte ehkä kuvitella mahan joka roikkuu eri kerroksissa ja kävely on sellaista vaappuvaa töppökävelyä. Arvaatkaa, että oliko nöyryytetty olo siellä kaikkien ihmisten silmien alla. Nainen oli varmasti nähnyt kuvista, että minä olen häneen verrattuna varsin normaali ja ne muodot ei tarkoittaa mitään Dr. Now-potilasta. Kyllä jäi lähinnä traumat lähteä seuraavaan livedeittailuun.

Kommentit (222)

Vierailija
21/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi kääntää asian positiiviksesi jutuksi.

Vastaisuudessa voit sanoa valehtelematta, että et ole pinnallinen ihminen koska olet käynyt treffeillä naisen kanssa, joka ei vastaa kauneusihanteita. Tämä tekee vaikutuksen naisiin.

Mutta provohan tämä oli.

Vierailija
22/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska provo. 

Ei ole kuule provo! Ihan tapahtui tämän viikon alussa.

Ap

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli luultavasti mt lääkkeiden paisuttama eikä kyennyt ajattelemaan selvästi. Hyvänhyvyyttään tuli kahville, kun pyysit.

Vierailija
24/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ensin sanoo, ettei muodot haittaa ja sitten ne haittasikin. valehtelija.

ensi kerralla videopuhelu ennen treffejä, et joudu häpeämään.

Vierailija
25/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muodot ja +100kg on aivan eri asia.

Vierailija
26/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska provo. 

Ei ole kuule provo! Ihan tapahtui tämän viikon alussa.

Ap

0/5

Läskiprovo

Vierailija
27/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin kypsältä aikuiselta ei ap oikein vaikuta.

Sinä et voinut tätä ihmistä kohdata ihan vaan ihmisenä? Vaikka hän ei olisi ulkoisesti sinua romanttisessa mielessä miellyttänyt, olisit aikuisena kuitenkin voinut ottaa kohtaamisenne ihan ystävällisen tutustumisen kautta. Mitä se ketään ulkopuolista kiinnostaa, oletko siskon, serkun, työkaverin vai vaimosi kanssa liikenteessä. Et ole ihan niin kiinnostava henkilö kuitenkaan.

Vierailija
28/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minua olisi naisen järkevissä mittasuhteissa ollut pyöreys haitannutkaan. Siksi minulla onkin tuo maininta, koska en välttämättä halua hoikkaa naista, koska en itsekään ole hoikka. En silti ole lähellekään tuollainen lähes muodoton tapaus, joka ei kunnolla pysty edes kävelemään.

Ap

Vierailija
29/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen treffihakuun, että naisen edustava ulkonäkö on sinulle tärkeää. 

Vierailija
30/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Sun ei pakko tavata häntä uudestaan.

Eniten minua tässä kyrsiikin se, että käytetään ikään kuin hyväksi sitä, kun on omassa profiilitekstissä kohtelias vaatimuksissa naisen suhteen. Sitten toinen laittaa kuvan, josta ei todellista totuutta voi edes päätellä.

Ap

Jos olet niin typerä, ettet osaa muotoilla kaunista viestiä,joka sisältää myös toivotun painoindeksin sekä vaatimuksen siitä,että omasta terveydestä pidetään huolta esim.päivittäisellä ulkoilulla ja ruokavaliolla,niin vattuako tulet siitä itkemään? Enemmän tuom ilkeytesi kohteeksi joutunut varmasti epätoivoinen nainen säälittää. Viesti selkeämmin jottet nolaa muita!

Vierailija
31/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli maininta, että pyöreys ei haittaa. Tuossahan se ongelma on. Varmasti nainen ilahtui profiilistasi; joku melkein jopa toivoo ylipainoa.  Sinun täytyy oppia muotoilemaan toiveet tarkemmin. 

Vierailija
32/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ja enemmän vaikuttaa siltä ettei valtaosa miehistä kaipaa naista. Tästä on sanottu useasti. Haluutte nopeeta toimintaa 50/50 diilillä tai pelkkää jyystöä (halvalla) etitte miestä. Naiset vaatii biologisten eroavaisuuksien takia. Miehellä ei ole vaaraa pamahtaa paksuksi, saatika saada kovinkaan helposti hiivaa. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/gays

Vierailija
33/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kerran treffeille tuli reilusti yli 100 kg nainen vaikka naisen piti olla oman kertomuksen mukaan liikuntaa harrastava. Ei todellakaan ollut. Minä haluan naisen joka lähtee kanssani kuntosalille aamu kuudelta reippaasti.

Vierailija
34/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muodot ja +100kg on aivan eri asia.

Pallokin on muoto.

Vierailija
35/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johtiko teeffit kuumaan ja hikiseen seksiin 😉

Vierailija
36/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ap:ta herjataan? Siis olihan tuo selkeää hyväksikäyttöä naiselta. Ja olen itsekin nainen. Toinen laittanut kohteliaasti, että saa olla vähän muotoja. Paikalle vyöryykin muodoton valas.

Valaallakin on muotoja.

Väärän kuvan antaminen on kyllä jo vale.

Vierailija
37/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kerran treffeille tuli reilusti yli 100 kg nainen vaikka naisen piti olla oman kertomuksen mukaan liikuntaa harrastava. Ei todellakaan ollut. Minä haluan naisen joka lähtee kanssani kuntosalille aamu kuudelta reippaasti.

Liikuntaa harrastava ei välttämättä ole hoikka tai edes normaalipainoinen. Toki mikään 300-kiloinen ei varmaankaan liikuntaa harrasta, mutta satakiloinen voi. Luulen että vielä liioittelet painoa merkittävästi kuten teillä on tapana.

Vierailija
38/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulantyöntö?

Vierailija
39/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla oli maininta, että pyöreys ei haittaa. Tuossahan se ongelma on. Varmasti nainen ilahtui profiilistasi; joku melkein jopa toivoo ylipainoa.  Sinun täytyy oppia muotoilemaan toiveet tarkemmin. 

No eikai pyöreys nyt mitään sumopainijaa tarkoita!

Vierailija
40/222 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn mielikuvitustreffit ja mielikuvitusnainen ja mielikuvitusläskit. 

Palstan vaki- incelin lapsellinen provo

HANKI ELÄMÄ