Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön

Vierailija
18.07.2024 |

Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Kommentit (2882)

Vierailija
1161/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hesari voisi tehdä seuraavaksi jutun kun hyvännäköinen miestoimittaja menee baariin ilman paitaa kireissä alushousuissa. Pääseekö edes sisään?

Vierailija
1162/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minua ahdistelleet on olleet suomalaisia. Eli turhaa heittää tähän mitään rasismikorttia. Kaikkein eniten minua häiritsevät ne 3 promillen humalassa olevat s u o m a l a i s m i e h e t, jotka kuvittelevat olevansa joku taivaanlahja kenelle tahansa naiselle.

Suurin osa miehistä ei ahdistele humalassakaan toisin kuin täällä yritetään väittää.

Eikä piereskele tanssilattialla!

Mä jo tunnustin sen piereskelyn ja olen nainen.

Arvasin! Naiset pieree tanssilattian yököttävän hajuiseksi ja sitten joku hesarin toimittaja syyttää siitä miehiä!  Törk

Vaan minä kun en usko! Yrität vain suojella kanssapiereskelijöitäsi! Mutta nyt loppuu tuollainen naisten harjoittama pieruterrori kaikissa tämän maan yökerhoissa, se on aivan saatanan saletti!

Mutta eikö me nimenomaan sovittu niin, että mä otan syyt niskoilleni niin että kukaan ei saa tietää sun osuudesta? Pysy nyt tarinassa hei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hesari voisi tehdä seuraavaksi jutun kun hyvännäköinen miestoimittaja menee baariin ilman paitaa kireissä alushousuissa. Pääseekö edes sisään?

ei vastaa tämän jutun naisen pukeutumista mitenkään

Vierailija
1164/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tyhmä juttuaihe.  Kun mennään yksin ravintolaan, mennään hakemaan seuraa. Jos haluaa olla yksin voi olla yksin kotona sohvalla. Pukeutumalla paljastavasti, laittamalla meikkiä ja kihartamalla pitkät hiukset, on keino herättää miesten huomiota.  Sitä kutsutaan parinmuodostukseksi, myös eläimillä samat riitit.  

Vaikka sieltä seuraa olisikin hakemassa niin saa sillä naisella standardit olla ja koskemattomuus kun ei yksilö kiinnosta. 

Vierailija
1165/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ja tee artikkeli hesariin

Vierailija
1166/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon Hesari on tehnyt vastaavaa juttua naistoimittajasta?

Vierailija
1167/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt olevinaan jotain pulitzerjournalismia vai? Kyllä se on aina ollut tiedossa, että meitä lähennellään eivätkä monet miehet usko ei-sanaa .

Vierailija
1168/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutun ydinsanoma on tuttu jo vuodesta 2015: kyllähän suomalaisetkin.

Hassua muuten, miten v. 1994 raisqaus avioliitossa kriminalisoitiin maassamme. Kuulostaa ihan siltä, että peruspentit raisqaili vaimojaan ja naisille haluttiin turvaa heitä vastaan. Ei kai suomalaiset sentään???!!??????

Naurettavaa miten te lehmät palkitsette edelleen ukkonne väkivallasta nimenvaihdolla ja paapotte väkivaltaisia, sairaita poikianne. Heterot ovat sairaalloisia sa*isteja, oikeita nat*eja.

Miten kukaan voi avioitua tällaisen kaksinaamaisen, väkivaltaisen ja sairaan sukupuolen kanssa? Naiset muka susia, miehet ne teitä lis*ii ja VIHAA yli kaiken.

1980-luvulle asti naisen oli PAKKO ottaa avioituessa miehensä nimi. Kreisiä. Luojan kiito

Enpä kyllä pysty keksimään pahempaa sortoa kuin ei-mieleinen sukunimi mutta ei hätää, kohta pääsemme feministien fix it all-korjauspartion johdolla siitäkin eroon. Sehän olikin niin patriarkaalinen keksintö kaikin puolin, jouti jo mennä kehittyneemmän maailman tieltä.

Vierailija
1169/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä housuunpaskomisgenreä.

Naistoimittajat kakkasivat tahallaan housuun bussissa - bussiyhtiö raivostui vahingoista

Linja-autoyhtiö harkitsee toimia bussissa housuunsa tahallaan ulostaneita Ylioppilaslehden naistoimittajia vastaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000581996.html

Miten tämä liittyy asiaan?

Sebastian Tynkkynen pieri toisen ihmisen naamaan ja pasqoi vaippaansa kirkon portailla.

Jatketaanko vielä vapaata assosiointia?

naurattaa vaan nämä nuoret tiedostavat naisjournalistit ja keskeiset yhteiskunnalliset on

Ihan varmasti samat motiivit näillä kahdella..

Vierailija
1170/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minua ahdistelleet on olleet suomalaisia. Eli turhaa heittää tähän mitään rasismikorttia. Kaikkein eniten minua häiritsevät ne 3 promillen humalassa olevat s u o m a l a i s m i e h e t, jotka kuvittelevat olevansa joku taivaanlahja kenelle tahansa naiselle.

Suurin osa miehistä ei ahdistele humalassakaan toisin kuin täällä yritetään väittää.

Arvasin! Naiset pieree tanssilattian yököttävän hajuiseksi ja sitten joku hesa

Mutta eikö me nimenomaan sovittu niin, että mä otan syyt niskoilleni niin että kukaan ei saa tietää sun osuudesta? Pysy nyt tarinassa hei!

Ei sovittu. Se joka sinulle vastasi että sopii oli joku trolli. Että se siitä ja nyt loppu se piereminen ihmisten ilmoilla! Jos perseesi on niin falski ettei se pidä lainkaan niin pysy kotonasi pieremässä.

