Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis jumalauta että minua nöyryytettiin treffeillä

Vierailija
18.07.2024 |

Asia pähkinänkuoressa on seuraava. Olin ilmoittanut deittisovelluksessa (monen muun asian lisäksi), että minua ei haittaa pyöreys ja muodot naisessa. Sovin treffit erään naisen kanssa, jolla oli vain yksi naamakuva. Voi hitto sitä näkyä, mikä treffipaikalla odotti. Kahvilaan vaappui sellainen poskettoman ylipainoinen nainen. Voitte ehkä kuvitella mahan joka roikkuu eri kerroksissa ja kävely on sellaista vaappuvaa töppökävelyä. Arvaatkaa, että oliko nöyryytetty olo siellä kaikkien ihmisten silmien alla. Nainen oli varmasti nähnyt kuvista, että minä olen häneen verrattuna varsin normaali ja ne muodot ei tarkoittaa mitään Dr. Now-potilasta. Kyllä jäi lähinnä traumat lähteä seuraavaan livedeittailuun.

Kommentit (222)

Vierailija
201/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten kysynyt naisen harrastuksia etukäteen. Niistä voi jo päätellä painon aika pitkälle.

Kaikilla niillä on joku bodypump ja matkustaminen.

Vierailija
202/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ehkä oppii tästä, ettei kannata tavata ihmistä, josta on nähnyt pelkän naamakuvan. Ja ties mistä kulmasta tuokin kuva on otettu. Filtteröi pois naiset, joilla ei ole kuvaa vartalostaan, enkä tarkoita tällä mitään hävyttömyyksiä, vaan vain että näkee painon ja vartalon yleiskuvan ihan normi vaatteet päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää akka vielä jaksaa. Maine ja uskottavuus mennyttä jo.

Vierailija
204/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä todella tapahtui, niin olisit voinut sanoa heti kun hän tuli, että sinun täytyy lähteä ja lähteä samantien.

Jos kuva oikeasti valehtelee, tuonkin asian voisi tuoda ilmi. Kertoa ihan neutraalisti, että ei halua jatkaa treffejä, koska henkilö ei ole ollut rehellinen. Sitten henkilö voisi jatkossa laittaa paremmat kuvat ja hänelläkin olisi mahdollisuus löytää kumppani.

Vierailija
205/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos deitin naama tai vartalo tai jutut ei miellytä niin sitä saa päättää treffit lyhyeen ja poistua sekä olla tapaamatta uudelleen. Ei tarvi traumatisoitua siitä, että tapaa erilaisen ihmisen kuin odotti.

Siksi kannattaakin sopia ekat treffit vaikka kahvilaan. Yhden kupin juominen ei vie kauaa ja treffit saa lopetettua lyhyeen.

Jos treffit on sovittu ravintolaan ja se deitti on selkeästi valehdellut profiilissaan, silloinkin voi juoda  vain juoman.

Vierailija
206/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen jo naimisissa. Suunta naisilla on huonompaan ja nyt olisi varmasti paljon suurempi riski saada treffikumppaniksi lihava nainen.

Naisilla paino on monen asian summa esim. hormoonit (e-pillerit) vaikuttaa. Lisäksi monilla nuorilla on nykyään masennusta juurikin siitä syystä ettei koe olevansa riittävä ulkoisesti kun tuo ihana some esittelee heille määritteitä siitä mitä pitäisi olla ja miltä näyttää.

Todella pinnallista on ja entäs ne miehet jotka päivät pitkät siellä somessa kuolaa näitä somebeibejä?? Niistähän vasta se pinnallisuus paistaakin. Naisella ei muuta arvoa näytä olevan kuin se bodycount. Näyttää siltä että sinkkuus on tulevaisuuden arvo. On onnellisempaa olla sinkkuna.

En itse lihonut e-pillereistä mutta ne muutti mun vartalon muotoa ja koostumusta lötkömmäksi. Ei mikään miellyttävä juttu tuokaan. Miestä ei haitannut uusi pehmeys onneksi, joten jatkoin pillereitten syömistä.

Vierailija
207/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselläkin kävi kerran tuollainen tapaus. Oli kuvissa tajuttoman kaunis mutta paikan päällä en meinannut tunnistaa tätä. Lihonut varmaan 40kg kuvista. En kehdannut kääntyä pois kun kerta oltiin sovittu treffit mutta tämän jälkeen olen halunnut nähdä naisen livenä mahdollisimman nopeasti etten tuhlaa aikaa huijariin. 

Vierailija
208/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Sun ei pakko tavata häntä uudestaan.

Eniten minua tässä kyrsiikin se, että käytetään ikään kuin hyväksi sitä, kun on omassa profiilitekstissä kohtelias vaatimuksissa naisen suhteen. Sitten toinen laittaa kuvan, josta ei todellista totuutta voi edes päätellä.

Ap

Yksikään, siis toistan yksikään nainen, joka on mitoiltaan edustava, ei laita deittiprofiiliinsa pelkkää kasvokuvaa. Nettideittailun aakkosten alkupäästä. (jos nyt haluaa haaskata aikaansa nettideittailuun )

Olen normaalipainoinen enkä laittanut kokovartalokuvaa Tinderiin. Sellaisen olisi saanut pyytämällä toki.

Älä siis yleistä ettei yksikään nainen tai mies sitä tai tätä.

Vierailija
209/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap ensin sanoo, ettei muodot haittaa ja sitten ne haittasikin. valehtelija.

ensi kerralla videopuhelu ennen treffejä, et joudu häpeämään.

Muodot ja +100kg on aivan eri asia.

Pallokin on muoto.

130kg on vain numero.

Ei edes ole. 1, 3 ja 0 ovat numeroita, 130 on luku ja k ja g on kirjaimia.

Vierailija
210/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan lähteä kahville ap:n kanssa 40v vanhalla kuvalla.

Ohis, mutta tämä olisi aika hauska konsepti! Deittiappi, missä kaikkien kuvat olisi vauvakuvia.

Vierailija
211/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen deittisovelluksia, kun porukkaan tutustuttiin lähinnä anonyymeillä palstoilla, osattiin olla varovaisempia. Vaadittiin videopuheluyhteys ennen tapaamista. Minne on tämä osaaminen kadonnut? 

Ihmisistä on tullut laiskoja ja malttamattomia. Mieluummin valitetaan jälkeenpäin kuin toimitaan etukäteen. Videopuheluista on muistutettu jo vuosia tälläkin palstalla vastaavissa ketjuissa, kyse ei ole tietämättömyydestä tai osaamattomuudesta.

Vierailija
212/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen deittisovelluksia, kun porukkaan tutustuttiin lähinnä anonyymeillä palstoilla, osattiin olla varovaisempia. Vaadittiin videopuheluyhteys ennen tapaamista. Minne on tämä osaaminen kadonnut? 

Ihmisistä on tullut laiskoja ja malttamattomia. Mieluummin valitetaan jälkeenpäin kuin toimitaan etukäteen. Videopuheluista on muistutettu jo vuosia tälläkin palstalla vastaavissa ketjuissa, kyse ei ole tietämättömyydestä tai osaamattomuudesta.

Itse en ainakaan suostu mitään videopuheluita soittamaan. En tuttujen, enkä tuntemattomien kanssa.

Vierailija
213/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen jo naimisissa. Suunta naisilla on huonompaan ja nyt olisi varmasti paljon suurempi riski saada treffikumppaniksi lihava nainen.

Naisilla paino on monen asian summa esim. hormoonit (e-pillerit) vaikuttaa. Lisäksi monilla nuorilla on nykyään masennusta juurikin siitä syystä ettei koe olevansa riittävä ulkoisesti kun tuo ihana some esittelee heille määritteitä siitä mitä pitäisi olla ja miltä näyttää.

Todella pinnallista on ja entäs ne miehet jotka päivät pitkät siellä somessa kuolaa näitä somebeibejä?? Niistähän vasta se pinnallisuus paistaakin. Naisella ei muuta arvoa näytä olevan kuin se bodycount. Näyttää siltä että sinkkuus on tulevaisuuden arvo. On onnellisempaa olla sinkkuna.

Naisella paino on tasan kahden asian summa: paljonko syö ja mitä syö.

Vierailija
214/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä  symppaan nyt ap:tä. Pyöreys ja muodikkuus on ihan eri asia kuin sairaalloinen ylipaino. Jos ylipainoa on niin paljon että liikkuminen on vaikeutunut, niin se ei mitenkään mene pyöreyteen ja kertoo myös aika fyysisesti rajoittuneista harrastuksista. 

Se on sitten toinen juttu miksi ap pohtii muiden kahvilassa olleiden ajatuksia.

Olen samaa mieltä vaikka ap onkin lapsellinen ja typerä trolli. 

Mä olen itse reilusti ylipainoinen. Mitat 168cm ja 109kg. Painavimmillaan olen ollut 125kg ja suunta edelleen alaspäin. Mä jaksan kyllä liikkua ja mulla on fyysisesti raskas työ. Ei mulla ole vaikeuksia kävellä tms. Ei ylipaino tarkoita sitä, että makaa vain kotona ja syö.

Vierailija
215/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella paino on tasan kahden asian summa: paljonko syö ja mitä syö.

Kuten miehillä joista moni on ylipainoinen.

Vierailija
216/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten kysynyt naisen harrastuksia etukäteen. Niistä voi jo päätellä painon aika pitkälle.

Kaikilla niillä on joku bodypump ja matkustaminen.

Mä en edes tiedä mitä on bodypump. Matkustelua ei voi sanoa harrastukseksi koska ei ole siihen varaa kovin usein. 

Harrastan uintia, pyöräilyä, kävelyä (pääasiassa luonnossa), valokuvausta, lukemista, neulomista, virkkaamista, ompelua. Pystyykö tästä päättelemään mun painon? Ei pysty.

Vierailija
217/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos deitin naama tai vartalo tai jutut ei miellytä niin sitä saa päättää treffit lyhyeen ja poistua sekä olla tapaamatta uudelleen. Ei tarvi traumatisoitua siitä, että tapaa erilaisen ihmisen kuin odotti.

Siksi kannattaakin sopia ekat treffit vaikka kahvilaan. Yhden kupin juominen ei vie kauaa ja treffit saa lopetettua lyhyeen.

Jos treffit on sovittu ravintolaan ja se deitti on selkeästi valehdellut profiilissaan, silloinkin voi juoda  vain juoman.

En ymmärrä tällaista mentaaliakrobatiaa. Jos olet todella lihava, tiedät kyllä ettet vastaat kovinkaan monen kauneusihanteita, päinvastoin. Miksi asettaa toinen kiusalliseen asemaan käytännössä valehtelemalla? Siinä tulee vain kaikille paha mieli. Kannattaisi vain olla rehellinen kaikista todennäköisistä dealbreakereistä. N28

Vierailija
218/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan suostu mitään videopuheluita soittamaan. En tuttujen, enkä tuntemattomien kanssa.

Minä en suostuisi deittailemaan ketään joka ei tuollaiseen suostu. Niin helppo juttu toteuttaa. 

Vierailija
219/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Jotenkin vaikeaa suhtautua empaattisesti aloittaja ongelmaan jos ei tämän vertaa viitsitä tehdä. 

Vierailija
220/222 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V tun valaat, voisitte ottaa vähän vastuuta tekemisistänne. Katsokaa nyt minkälaisen trauman olette tällekin ihmiselle aiheuttaneet.

Voi kyynel