Miksi miehet korostaa tylsyyttään ja tavallisuuttaan Tinderissä?
Kuitenkin ovat siellä etsimässä kumppania, ei kai kukaan tylsän ihmisen kanssa halua elämäänsä jakaa? Ja siis näitä on paljon enemmän kuin kalakuvia, että profiilin teksti alkaa jollain muunnelmalla sanoista "Olen tavallisen tylsä mies." Miksi?
Kommentit (118)
Jännämiehet ovat kokeneet inflaation, kun naisilta lähtee ensin rahat ja sitten henki ja seksi siinä välissä oli vain keskinkertaista.
Miesten kannattaa profiloitua ihan sellaiseksi tavalliseksi, tylsäksi tyypiksi, jolle kelpaa tavallinen arki täydellisesti. Eikä tarvi anaaliseksiä, ihan riittää v''ttu.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka identifioidutte tylsiksi ja tavallisiksi, millaista elämä olisi kanssani? Millaisia tulevaisuuden suunnitelmia teillä on, miten vietätte illat, viikonloput ja lomat? Vastaavasti minkälaisia asioita ette haluaisi missään nimessä tehdä kumppaninne kanssa?
Aamulla duuniin, illalla pois, sitten salille nostaan rautaa ja vetään pari jännää tabua huuleen. Viikonloppuna vedetään kaverien kanssa perseet olalle ja maananatina sitten taas duuniin. Lomalla hurvitellaan Bangkokin ilokortteleissa. Kyllä sinä vielä mukaan mahtuisit, kun olet noin innokas oppimaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö olla joku bilehile tai rockstar? Vetää kaikkee ja bailaa tappiin saakka? Impulsiivinen äkkipikainen ihminenhän pitäs olla eikä mikään pullan tuoksunen kotihiiri. Ei vanhemmiten enää jaksa kuin silloin nuorempana eikä oikeastaan niinpaljoa kiinnostakaan. Jotkut kaipaa seikkailua ja piristystä tylsään elämäänsä. Hankkikaa avoin suhde ja lähtekää lemmenlomalle pariksi kuukaudeksi niin saatte osviittaa siitä tuleeks sitä mitää kiksejä vai olisiko kuitenkin se tasaisen turvallinen harmaa arki se mieluisampi vaihtoehto.
Miksi vaihtoehdot ovat olevinaan tappavan tylsä tai sitten joku holtiton bilehile? Oikeastiko ihmiset ovat näin mustavalkoisia ja latteita, että ajatellessaan jotain "kiinnostavaa", mieleen ei tule muuta kuin joku impulsiivinen, raivotautinen kännääjä?
Aikoinaan mulla itselläni oli Tinder-profiilissa kerrottuna asiat joita pidin itsessäni mielenkiintoisina. Harrastan ahkerasti boulderointia ja rocken roll-tansseja, kirjoitan vapaa-ajallani seikkailuromaania josta sen valmistuttua ajattelin ottaa omakustannepainoksen. Lisäksi minua kiehtoo japanilainen ruokakulttuuri jossa poistutaan sushi-alueelta. Olen aktiivinen ja persoonallinen ihminen, mutta kaikkea muuta kuin sekopäinen, vastuuton rällääjä.
Jo näistä tärpeistä sai keskustelun usein käyntiin. Käytännössä ojensin mätseille aiheita joihin tarttua ja jos toisella oli yhtään uteliaisuutta johonkin näistä, juttelu yleensä eteni todella luontevasti ja miellyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tavallisen tylsä työmies halutaan. En minä ainakaan mitään itseään täynnä olevaa jännä miestä halua.
No en mä ainakaan halua tylsää miestä. Miksi ihmeessä haluaisin tuoda elämääni tylsyyttä ja ankeutta? Eihän se että henkilö on mielenkiintoinen tarkoita sitä että ihminen on täynnä itseään vaan esim. sitä että hän on hyvä keskustelemaan monista eri asioista ja että hän on innostunut ja motivoitunut elämästä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista.
no aika moni sellainen joka on nuoruudessaan kompastunut siihen epävakaaseen jännittävää elämää hakevaan tyyppiin, saattaa oikeasti aikuisempana haluta sen tasaisen järkevän miehen vs. jännän tuuliviirin. Sinkkuna harrastan kävelyä, lukemista, netflixiä..en kaipaa miestä, joka haukkuisi mut umpitylsäksi ja pakottaisi johonkin benjihyppyyn. Eiköhän seikkailunhaluisten kannata ohittaa ne "tavallisen tylsät" miehetja naiset tinderissä, siellä on niitä jänniksiäkin tarjolla yllinkyllin.
Benjihyppyä harrastava mies voi aivan hyvin olla luonteeltaan tasainen ja järkevä ja se tavallinen mies saattaa olla luonteeltaan epätasainen tai epävakaa. Itse asiassa extreme-harrastuksissa nimenomaan pitää olla sellainen luonne, että pää pysyy kylmänä ja rauhallisena.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka identifioidutte tylsiksi ja tavallisiksi, millaista elämä olisi kanssani? Millaisia tulevaisuuden suunnitelmia teillä on, miten vietätte illat, viikonloput ja lomat? Vastaavasti minkälaisia asioita ette haluaisi missään nimessä tehdä kumppaninne kanssa?
Mä olen tuo tuikitavalliseksi itseään nimittänyt nainen ketjun alkupuolelta. Löysin Tinderistä kaltaiseni, ja ennen kaikkea elämäni rakkauden :) Elämme hyvin - yllätys yllätys - tavallista elämää. Käymme töissä, hoidamme kotia ja lapsia (no, teinejä), harrastamme paljon liikuntaa sekä yhdessä teinien kanssa, kahdestaan että erikseen, katsotaan maratoneina sarjoja ja joskus käydään leffassa, tavataan ystäviä (yleensä myös liikunnan merkeissä, pelataan paljon erilaisia mailapelejä), lomilla usein rempataan kotia ja joskus matkustellaan - sekin usein liikunnallisissa merkeissä. Meitä ei kiinnosta biletys missään muodossa tai vaikka festarit, yleensä ottaenkaan isot ihmismäärät tai lukuisat vieraat ihmiset ympärillä.
Itse en missään vaiheessa käyttänyt sanaa tylsä mutta tavallinen, todellakin.
Vaivaton mies olis ihana. Ei aiheuttaisi surua ja murhetta, riitaa ja draamaa, ei oikkuilusi eikä kiukuttelisi ja ennen kaikkea viihtyisi mun seurassa.
En nyt tiedä mitä pitäisi sanoa ... Sanoin olevani hyvä valinta niin nainen kutsui öykkäripullistelijaksi. Nyt en ymmärrä mistä tuo reaktio tuli ollenkaan kun olen kaikkea muuta kuin tuo ja kerroin paljon elämästäni tuota ennen.
Mies 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tuo tuikitavalliseksi itseään nimittänyt nainen ketjun alkupuolelta. Löysin Tinderistä kaltaiseni, ja ennen kaikkea elämäni rakkauden :) Elämme hyvin - yllätys yllätys - tavallista elämää. Käymme töissä, hoidamme kotia ja lapsia (no, teinejä), harrastamme paljon liikuntaa sekä yhdessä teinien kanssa, kahdestaan että erikseen, katsotaan maratoneina sarjoja ja joskus käydään leffassa, tavataan ystäviä (yleensä myös liikunnan merkeissä, pelataan paljon erilaisia mailapelejä), lomilla usein rempataan kotia ja joskus matkustellaan - sekin usein liikunnallisissa merkeissä.
Meitä ei kiinnosta biletys missään muodossa tai vaikka festarit, yleensä ottaenkaan isot ihmismäärät tai lukuisat vieraat ihmiset ympärillä.
Itse en missään vaiheessa käyttänyt sanaa tylsä mutta tavallinen, todellakin.
Jos joku laittaa profiiliinsa sanan 'tylsä' niin itselle siitä ainakin tulee sellainen mielikuva, että henkilö ei olo oikein kiinnostunut juuri yhtään mistään ja että maataan lähinnä kotisohvalla. Tavallinen on ehkä hieman neutraalimpi, mutta silti mielestä profiileissa olisi ihan hyvä kertoa jotain niistä omista intohimoista ja siitä mitä tykkään tehdä vapaa-ajalla. Esim. sunkaltaisen ihmisellä kohdalla korostaisin sitä, että liikunta on itselle tärkeää. Tämä karsisi joukosta jo pois ne tavalliset, jotka eivät ole kiinnostuneita liikunnasta jne.
En siedä sellaisia marttyyrisiä miehiä, ja se on ehkä se ongelma siinä, jos mies kutsuu itseään tylsäksi.
Tavallinen mies on positiivinen juttu, ei mitään prameilua, ei itseään täynnä oleva, ei mikään ihmisrobotti.
Tylsästä ihmisestä minulle tulee heti mielikuva, että hänellä on huono itsetunto ja joutuu siksi haukkumaan itseään tylsäksi. En siedä sellaisia miehiä, jotka haukkuvat itseään ja sitten kinuavat sitä kautta hyväksyntää ja kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tuo tuikitavalliseksi itseään nimittänyt nainen ketjun alkupuolelta. Löysin Tinderistä kaltaiseni, ja ennen kaikkea elämäni rakkauden :) Elämme hyvin - yllätys yllätys - tavallista elämää. Käymme töissä, hoidamme kotia ja lapsia (no, teinejä), harrastamme paljon liikuntaa sekä yhdessä teinien kanssa, kahdestaan että erikseen, katsotaan maratoneina sarjoja ja joskus käydään leffassa, tavataan ystäviä (yleensä myös liikunnan merkeissä, pelataan paljon erilaisia mailapelejä), lomilla usein rempataan kotia ja joskus matkustellaan - sekin usein liikunnalli
Silloin kun kohdattiin (tämän mieheni kanssa) tinderissä niin siellä oli paljon niitä tietoja joita valittiin valmiista vaihtoehdoista. Liikunnallisuus korostui kyllä niissä. Miehelläni oli kyllä enemmän tekstiä kuin mulla ja hän nosti liikunnan isosti esille. Oma liikunnallisuus näkyi kyllä kuvistani myös. En ole ulkonäöltäni tavallinen. Ehkä siksikin halusin korostaa tavallisuuttani siinä mitä itse nostin itsestäni esille.
Ihan hyvin oli vientiä vaikka profiilin kuvauksen perusajatus oli se ihan tavallinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ap mieluummn jänniksen?
Pehmee jännis kelpais
-naseva kurttu-
Minua ainakin ihmetyttää se, että miksi kukaan kirjoittaisi olevansa tylsä? Tämähän kertoo siitä, että ihminen itsekään ei viihdy omassa seurassaan kun kerta kokee itsensä ja elämänsä tylsäksi. Tästä herää kysymys miksi tämä ihminen ei tee ikinä mitään kiinnostavaa vaan tyytyy tylsään ja harmaaseen elämään?
Tuosta saa myös mielikuvan, että miestä ei kiinnosta mikään yhdessä tekeminen tai että hän olettaa naisen toimivan seremoniamestarina ja hoitavan kaikki järjestelyt itse jos johonkin haluaa lähteä.
Naiset on tylsiä eikä ne osaa keskustella. Naisilla on huonoja suhteita ollut komeiden jännämiesten kanssa jotka pettää teitä jatkuvasti. Ette ole itse täydellisiä hyväksykää se ja sitten voitte vasta haukkua miehiä tylsäksi. Tylsä mies on rehellinen ja kohtelee naista hyvin ja aina paremmin kuin se komea pettäjä unelmien poikamies josta aina haaveilette.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tylsiä eikä ne osaa keskustella. Naisilla on huonoja suhteita ollut komeiden jännämiesten kanssa jotka pettää teitä jatkuvasti. Ette ole itse täydellisiä hyväksykää se ja sitten voitte vasta haukkua miehiä tylsäksi. Tylsä mies on rehellinen ja kohtelee naista hyvin ja aina paremmin kuin se komea pettäjä unelmien poikamies josta aina haaveilette.
Eikös tässä aloituksessa nyt ollut kyse siitä, että se mies itse haukkuu itseään tylsäksi? Tylsyys ja rehellisyys eivät myöskään korreloi keskenään.
Vierailija kirjoitti:
No mistä asioista sinä haluaisit keskustella sen naisen kanssa? Listaa vaikka kymmenen aihetta.
Minulle sopisi keskustelu vaikkapa tieteestä, taiteesta, itsensä kehittämisestä, elämän tarkoituksesta, maailmantapahtumista, ihmissuhteista, musiikista, matkailusta, liikunnasta ja yrittäjyydestä.
T. N26
No minua ei kiinnosta leidit jotka esittelyn mukaan ovat aina menossa ja näyttävät siltä että rahaa palaa pintaliitoon. Haen tavallista naista, jolla jalat ovat maanpinnalla ja omaa terveen maalaisjärjen. Siksi esittelen itsenikin siten.
Elämä parisuhteessa on enemmän tai vähemmän tavallista. Jos olisin deittisovelluksissa, niin pyrkimyksenä olisikin etsiä nainen joka kestää tylsyyttä ja tavallisuutta. Haluan parisuhteen olevan rauhallinen ja tasainen ilman turhia tunnekuohuja. Jos nainen on allerginen tylsyydelle ja tasaisuudelle, niin ei hän tule viihtymään myöskään minun kanssani. Enkä minä hänen kanssaan. Tasaisuus ja tavallisuus ei kuitenkaan poissulje aktiivisuutta, olenhan itsekin aktiivinen ihminen ja vietän purjeveneellä ja vaelluksilla suuren osan lomista ja kesäviikonlopuista.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että tämä on se tietty perusvetelä miestyyppi joka haluaa naisen jonka rima on mahdollisimman matalalla, jotta hän voisi alittaa ne alimmatkin odotukset rauhassa.
Tää kuulostaa oikealta. "Ethän vain odota minulta mitään, en jaksa vaivautua."