Vierailija
1171/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni käy jonkin verran yöelämässä. On simpsakka, hoikka, blondi. Sellainen hyvännäköinen kuin parikymppinen laitettu tyttö on. Hän sanoo aina, että ainoat ahdistavat tilanteet on olleet vähän tummempisilmäisten kanssa. Ne saattaa käydä iholle, ei jätä rauhaa, huorittelee torjuntoja ja huutelee, kun kävelee tien reunassa. Hänen kavereillaan sama kokemus. Välttelevät yökerhoja, joissa näitä ahdistelijantyyppisiä on paljon. En nimeä ryhmiä, mutta varmaan jokainen tunnistaa sen porukan, jotka eniten pilaa tyttöjen baari-illat. 

Vierailija
1172/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias koko elämäni Suomessa asunut nainen, eikä yksikään mies koskaan elämäni aikana ole koskenut minuun ilman lupaa. En pysty samaistumaan.

Vierailija
1173/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tyhmä juttuaihe.  Kun mennään yksin ravintolaan, mennään hakemaan seuraa. Jos haluaa olla yksin voi olla yksin kotona sohvalla. Pukeutumalla paljastavasti, laittamalla meikkiä ja kihartamalla pitkät hiukset, on keino herättää miesten huomiota.  Sitä kutsutaan parinmuodostukseksi, myös eläimillä samat riitit.  

Mutta kun kosketti väärin ja loukkasi muutenkin ihmisarvoa. Siitä kostetaan 15 sivun pituisella itkuvirrellä. Eikä tämä takuulla jää tähän. Liian pulska lypsylehmä tämä "käyttäydyit minua kohtaan sopimattomasti" -itkeminen. Kaikkihan johtuu aina vaan siitä miesten patriarkaalisesta toksisesta naisvihasta, mitä millään ei saada loppumaan. Mutta tehtäiskö jo se seuraava juttu aiheesta?

Vierailija
1174/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että seksuaalisen ahdistelun kohteeksi joutumisen lisäksi naisen pitäisi mielestäsi myös saada sähköisku? Vaikutat ihastuttavalta ihmiseltä. Sarkasmia.

Vierailija
1175/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin kukkahattutädit ja Tiina-Tapio Lumihiutaleet. Voitte hajaantua, täällä ei ole mitään nähtävää. Joku kävi juottolassa seksikkäissä vaatteissa ja sitä yritettiin pokata. Oho ja voivoi

Samoin jättäkää Insta-Liisojen uhriutumiset huomioimatta. Nehän vaan hakee tilanteita, joissa pääsee pyöristymään ja seiska-lehden kanteen kyllä minä pissaliisa nyt mieleni pahoitin

Vierailija
1176/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuori hyvännäköinen mies lähtisi viettämään iltaa seksikkäissä, tyylikkäissä ja istuvissa housuissa ja kauluspaidassa, niin veikkaan, että aika montaa naista saisi hätistellä pois.

Naiset uskovat sanaa ei, eivätkä kähmi yleisesti tuntemattomia miehiä. Vaikka sen kerran pari mieskin on yleensä elämässään ei toivottua kähmintää kokenut, toisin kuin jutun nainen, joka koki sitä kymmeniä kertoja YHDEN ILLAN AIKANA.

Naiset eivät usko sanaa ei, itseä on kähmitty aikoinaan lukuisia kertoja yhden illan aikana, suudeltu/yritetty suudella, tartuttu haaroväliin, perseeseen, yritetty avata paidan nappeja jne. Tätä kävi todella usein ja monella ystävällä samat kokemukset. Usein muut naiset lähinnä nauroivat tilanteelle. 

Vierailija
1177/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ongelma, joka poistuu iän myötä.

Toisilla tuota ongelmaa ei onneksi ole ollenkaan.

Vierailija
1178/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin! Naiset pieree tanssil

Ei sovittu. Se joka sinulle vastasi että sopii oli joku trolli. Että se siitä ja nyt loppu se piereminen ihmisten ilmoilla! Jos perseesi on niin falski ettei se pidä lainkaan niin pysy kotonasi pieremässä.

Juu juu, ei me sovittu tätä sillon siellä tanssilattialla,  *vink, vink*

Vierailija
1179/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota lukiessa itserakkaus lemahti ja paskaisesti. 

Vierailija
1180/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajan kokemus ei yllätä, ei myöskään monen kirjoittajan naista herjaavat kommentit. Sellainen naisia halveksiva maa Suomi on. Olen asunut ulkomailla vuosikymmeniä ja kokemus  baareista ja yöelämästä noin yleensäkin on ollut aika erilainen siellä. Miehet osaavat pääsääntöisesti käyttäytyä. Niinä harvoina kertoina kun joku on uinut iholle, toiset miehet  - ja naisetkin - ovat myös puuttuneet ja käskeneet ahdistelijan häipyä tai ovat muuten keksineet jonkin keinon jolla irroittavat minut ahdistavasta tilanteesta. Kyllä kähmijöitä siis on silloin tällöin ollut täälläkin mutta heidän toimintansa ei ole yleisesti hyväksyttyä kuten Suomessa ja siihen puututaan paljon herkemmin.

Tuli mieleen eräs suomenreissu jonka aikana kävin illalla pikaisesti baarissa. Kähmijä tuli iholle, pyysin poistumaan, ei uskonut. Minulla oli jalassa oikein kunnon piikkarit, ja lopulta sain tarpeekseni, asettelin piikkarin koron miehen jalkapöydän päälle ja seisoin koko painollani sillä jalalla. Miehen ulvaisu oli melkoinen ja katosi kiroillen maisemista. Hymyilin suloisesti ja sanoin oho anteeksi. Sattuuhan meille naisillekin "vahinkoja".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi