Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön

Vierailija
18.07.2024 |

Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Kommentit (2882)

Vierailija
1121/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun myötä ulkomaiset naiset ovat kaunistuneet.  =D

Naisten ahdistelu on ihan kansainvälinen ongelma. Ei ulkomaalaiset naisetkaan siitä pidä.

Ei se mikään kansainvälinen ongelma ole jos ulkomaalaiset naiset ovat kauniita. Kyllä ne pitää siitä, jos niitä sanoo kauniiksi. Ne osaavat ottaa kohteliaisuuksia vastaan, toisin kuin persjalkanen suomalainen nainen.

Vierailija
1122/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas turha sensaatiohakuinen uutisjutun tynkä.

Tuskin tuo toimittaja itsekään uskoo että mikään muuttuu tuolla jutulla joten miksi se on kirjoitettu? Leimaamaan miehiä, toki varmuuden vuoksi kaikkia miehiä eikä vaan näitä kännisiä söhlääjiä.

Metsässähän tavataan mieluummin karhu kuin satunnainen mies ja miten se tarina nyt taas menikään. 

Minä en anna baarissa(kaan) huomiota näyttävästi saati paljastavasti pukeutuneille naisille (en tosin muillekaan). Ei herrasmiesmäisyydellä mitään saavuta. Yksin joudun olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomimies! VAROITUS! Älä lähesty tai puhuttele viihteellä skandinaavin näköistä naista, ennenkuin varmistat, ettei se ole suomalainen. Ketjun perusteella suomalainen nainen ei halua sinua hauskanpitoa pilaamaan. Ymmärrän jo, että monet miehet haluaa ja hakeekin ulkomaalta vaimon. Kannustan siihen, melkosilta korpuilta suominaiset vaikuttaa. Hyi hel*etti, jos tuota kotkotusta pitäisi vielä kotonakin kuunnella.

Kukaan ei halua ahdistelua, ei suomalainen eikä ulkomaalainen nainen. Asiallinen lähestyminen tai puhuttelu ei ole ahdistelua, siitä ei tässä ketjussa ole kyse. Miksi suomalainen mies ei erota normaalia kanssakäymistä ahdistelusta?

Miksi puhut taas vain suomalaisista miehistä? 

Vierailija
1124/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en enää käy baareissa. Tuo oli hyvinkin tuttu kuvaus siitä miten ilta menee lähes poikkeuksetta. Ei tee valitettavasti mieli enää edes jutella kenenkään kanssa koska niin usein toinen osapuoli on ymmärtänyt tämän väärin että sen jälkeen on ok tulla iholle yms. Pahoittelut vaan teille ns. käytöstavat omaaville miehille, tiedän että teitäkin on, mutta valitettavasti jossain muualla kuin missä minä olen pyörinyt.

Ja vastauksena aikaisempaan jonkun toisen kommenttiin: EI ole ok lääppiä minun pyllyäni ilman minun lupaani. Hiero omaa pyllyäsi jos mielesi kerran tekee, minä päätän kuka minuun saa koskea. 

Vierailija
1125/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ahdistelu on ihan kansainvälinen ongelma. Ei ulkomaalaiset naisetkaan siitä pidä.

Ei se mikään kansainvälinen ongelma ole jos ulkomaalaiset naiset ovat kauniita. Kyllä ne pitää siitä, jos niitä sanoo kauniiksi. Ne osaavat ottaa kohteliaisuuksia vastaan, toisin kuin persjalkanen suomalainen nainen.

Muistuttaisin sinua, missä ketjussa olet. Kauniiksi kehuminen ei ole ahdistelua. Perseestä puristaminen on. Lisään vielä, että et saa puristaa perseestä niitä ulkomaalaisia naisiakaan, vaikka he sulle hymyilisi.

Vierailija
1126/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä aikaisempaan että tosiaan varattuna en ole etsimässä mitään lääppimisseuraa baareista. Vieraiden ihmisten kanssa juttelu (huom, juttelu) on ihan ok eikä minulla olisi sitä vastaan mitään, mutta ei todella kiinnosta tuoppia ketään sen jälkeen pois iholta tai kuunnella huorittelua kun en annakaan.

t. 1135

Vierailija
1127/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko toimittaja eritellyt moniko oli ulkomaalainen mies? Oma kokemus sanoo että noin 90% kun Helsingissä käy baarissa. 

Vierailija
1128/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaisin sinua, missä ketjussa olet. Kauniiksi kehuminen ei ole ahdistelua. Perseestä puristaminen on. Lisään vielä, että et saa puristaa perseestä niitä ulkomaalaisia naisiakaan, vaikka he sulle hymyilisi.

No en ole ketään perseestä puristellutkaan. Typerä huomautus. Katsopa omaasi peilistä. Saat olla rauhassa.

Vierailija
1129/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis parikymmentä kertaa yhden illan aikana ?

Vierailija
1130/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minua ahdistelleet on olleet suomalaisia. Eli turhaa heittää tähän mitään rasismikorttia. Kaikkein eniten minua häiritsevät ne 3 promillen humalassa olevat s u o m a l a i s m i e h e t, jotka kuvittelevat olevansa joku taivaanlahja kenelle tahansa naiselle.

Vierailija
1131/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minua ahdistelleet on olleet suomalaisia. Eli turhaa heittää tähän mitään rasismikorttia. Kaikkein eniten minua häiritsevät ne 3 promillen humalassa olevat s u o m a l a i s m i e h e t, jotka kuvittelevat olevansa joku taivaanlahja kenelle tahansa naiselle.

Suurin osa miehistä ei ahdistele humalassakaan toisin kuin täällä yritetään väittää.

Vierailija
1132/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi helvetin lysti kuka siellä ahdistelee ja ketä mutta se tärkein kysymys on edelleen vailla tyhjentävää vastausta, eli kuka siellä yökerhossa pieree paskanhajut tanssilattialle? Minä en tuollaista sikamaisuutta suvaitse!

Vierailija
1133/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yksi helvetin lysti kuka siellä ahdistelee ja ketä mutta se tärkein kysymys on edelleen vailla tyhjentävää vastausta, eli kuka siellä yökerhossa pieree paskanhajut tanssilattialle? Minä en tuollaista sikamaisuutta suvaitse!

Sovitaanko vaikka että se olin minä? Nyt voidaan jatkaa keskustelua oikeasta aiheesta.

Vierailija
1134/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutun ydinsanoma on tuttu jo vuodesta 2015: kyllähän suomalaisetkin.

Hassua muuten, miten v. 1994 raisqaus avioliitossa kriminalisoitiin maassamme. Kuulostaa ihan siltä, että peruspentit raisqaili vaimojaan ja naisille haluttiin turvaa heitä vastaan. Ei kai suomalaiset sentään???!!??????

Naurettavaa miten te lehmät palkitsette edelleen ukkonne väkivallasta nimenvaihdolla ja paapotte väkivaltaisia, sairaita poikianne. Heterot ovat sairaalloisia sa*isteja, oikeita nat*eja.

Miten kukaan voi avioitua tällaisen kaksinaamaisen, väkivaltaisen ja sairaan sukupuolen kanssa? Naiset muka susia, miehet ne teitä lis*ii ja VIHAA yli kaiken.

Avohoitopotilas?

Vierailija
1135/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko vaikka että se olin minä? Nyt voidaan jatkaa keskustelua oikeasta aiheesta.

Ei sovita. Minä haluan tietää oikeat syylliset. Vielä minä tuollaisen paskaterrorismin kitken!

Vierailija
1136/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin ei ja älä koske. Onpa vaikuttavaa jos on tosiörvelö siinä. Olisi potkaissut tai jotain vahvempaa elekieltä. 

Vierailija
1137/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein uskoin tämän jutun, mutta en kuitenkaan. 

Vierailija
1138/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin ei ja älä koske. Onpa vaikuttavaa jos on tosiörvelö siinä. Olisi potkaissut tai jotain vahvempaa elekieltä. 

Ja sitten kun potkaisee, niin urpo käy kuristamaan tai kaataa painimaan lattialle. Mieluummin sitä koettaa sanoa nätisti ja säilyttää henkensä.

Vierailija
1139/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole paljoa ahdisteltu. Yhtä ukkoa tirvasin turpaan niin että veri lensi kun erehtyi tissistä puristamaan. 

Joo. Minäkin löin suoraan yhtä naista suoraan naamaan kun tuli puristamaan perseestä. Väkivalta ratkaisee ongelmat. Vai miten sen nyt oli?

Valehtelematta kyllä tyrmäisin tai "antaisin avaria" (minun nyrkkeilytaustalla käytännössä sama asia) jokaiselle vajakille sukupuoleen katsomatta joka rikkoisi fyysistä koskemattomuutta ilman lupaani! XD

T. 182cm/136kg, rasvat 11%, hauis 53cm, penkkitulos 260kg (raw), maastaveto 335kg, leukoja 50kg lisäpainolla, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa

ja 11 vuotiaan jonneveetin uho. Jos ei sitten ollut trolli. Tai saattaisi se olla pari kaljaa ottanut naisoletettukin, joka kerrankin uskoo voimiinsa. 

Vierailija
1140/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, sovitaan. Miksi piereskelit tanssilattialla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi