Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet korostaa tylsyyttään ja tavallisuuttaan Tinderissä?

Vierailija
18.07.2024 |

Kuitenkin ovat siellä etsimässä kumppania, ei kai kukaan tylsän ihmisen kanssa halua elämäänsä jakaa? Ja siis näitä on paljon enemmän kuin kalakuvia, että profiilin teksti alkaa jollain muunnelmalla sanoista "Olen tavallisen tylsä mies." Miksi? 

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kun laittaisi työhakemukseen, että olet huono työssäsi ja etkä erotu mitenkään muista hakijoista.

Haetaanko nykyään myös jännätyöntekijöitä? Olen kyllä huomannut, että rektytoijissa tuntuu olevan tinder-hulluja yhä enemmän, ja se tinderi valuu kaikkeen sanastoon ja ajatteluun näillä.

No yleensä halutaan palkata se paras mahdollinen henkilö siihen työhön ja kyllä niissä nimenomaan tulee korostaa niitä omia taitoja ja ominaisuuksia mitkä erottavat sinut niistä muista hakijoista. Huonosti tehdyt työhakemukset menevät suoraan mappi Ö:hön. 

Väärin meni. Nykyään palkataan halvin henkilö työhön, ei suinkaan paras, ja deiteille halutaan eh

Jos haluat töihin johonkin parempimaineisempaan paikkaan ja rooliin, niin silloin palkitaan paras henkilö. Jos haluat töihin johonkin Assan Vessan kassalle, niin silloin ei ehkä ole niin väliä.

Vierailija
102/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole vain sanonta "tylsä ja tavallinen" eli perusjantteri?

Tietysti mielenkiintoisempaa on, jos jotain muutakin, tarkempaa tietoa olisi saatavilla.

Tylsä ja tavallinen mies on ok, kunhan ei ole pessimisti ja arjen ankeuttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tavallisen tylsä työmies halutaan. En minä ainakaan mitään itseään täynnä olevaa jännä miestä halua.

No en mä ainakaan halua tylsää miestä. Miksi ihmeessä haluaisin tuoda elämääni tylsyyttä ja ankeutta? Eihän se että henkilö on mielenkiintoinen tarkoita sitä että ihminen on täynnä itseään vaan esim. sitä että hän on hyvä keskustelemaan monista eri asioista ja että hän on innostunut ja motivoitunut elämästä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista.

no aika moni sellainen joka on nuoruudessaan kompastunut siihen epävakaaseen jännittävää elämää hakevaan tyyppiin, saattaa oikeasti aikuisempana haluta sen tasaisen järkevän miehen vs. jännän tuuliviirin. Sinkkuna harrastan kävelyä, lukemista, netflixiä..en kaipaa miestä, joka haukkuisi mut umpitylsäksi ja pakottaisi johonkin benji

Tasaisen järkevän ei tarvitse olla tylsä. Tasaisen järkevällä voi silti olla mielenkiinnon kohteita ja kiinnostavia ajatuksia. Tasaisen järkevällä voi ola yksilöllisiä ominaisuuksia, jotka erottavat hänet monista muista. Tasaisen järkeväkin voi innostua asioista ja tasaisen järkevän kanssa voi olla hauskaakin.

Vierailija
104/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat hyviä ja kunnollisia miehiä, eivätkä mitään vähemmän älykkyysosamäärän tolloja juntteja jotka käyvät festareilla tai baareissa kännibilettämässä. Tylsyys ja tavallisuus on tervettä aikuisen elämää, alkoholinhuuruinen bilettäminen ei enää sivistyneelle aikuiselle kuulu.

Vierailija
105/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua paljastaa että olen varakas, teen kansainvälistä työtä ja harrastan alppikiipeilyä ja  vapaalaskua.

Siksi kerron että olen omillani toimeentuleva, työtätekevä, ulkoilua harrastava mies.

Sinussako ei ole mitään muita ominaisuuksia kuin työsi, rahasi ja alppikiipeily? Oma mielenkiintoni ei heräisi noista kummastakaan kuvauksesta - ykkösen kanssa ei vaikutettaisi samanhenkisiltä ja kakkosesta taas ei saanut mitään käsitystä, millainen tyyppi on kyseessä.

Vierailija
106/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he ovat hyviä ja kunnollisia miehiä, eivätkä mitään vähemmän älykkyysosamäärän tolloja juntteja jotka käyvät festareilla tai baareissa kännibilettämässä. Tylsyys ja tavallisuus on tervettä aikuisen elämää, alkoholinhuuruinen bilettäminen ei enää sivistyneelle aikuiselle kuulu.

Onko sinulla antaa jotain tutkimusmateriaalia todisteeksi siitä, että festareilla käyminen ja alhainen älykkyysosamäärä korreloivat? Toiseksi, mielenkiintoista elämää voi elää kyllä halutessaan ilman alkoholiakin. Mielestäni taas on varsin surullista, että joku luulee elämän täytyvän olla tylsää vain siksi, että on aikuinen. No, toiset näköjään kuolevat henkisesti jo paljon ennen hautaan joutumista.

Vierailija
107/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin semmoisen löytäis? Aina vaan jotain pullistelijoita.

Vierailija
108/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vaan tavallinen mur... Eiku siis hurmaaja 🥸

Vierailija
109/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tavallisen tylsä työmies halutaan. En minä ainakaan mitään itseään täynnä olevaa jännä miestä halua.

No en mä ainakaan halua tylsää miestä. Miksi ihmeessä haluaisin tuoda elämääni tylsyyttä ja ankeutta? Eihän se että henkilö on mielenkiintoinen tarkoita sitä että ihminen on täynnä itseään vaan esim. sitä että hän on hyvä keskustelemaan monista eri asioista ja että hän on innostunut ja motivoitunut elämästä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista.

Arki on tylsää.. (tai ei oikeastaan), vaatimattomuus kaunistaa jne. Ota selvää. En mä ainakaan enää jaksaa brassailla saavutuksillani. Ota selvää.

Vierailija
110/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä mies on tylsä. Itse haluan miehen, joka on todella älykäs, jolla leikkaa ja osaa ajatella analyyttisesti. Miehen, jolla on elämänkokemuksia muualtakin kuin omilta kyliltä, jolla on tarinoita kerrottavana. Joka on sivistynyt ja pystyy juttelemaan vaikka Danten teoksista tai vaikkapa USA:n sosiologisista kysymyksistä liittyen kaupunkikulttuuriin. Mies, joka vie minut ympäri maailmaa ja osaa käyttäytyä seurassa kuin seurassa. Mitä ihmettä kukaan saa tylsän miehen seurasta. Ennemmin istuisi iltaa vaikka kumisaappaan kanssa.

Vierailija
111/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arki on tylsää.. (tai ei oikeastaan), vaatimattomuus kaunistaa jne. Ota selvää. En mä ainakaan enää jaksaa brassailla saavutuksillani. Ota selvää.

Arki on sellaista minkälaiseksi sinä sen luot. Ihan omista valinnoistasi kiinni minkälaista arkea sinä elät. 

Vierailija
112/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla naisena ei ole rahaa matkustaa.

Joten tavallinen ilmoitus parempi.

Jos miehellä lukee, että haluaa matkustella, mennä taidenäyttelyihin jne niin ei minulla ole rahaa.

Jos miehellä lukee noin, niin täys homppeli se on, eikä muuta. Mikä on tietysti ok, sillä jokainen saa olla sellainen kuin on, mutta tuskin tämmöisellä on heteronaiselle mitään annettavaa.

Vierailija
113/118 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä mies on tylsä. Itse haluan miehen, joka on todella älykäs, jolla leikkaa ja osaa ajatella analyyttisesti. Miehen, jolla on elämänkokemuksia muualtakin kuin omilta kyliltä, jolla on tarinoita kerrottavana. Joka on sivistynyt ja pystyy juttelemaan vaikka Danten teoksista tai vaikkapa USA:n sosiologisista kysymyksistä liittyen kaupunkikulttuuriin. Mies, joka vie minut ympäri maailmaa ja osaa käyttäytyä seurassa kuin seurassa. Mitä ihmettä kukaan saa tylsän miehen seurasta. Ennemmin istuisi iltaa vaikka kumisaappaan kanssa.

Jutellaanko miksi 13% USAsta kattava kansanosa tekee 50% rikoksista?

Vierailija
114/118 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät siis valehtele, kuten naiset.

Vierailija
115/118 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat tavanneet jonkun oman elämänsä levottoman prinsessan, jonka kanssa pitää olla koko ajan menossa tai tulossa jostain. Koti on lähinnä kauhistus.

Moni ei jaksa sellaista.

Vierailija
116/118 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat tavanneet jonkun oman elämänsä levottoman prinsessan, jonka kanssa pitää olla koko ajan menossa tai tulossa jostain. Koti on lähinnä kauhistus.

Moni ei jaksa sellaista.

Kyllä! Nykyään korostuu elämyksellisyys ja lyhytjännitteinen mielihyvän haku.

Kun arki koittaa alkaa raskas työ...

Vierailija
117/118 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies haluaa keskustella noin umpitylsistä aiheista... etkö löytänyt opiskelukaveteistasi puolisoa vai eikö siellä ollut miehiä ollenkaan? 

Vierailija
118/118 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies haluaa keskustella noin umpitylsistä aiheista... etkö löytänyt opiskelukaveteistasi puolisoa vai eikö siellä ollut miehiä ollenkaan? 

Danten lukeminen tuottaa tuon edellisen kaltaisia rehentelijöitä? Hakekoon seuraa kaltaisistaan. Toivottavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän