Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet korostaa tylsyyttään ja tavallisuuttaan Tinderissä?

Vierailija
18.07.2024 |

Kuitenkin ovat siellä etsimässä kumppania, ei kai kukaan tylsän ihmisen kanssa halua elämäänsä jakaa? Ja siis näitä on paljon enemmän kuin kalakuvia, että profiilin teksti alkaa jollain muunnelmalla sanoista "Olen tavallisen tylsä mies." Miksi? 

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa karisttua heti alkuun lompakkoloiset ja ne joiden tarkoitus on vain miehen henkinen ja taloudellinen hyväksikäyttö. Ei sinne enää kauheasti naisia jää mutta ne jäljelle jäävät on huipputason naisia joita on mukava tapailla ja viettää aikaa

Vierailija
62/118 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tämä vaivaa vaan tunteiden vuoristoradasta kiksinsä saavia naisia. He eivät minun mielestä sovellu pitkään parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tavallisen tylsä työmies halutaan. En minä ainakaan mitään itseään täynnä olevaa jännä miestä halua.

Olen eri mieltä. Parisuhteen on tarkoitus parantaa elämää ei huonontaa.

Tämähän riippuu aivan yksilöstä mikä parantaa kenenkin elämänlaatua. Ei kaikki halua elämästään mitään jatkuvaa "seikkailua", vaan juuri se mutkaton, harmaaksikin kuvattu arki on se mikä tekee elämästä mukavampaa. 

-eri 

Vierailija
64/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa ihmisistä on loppupeleissä sangen tylsiä, niin miksi suotta muuta esittämään, jos tämän jo itsestään tiedostaa? 

Vierailija
65/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla on mietitty strategia. Sitten voi eroprosessissa kuitata, että enpä mitään luvannutkaan vaan nainen on ihan omassa päässään rakentanut kaikki pilvilinnat. Mies on syytön siihen.

Vierailija
66/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsyyden ja tavallisuudenkin voi ilmaista sekä hyvällä että huonolla tavalla.

Huonosti kirjoitettu profiili:

Olen tylsä ja tavallinen mies. En harrasta oikein mitään erikoista, käyn töissä ja katselen telkkua. Viikonloppuisin en tee mitään erikoista. Että sellaista, jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä.

Hyvin kirjoitettu profiili:

Hei, olen Matti! Työskentelen päivisin IT-alalla ja iltaisin rentoudun usein hyvän elokuvan tai sarjan parissa. Pidän erityisesti scifi- ja draamasarjoista, mutta olen avoin uusille suosituksille. Viikonloppuisin nautin rauhallisista kävelyistä luonnossa ja joskus käyn ystävien kanssa kahvilla tai pelaamassa lautapelejä. Etsin mukavaa ja huumorintajuista ihmistä, jonka kanssa jakaa arjen ilot ja haasteet. Jos sinäkin arvostat rentoa yhdessäoloa ja hyviä keskusteluja, olisi kiva tutustua paremmin!

Mitä jännämies rekryäjiä täällä on?

Vierailija
67/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet on keksineet uuden tavan yrittää. Kaikki deittiprofiilien tekstit kannattaa kääntää päinvastoin niin pääsee lähemmäs totuutta.

Vierailija
68/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jotain samantyyppistä omassa profiilissa. Moni mies samastui siihen kyllä. Se otettiin eniten puheeksi keskusteluissa ja nimenomaan positiivisena asiana. Itsekin koen olevani niin tuikitavallinen että se oli se asia jonka halusin tuoda esille. Käyn töissä, harrastan, hoidan kotia ja lapsia, joskus matkustelen, tapaan ystäviä ja sukulaisia. Siis tavallisuuden perikuva. En uniikki lumihiutale lainkaan. 

MIehet haluaa, että nainen pysyy kotona, hoitaa kotia ja lapsia, joten naisella tämä on tietysti meriitti, kun on tylsä. Mies ei kuitenkaan hae kuin tervettä reikää joka pitää itsensä puhtaana hänelle ja kodinkonetta. Kun nainen pysyy kotona mies voi myös harrastaa sivusuhteita, joten lapsetkin on siinä plussaa koska on sitten pallona naisen jalassa eikä se pääse minnekään silloin kun mies on pettämisreissuillaan.

Vierailija
69/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena tinderissä oli vaan niin paljon helpompaa. Mulla luki suurin piirtein näin: Oon tosi tavallinen. Lähdetkö treffeille? 

Se riitti. Löysin mitä halusin. Poistuin. 

Hmm, no toki mä en ulkonäöltäni ole ihan tavis tai ainakaan keskiverto. 

No, en ala valhtelemaan olevani tavallinen tai tylsä. En ole myöskään yhtään jännä, en näe maailmaa sillä akselilla. Välttelen sekä tylsiä että jänniä. 

Vierailija
70/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunein on että olen hyvän huumorintajun omaava ja komea/kaunis. Ehkä omasta mielestä mutta entä muiden. Harvalla on oikeasti hyvä huumorintaju ja jokainen on omasta mielestään hyvännäköinen. 

