Miksi miehet korostaa tylsyyttään ja tavallisuuttaan Tinderissä?
Kuitenkin ovat siellä etsimässä kumppania, ei kai kukaan tylsän ihmisen kanssa halua elämäänsä jakaa? Ja siis näitä on paljon enemmän kuin kalakuvia, että profiilin teksti alkaa jollain muunnelmalla sanoista "Olen tavallisen tylsä mies." Miksi?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tavallisen tylsä työmies halutaan. En minä ainakaan mitään itseään täynnä olevaa jännä miestä halua.
No en mä ainakaan halua tylsää miestä. Miksi ihmeessä haluaisin tuoda elämääni tylsyyttä ja ankeutta? Eihän se että henkilö on mielenkiintoinen tarkoita sitä että ihminen on täynnä itseään vaan esim. sitä että hän on hyvä keskustelemaan monista eri asioista ja että hän on innostunut ja motivoitunut elämästä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista.
Tavallinen voi olla kaikkea tuota.
Minulla naisena ei ole rahaa matkustaa.
Joten tavallinen ilmoitus parempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä lukee, että haluaa matkustella, mennä taidenäyttelyihin jne niin ei minulla ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tavallisen tylsä työmies halutaan. En minä ainakaan mitään itseään täynnä olevaa jännä miestä halua.
No en mä ainakaan halua tylsää miestä. Miksi ihmeessä haluaisin tuoda elämääni tylsyyttä ja ankeutta? Eihän se että henkilö on mielenkiintoinen tarkoita sitä että ihminen on täynnä itseään vaan esim. sitä että hän on hyvä keskustelemaan monista eri asioista ja että hän on innostunut ja motivoitunut elämästä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista.
Tavallinen voi olla kaikkea tuota.
Tavallinen mies ei välttämättä ole noita asioita, koska tavallinen mies saattaa tyytyä yksitoikkoiseen elämään ilman sen suurempaa innostusta tai motivaatiota. Tämä ei tietenkään päde kaikkiin, mutta yleisesti ottaen, henkilöt jotka ovat aidosti kiinnostuneita elämästä ja monipuolisista keskusteluista, erottuvat usein edukseen. Tällaiset ihmiset eivät pelkästään elä rutiinien mukaan, vaan etsivät aktiivisesti uusia kokemuksia ja ovat valmiita astumaan oman mukavuusalueen ulkopuolelle.
Miehet yllättää. Ensin tuollainen tylsä avaus ja sitten seuraavassa postauksessa jdickpick. Naisella alkaa tuon jälkeen pyörimään sukat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Tylsyyden ja tavallisuudenkin voi ilmaista sekä hyvällä että huonolla tavalla.
Huonosti kirjoitettu profiili:
Olen tylsä ja tavallinen mies. En harrasta oikein mitään erikoista, käyn töissä ja katselen telkkua. Viikonloppuisin en tee mitään erikoista. Että sellaista, jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä.
Hyvin kirjoitettu profiili:
Hei, olen Matti! Työskentelen päivisin IT-alalla ja iltaisin rentoudun usein hyvän elokuvan tai sarjan parissa. Pidän erityisesti scifi- ja draamasarjoista, mutta olen avoin uusille suosituksille. Viikonloppuisin nautin rauhallisista kävelyistä luonnossa ja joskus käyn ystävien kanssa kahvilla tai pelaamassa lautapelejä. Etsin mukavaa ja huumorintajuista ihmistä, jonka kanssa jakaa arjen ilot ja haasteet. Jos sinäkin arvostat rentoa yhdessäoloa ja hyviä keskusteluja, olisi kiva tutustua paremmin!
En vastaisi tuolle kakkoselle. Tulisi olo että odottaa minulta liikaa. Mitä pahaa siinä että ykkönen löytää kaltaisensa?
Itse näen tylsän ja tavallisen miehen sellaisena että hän on juuttunut rutiineihin ja ei ole hirveästi kiinnostunut kokeilemaan mitään uutta. Tulee mieleen Päiväni murmelina leffa, jossa jokainen päivä on samanlainen kuin edellinen.
Suomalainen mies panee muttei pussaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet yllättää. Ensin tuollainen tylsä avaus ja sitten seuraavassa postauksessa jdickpick. Naisella alkaa tuon jälkeen pyörimään sukat jalassa.
Tulee oksennus siihen siihen sukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tylsä ja tavallinen mies. En harrasta oikein mitään erikoista, käyn töissä ja katselen telkkua. Viikonloppuisin en tee mitään erikoista. Että sellaista, jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä.
Hei, olen Matti! Työskentelen päivisin IT-alalla ja iltaisin rentoudun usein hyvän elokuvan tai sarjan parissa. Pidän erityisesti scifi- ja draamasarjoista, mutta olen avoin uusille suosituksille. Viikonloppuisin nautin rauhallisista kävelyistä luonnossa ja joskus käyn ystävien kanssa kahvilla tai pelaamassa lautapelejä. Etsin mukavaa ja huumorintajuista ihmistä, jonka kanssa jakaa arjen ilot ja haasteet. Jos sinäkin arvostat rentoa yhdessäoloa ja hyviä keskusteluja, olisi kiva tutustua
Voi luoja kun teennäisiä, ei tuu matchia.
Vierailija kirjoitti:
Keskity sivustoihin joissa painotetaan kuvien sijasta kirjoitusasuun: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=1e86bc6c412035e1ee9a573… tai https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega ja https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist
Paljon sulle maksetaan tästä? Vuosikausia olet spammannut noita paskalinkkejäsi. Vai oletkohan edes ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen Matti! Työskentelen päivisin IT-alalla ja iltaisin rentoudun usein hyvän elokuvan tai sarjan parissa. Pidän erityisesti scifi- ja draamasarjoista, mutta olen avoin uusille suosituksille. Viikonloppuisin nautin rauhallisista kävelyistä luonnossa ja joskus käyn ystävien kanssa kahvilla tai pelaamassa lautapelejä. Etsin mukavaa ja huumorintajuista ihmistä, jonka kanssa jakaa arjen ilot ja haasteet. Jos sinäkin arvostat rentoa yhdessäoloa ja hyviä keskusteluja, olisi kiva tutustua
En vastaisi tuolle kakkoselle. Tulisi olo että odottaa minulta liikaa. Mitä pahaa siinä että ykkönen löytää kaltaisensa?
Nyt on kyllä kovat vaatimukset kun ihan Netflix-sarja suosituksia täytyisi antaa... Tuossa ensimmäisessä profiilissa on se ongelma, että se ei kerro yhtään mitään siitä miehestä. Kai ne tavallisenkin kumppanin etsijät haluavat, että heillä on edes jotain yhteistä sen kumppanin kanssa vai kelpaako heille aivan kuka tahansa tylsä ja tavallinen? Kakkoskohdan miehestä näkeekin jo heti hänen työnsä, että hän vaikuttaa ystävälliseltä, nauttii luonnosta, kahviloista, lautapeleistä, keskusteluista ja millaisista ohjelmista tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä lukee, että haluaa matkustella, mennä taidenäyttelyihin jne niin ei minulla ole rahaa.
Jos mies on valmis maksamaan kumppaninsa matkat? Taidenäyttelyitä on kyllä ilmaisiakin.
Te extreme-ekstrovertit voitte etsiä kaltaistanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no aika moni sellainen joka on nuoruudessaan kompastunut siihen epävakaaseen jännittävää elämää hakevaan tyyppiin, saattaa oikeasti aikuisempana haluta sen tasaisen järkevän miehen vs. jännän tuuliviirin. Sinkkuna harrastan kävelyä, lukemista, netflixiä..en kaipaa miestä, joka haukkuisi mut umpitylsäksi ja pakottaisi johonkin benjihyppyyn. Eiköhän seikkailunhaluisten kannata ohittaa ne "tavallisen tylsät" miehetja naiset tinderissä, siellä on niitä jänniksiäkin tarjolla yllinkyllin.
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen Matti! Työskentelen päivisin IT-alalla ja iltaisin rentoudun usein hyvän elokuvan tai sarjan parissa. Pidän erityisesti scifi- ja draamasarjoista, mutta olen avoin uusille suosituksille. Viikonloppuisin nautin rauhallisista kävelyistä luonnossa ja joskus käyn ystävien kanssa kahvilla tai pelaamassa lautapelejä. Etsin mukavaa ja huumorintajuista ihmistä, jonka kanssa jakaa arjen ilot ja haasteet. Jos sinäkin arvostat rentoa yhdessäoloa ja hyviä keskusteluja, olisi kiva tutustua paremmin!
Matti on muuten homppeli
Pitäisikö olla joku bilehile tai rockstar? Vetää kaikkee ja bailaa tappiin saakka? Impulsiivinen äkkipikainen ihminenhän pitäs olla eikä mikään pullan tuoksunen kotihiiri. Ei vanhemmiten enää jaksa kuin silloin nuorempana eikä oikeastaan niinpaljoa kiinnostakaan. Jotkut kaipaa seikkailua ja piristystä tylsään elämäänsä. Hankkikaa avoin suhde ja lähtekää lemmenlomalle pariksi kuukaudeksi niin saatte osviittaa siitä tuleeks sitä mitää kiksejä vai olisiko kuitenkin se tasaisen turvallinen harmaa arki se mieluisampi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee oksennus siihen siihen sukkaan.
Varmasti tämäkin on jonkun mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no aika moni sellainen joka on nuoruudessaan kompastunut siihen epävakaaseen jännittävää elämää hakevaan tyyppiin, saattaa oikeasti aikuisempana haluta sen tasaisen järkevän miehen vs. jännän tuuliviirin. Sinkkuna harrastan kävelyä, lukemista, netflixiä..en kaipaa miestä, joka haukkuisi mut umpitylsäksi ja pakottaisi johonkin benji
Miksi benjihyppäävä mies olisi epävakaa tuuliviiri? Ja kai sitä muitakin kiinnostavia asioita on kuin extremelajeja. Itse näen asian niin että kiinnostava mies on ylipäätään kiinnostunut kokeilemaan uusia asioita. Makkarakeiton sijaan voidaan välillä kokata perulaista cevicheä, Costa del Solin sijaan voidaan mennä lomalla patikoimaan Sveitsiin, kuntosalin sijaan voidaan mennä salsatunnille, jalkapallon sijaan voidaan katsoa ranskalainen klassikkoleffa jne.
Olen eri mieltä. Parisuhteen on tarkoitus parantaa elämää ei huonontaa.