Miksi miehet korostaa tylsyyttään ja tavallisuuttaan Tinderissä?
Kuitenkin ovat siellä etsimässä kumppania, ei kai kukaan tylsän ihmisen kanssa halua elämäänsä jakaa? Ja siis näitä on paljon enemmän kuin kalakuvia, että profiilin teksti alkaa jollain muunnelmalla sanoista "Olen tavallisen tylsä mies." Miksi?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan omaa "tylsää" elämääni enkä halua että joku nainen tulee pilaamaan sen. Siksi korostan "tylsyyttä".
Miksi sitten seuraa hakisit?
Ohis
Koska naiset kertovat harrastavansa matkustelua, shoppailua ja meikkejä. Miehistä se on tylsää joten ajattelevat naisten hakevan tylsää mies.
Vierailija kirjoitti:
Taustalla on mietitty strategia. Sitten voi eroprosessissa kuitata, että enpä mitään luvannutkaan vaan nainen on ihan omassa päässään rakentanut kaikki pilvilinnat. Mies on syytön siihen.
No nyt lähti sulla höpinät laukalle.
Taustalla on a) rehellisyys ja b) yksinkertaisesti se että en nauti mistään speciaalijännittävän seikkailun hakemisesta 24/7.
Unelmanainen on tasaisen tavallinen ja erityisesti tasaisen rauhallinen temperamentiltaan kaikissa kierron vaiheissa. Epästabiili tunnekiihdyttelijä on se jota pyrin välttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tavallisen tylsä työmies halutaan. En minä ainakaan mitään itseään täynnä olevaa jännä miestä halua.
No en mä ainakaan halua tylsää miestä. Miksi ihmeessä haluaisin tuoda elämääni tylsyyttä ja ankeutta? Eihän se että henkilö on mielenkiintoinen tarkoita sitä että ihminen on täynnä itseään vaan esim. sitä että hän on hyvä keskustelemaan monista eri asioista ja että hän on innostunut ja motivoitunut elämästä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista.
Tylsä mies ei tuossa kontekstissa tarkoita keskustelutaidottomuutta ja ankeutta, vaan normaalia, harmaata massaa, mitä me miehet ja naiset ollaan. Se tarkoittaa ettei hän näe itsessään erikoisia piirteitä ja harrastuksia.
Ymmärrätkö näin: miksi minä haluaisin tuoda elämääni jännän naisen joka pälättää koko ajan ja etsii jännitystä jokaiselta kadunkulmalta?
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset kertovat harrastavansa matkustelua, shoppailua ja meikkejä. Miehistä se on tylsää joten ajattelevat naisten hakevan tylsää mies.
Se on äärimmäisen tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ap mieluummn jänniksen?
Kerro ensin mitä tarkoitat jänniksellä?
Välistä on silmät mustana, ihan sama oletko tehnyt jotain tai et ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla naisena ei ole rahaa matkustaa.
Joten tavallinen ilmoitus parempi.
Jos miehellä lukee, että haluaa matkustella, mennä taidenäyttelyihin jne niin ei minulla ole rahaa.
Sidenote: museokortti maksaa 70 eur vuodessa ja galleriat ei mitään, ei ole kallista harrastaa taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tämä vaivaa vaan tunteiden vuoristoradasta kiksinsä saavia naisia. He eivät minun mielestä sovellu pitkään parisuhteeseen.
Mua ei vaivaa, mutta en kyllä moista olisi ottanut.
On seikkailunhakijoita.
On arkisia ihmisiä, tylsyydestään kertovia puurtajia.
Sitten on vielä ihmisiä, joille arki on juhlaa, romantiikkaa vaalitaan päivittäin eikä se kaipaa suuria eleitä. Tavallisuuskaan ei muutu tylsäksi jos ei itse muuta.
En halua paljastaa että olen varakas, teen kansainvälistä työtä ja harrastan alppikiipeilyä ja vapaalaskua.
Siksi kerron että olen omillani toimeentuleva, työtätekevä, ulkoilua harrastava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kun laittaisi työhakemukseen, että olet huono työssäsi ja etkä erotu mitenkään muista hakijoista.
Haetaanko nykyään myös jännätyöntekijöitä? Olen kyllä huomannut, että rektytoijissa tuntuu olevan tinder-hulluja yhä enemmän, ja se tinderi valuu kaikkeen sanastoon ja ajatteluun näillä.
No yleensä halutaan palkata se paras mahdollinen henkilö siihen työhön ja kyllä niissä nimenomaan tulee korostaa niitä omia taitoja ja ominaisuuksia mitkä erottavat sinut niistä muista hakijoista. Huonosti tehdyt työhakemukset menevät suoraan mappi Ö:hön.
Väärin meni. Nykyään palkataan halvin henkilö työhön, ei suinkaan paras, ja deiteille halutaan ehdottomasti se jännämies. Muut menee mappi ö:n.
Miksi naiset taas esittävät niin reipasta, hyväntuulista, positiivista, fiksua ja urheilullista vaikka totuus on jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jotain samantyyppistä omassa profiilissa. Moni mies samastui siihen kyllä. Se otettiin eniten puheeksi keskusteluissa ja nimenomaan positiivisena asiana. Itsekin koen olevani niin tuikitavallinen että se oli se asia jonka halusin tuoda esille. Käyn töissä, harrastan, hoidan kotia ja lapsia, joskus matkustelen, tapaan ystäviä ja sukulaisia. Siis tavallisuuden perikuva. En uniikki lumihiutale lainkaan.
MIehet haluaa, että nainen pysyy kotona, hoitaa kotia ja lapsia, joten naisella tämä on tietysti meriitti, kun on tylsä. Mies ei kuitenkaan hae kuin tervettä reikää joka pitää itsensä puhtaana hänelle ja kodinkonetta. Kun nainen pysyy kotona mies voi myös harrastaa sivusuhteita, joten lapsetkin on siinä plussaa koska on sitten pallona naisen jalassa eikä se pääse minnekään silloin kun mies on pettämisreissuillaan.
Sinulla varsin omituinen näkemys niin miehistä kuin parisuhteista.
En kato halua flexailla, että olen pelastajasukeltaja, nostan penkistä kakssattaa ja soitan gunsn rosessissa kitaraa.
Koska jotkut naiset hakevat turvallisuutta ja tavalliset miehet eivät ole jännämiehiä, jotka hakkaavat, kiroilevat ja pettävät.
Koska erityisesti poikien kasvatus korostaa homogeenisyyttä. On pelottavaa erottua joukosta hyvässä tai pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska erityisesti poikien kasvatus korostaa homogeenisyyttä. On pelottavaa erottua joukosta hyvässä tai pahassa.
Tämähän on juuri päinvastoin. Naisille on yli kaiken tärkeää olla "normaali". Miehistä löytyy ne joukosta poikkeacvat yksilöt.
Jännä juttu. Minulla on tosi hauska ja reipas mies, joka lähtee mukaan kaikenlaiseen ennakkoluulottomasti. Hän on silti erittäin turvallinen mies ja vastuullinen isä lapsille. Hän ei todellakaan mene kategoriaan perustylsä mies joka nauttii rauhallisista koti-illoista.
Naisen kannattaa olla nirso. Mikä järki on heittää elämä hukkaan tylsän miehen kanssa kun voi saada eläväisen ja turvallisen miehen samassa paketissa?
Koska ei seiso kunnolla, ei kestävyyttä eikä viitseliäisyyttä naista tyydyttää ja rakastella.
Pelottaa.
Parempi, ettei lupaile yhtään mitään.
Haluaa tyhjennysreiän ja siihen kelpaa lukemani mukaan kuka tahansa. Ihan mikä naisen pillu vaan. Ja taas... tiiinderriiiinn.... runkulle...tiiinderiin....
Vierailija kirjoitti:
En halua paljastaa että olen varakas, teen kansainvälistä työtä ja harrastan alppikiipeilyä ja vapaalaskua.
Siksi kerron että olen omillani toimeentuleva, työtätekevä, ulkoilua harrastava mies.
Parempi olisi kertoa, niin osaisi jättää vastaamatta näin epäsopiviin ilmoituksiin. Onneksi en ole seuraa etsimässä.
Tylsä mies on hyvä elättäjänä. Tekee nurkumatta kotityöt ym.Häneltä saa taloudellisesti vakaan elämän ja hän tarjoaa resurssit helppoon elämään.
Sen sijaan joku hauskuuttaja saa pelkästään hyvälle tuulelle.