Vierailija
71/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tavallisen tylsä työmies halutaan. En minä ainakaan mitään itseään täynnä olevaa jännä miestä halua.

No en mä ainakaan halua tylsää miestä. Miksi ihmeessä haluaisin tuoda elämääni tylsyyttä ja ankeutta? Eihän se että henkilö on mielenkiintoinen tarkoita sitä että ihminen on täynnä itseään vaan esim. sitä että hän on hyvä keskustelemaan monista eri asioista ja että hän on innostunut ja motivoitunut elämästä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista.

Tää. Jos kuvaa itseään tylsäksi niin en usko, että tämän ihmisen kanssa kovin järkevää saa juteltua ja täytyy kotisohvalta kiskoa ylös jos haluaa tehdä yhtään mitään.

Vierailija
72/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 400 000 suomalaista syö mielialalääkkeitä, niin moniko on sellainen vielä kenen pitäisi syödä muttei syö?

Siitä löytyy se syy 

Vierailija
73/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tylsä, olen muuten vain laiska. Minua ei saa matkoille eikä ulos paitsi hakemaan lähikaupasta valmisruokaa, savukkeita ja olutta. Kun löydän naisen, kauppareissutkin voin jättää tekemättä. 

t. Wagner

Vierailija
74/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia profiileja on naisillakin paljon. Yksi selittävä tekijä lienee, ettei monikaan käyttäjä sukupuolestaan riippumatta panosta profiiliinsa pahemmin. Toinen tekijä on, että useimpien meidän elämä nyt on tavallista arkea. Se kokeeko ihminen tavallisen arjen siten tylsäksi on oma juttunsa.

Vierailija
75/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsyyden ja tavallisuudenkin voi ilmaista sekä hyvällä että huonolla tavalla.

Huonosti kirjoitettu profiili:

Olen tylsä ja tavallinen mies. En harrasta oikein mitään erikoista, käyn töissä ja katselen telkkua. Viikonloppuisin en tee mitään erikoista. Että sellaista, jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä.

Hyvin kirjoitettu profiili:

Hei, olen Matti! Työskentelen päivisin IT-alalla ja iltaisin rentoudun usein hyvän elokuvan tai sarjan parissa. Pidän erityisesti scifi- ja draamasarjoista, mutta olen avoin uusille suosituksille. Viikonloppuisin nautin rauhallisista kävelyistä luonnossa ja joskus käyn ystävien kanssa kahvilla tai pelaamassa lautapelejä. Etsin mukavaa ja huumorintajuista ihmistä, jonka kanssa jakaa arjen ilot ja haasteet. Jos sinäkin arvostat rentoa yhdessäoloa ja hyviä keskusteluja, olisi kiva tutustua paremmin!

Molemmat oli tylsiä. Matti etsii huumorintajuista seuraa, mutta eipä tuossa tekstissä ole häivähdystäkään siitä omasta huumorista. 

Vierailija
76/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan omaa "tylsää" elämääni enkä halua että joku nainen tulee pilaamaan sen. Siksi korostan "tylsyyttä". 

Vierailija
77/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näen tylsän ja tavallisen miehen sellaisena että hän on juuttunut rutiineihin ja ei ole hirveästi kiinnostunut kokeilemaan mitään uutta. Tulee mieleen Päiväni murmelina leffa, jossa jokainen päivä on samanlainen kuin edellinen.  

Mitä jännää ja erilaista mielenkiintoista sitten itse teet tai suoritat joka päivä? 

Pyörittäisikö teetä lusikalla myötäpäivään vaiko vastapäivään ehkäpä kokeilisi jopa palasokeria hienosokerin sijaan?

Vierailija
78/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen Tinder-tekstin olekaan tarkoitus miellyttää kaikkia, joten jos ajattelet että toisen profiili ei kiinnosta sinua, niin sitten se teksti on ajanut asiansa ja karsinut sinut pois valinnasta. Naisilla on kumma ajattelutapa, että kaikkien miesten pitäisi miellyttää juuri SINUA ja kaikki haluavat tottakai juuri SINUT. 

Vierailija
79/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuommoinen on plussaa. Kalastava mies ei kaikkea aikaa nyhjää vieressä ja vaadi tekemään/menemään yhdessä.

Lisäksi tuo kalaa ruokapöytään. Rakastan kaloja, mutta en raaski ostaa, kun on kallista.

Tylsä ja tavallinen ei hötkyile. Lisäksi on kuin kanvaasi uusille ajatuksille..

Vierailija
80/118 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen Tinder-tekstin olekaan tarkoitus miellyttää kaikkia, joten jos ajattelet että toisen profiili ei kiinnosta sinua, niin sitten se teksti on ajanut asiansa ja karsinut sinut pois valinnasta. Naisilla on kumma ajattelutapa, että kaikkien miesten pitäisi miellyttää juuri SINUA ja kaikki haluavat tottakai juuri SINUT. 

Luultavammin naiset vain ihmettelevät miksi tuo mies haluaisi olla hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme