Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön
Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.
Kommentit (2882)
Vierailija kirjoitti:
Mekko kyllä näyttää ihan "ammattilais"tyyliseltä.
Perusbilemekko. Helma tosin pitkä, jopa alle polven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persumiehille pitäisi olla porttikielto kaikkiin baareihin. Persut häiriköi baareissa joka päivä.
Helsingissä ei ole persuja, vaan kokkareita ja vassareita.
Onhan meillä huor*pukk* Jussi.
Yksittäistapaus.
Hakkarainen ja Vornanen lisää yksittäistapauksina.
Kumpikaan ei ole Helsingistä.
Rötöstelevät kuitenkin Helsingissä.
Ei ole Vornasta vielä tuomittu mistään. Mutta ilmeisesti toimittajaa ahdistelleet eivät olleet Halla-aho, Hakkarainen eikä Vornanen, vaan perushesalainen eli kokkari tai vassari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi helvetin lysti kuka siellä ahdistelee ja ketä mutta se tärkein kysymys on edelleen vailla tyhjentävää vastausta, eli kuka siellä yökerhossa pieree paskanhajut tanssilattialle? Minä en tuollaista sikamaisuutta suvaitse!
Sovitaanko vaikka että se olin minä? Nyt voidaan jatkaa keskustelua oikeasta aiheesta.
Okei, sovitaan. Miksi piereskelit tanssilattialla?
Minäkin haluan tietää! Mikä saa ihmisen tekemään tuollaisen ihmisyyttä vastaan olevan teon? Vai onko niin falski peräventtiili ettei vain voi pidätellä pakokaasuja?
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisa ketju. Lopputulema on se, että feminismille on edelleen tarvetta. Kiitos muistutuksesta, miehet! Koettakaahan olla nätisti.
Muistutus siis helsinkiläismiehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusbilemekko. Helma tosin pitkä, jopa alle polven.
Vai niin. Kuin toinen iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persumiehille pitäisi olla porttikielto kaikkiin baareihin. Persut häiriköi baareissa joka päivä.
Yksittäistapaus.
Ei ole Vornasta vielä tuomittu mistään. Mutta ilmeisesti toimittajaa ahdistelleet eivät olleet Halla-aho, Hakkarainen eikä Vornanen, vaan perushesalainen eli kokkari tai vassari.
Lisäksi nuo helsinkiläiset kokkarit ja vassarit olivat pierreet tanssilattian siihen kuntoon ettei toimittaja voinut mennä sinne. Bassoakin jytkyttivät niin että rinnasta otti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisa ketju. Lopputulema on se, että feminismille on edelleen tarvetta. Kiitos muistutuksesta, miehet! Koettakaahan olla nätisti.
Muistutus siis helsinkiläismiehille.
Muistakaa myös statin kuntit olla pieremäti siellä tanssilattialla! Se ei ole kenestäkään kivaa semmonen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki minua ahdistelleet on olleet suomalaisia. Eli turhaa heittää tähän mitään rasismikorttia. Kaikkein eniten minua häiritsevät ne 3 promillen humalassa olevat s u o m a l a i s m i e h e t, jotka kuvittelevat olevansa joku taivaanlahja kenelle tahansa naiselle.
Suurin osa miehistä ei ahdistele humalassakaan toisin kuin täällä yritetään väittää.
Eikä piereskele tanssilattialla!
Vierailija kirjoitti:
Jollekin toimittajalle voi käydä niinkin että kukaan ei ole heistä kiinnostunut. Näistä ei vain tehdä kohkausjuttuja,
Ja kun perchettä vilauttelee humalaisille. Voi neidoa onnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapaus.
Ei ole Vornasta vielä tuomi
Miksi hesalaiset on tällaisia juntteja? Piereskellään tanssilattialla eikä ymmärretä suomea. Ja miksi helsinkiläiset naiset sietävät tuollaista?
Käyn itse lavatansseissa ja siellä osataan käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi helvetin lysti kuka siellä ahdistelee ja ketä mutta se tärkein kysymys on edelleen vailla tyhjentävää vastausta, eli kuka siellä yökerhossa pieree paskanhajut tanssilattialle? Minä en tuollaista sikamaisuutta suvaitse!
Se on toveri henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki minua ahdistelleet on olleet suomalaisia. Eli turhaa heittää tähän mitään rasismikorttia. Kaikkein eniten minua häiritsevät ne 3 promillen humalassa olevat s u o m a l a i s m i e h e t, jotka kuvittelevat olevansa joku taivaanlahja kenelle tahansa naiselle.
Suurin osa miehistä ei ahdistele humalassakaan toisin kuin täällä yritetään väittää.
Mä jo tunnustin sen piereskelyn ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin! Naiset pieree tanssilattian yököttävän hajuiseksi ja sitten joku hesarin toimittaja syyttää siitä miehiä! Törkeää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin! Naiset pieree tanssilattian yököttävän hajuiseksi ja sitten joku hesarin toimittaja syyttää siitä miehiä! Törkeää!
Väärin. EI naiset sitä pierreet yököttäväksi vaan minä ja ainostaan minä. Aliarvioit täysin kykyjäni tässä taitolajissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. EI naiset sitä pierreet yököttäväksi vaan minä ja ainostaan minä. Aliarvioit täysin kykyjäni tässä taitolajissa.
Mutta tämä tästä taidostani. Palataan siihen oikeaan asiaan. Aloitetaan vaikka siitä, että onko kukaan tässä ketjussa edes itse lukenut sitä hs:n juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan minä kun en usko! Yrität vain suojella kanssapiereskelijöitäsi! Mutta nyt loppuu tuollainen naisten harjoittama pieruterrori kaikissa tämän maan yökerhoissa, se on aivan saatanan saletti!
Suomi ja länsimaat ovat yksiselitteisen pilalla. Kuihtuvia yhteiskuntia.
Onneksi Thaimaassa on tilanne toinen. Siellä valkoinen heteromieskin saa olla vapaasti.
Olipa tyhmä juttuaihe. Kun mennään yksin ravintolaan, mennään hakemaan seuraa. Jos haluaa olla yksin voi olla yksin kotona sohvalla. Pukeutumalla paljastavasti, laittamalla meikkiä ja kihartamalla pitkät hiukset, on keino herättää miesten huomiota. Sitä kutsutaan parinmuodostukseksi, myös eläimillä samat riitit.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tässä ole mitään uutta. Ei se siitä muutu, ei kannata kännisten miesten kanssa olla tekemisissä , ei ne osaa hillitä itseään, niin se vain on.
Tän takia lopetin "viihteellä" käymisen jo vuosia sitten. Tinderissä on helpompi blokata törpöt eikä kukaan pääse ainakaan kähmimään. Tosin tindermiestenkin huono käytös alkoi ärsyttää, niin lähdin sieltäkin. Yksin on hyvä.