Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!
Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!
Kommentit (635)
Kyllä ne miehetkin osaavat. Just Wackenin katsoin festarikuvia instassa ja parhaiten ja peittävimmim siellä pukeituivat naiset.
Yksi mies oli pelkissä pinkeissä pikkuhousuissa niin että koko katkis paistoi läpi. Toinen valopää oli pukeutunut jättimäiseksi tuheroksi. Onpas joo hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Nämä suominaisten kauhistelijat eivät ilmeisesti ole juuri muualla käyneet... Aika niukkaa pukeutumista löytyy vaikka niinkin läheltä kuin Virosta.
Se on varmaan kulttuurikysymys. Suomessa varmaan sitten itä-euroopplaisempi pukeutuminen, kuten sijaintikin kartalla.
Ai se kauhistelu on kulttuurikysymys? Ehkä niin sitten. Tarkoitin sitä, että suomalainen pukeutuminen ja paljastelu on aika kesyä verrattuna muihin maihin. Ja tämä tyyli on tullut muualta Suomeen eli perässä tullaan.
Vierailija kirjoitti:
Moni nuori nainen varmaan luulee, että överiseksikäs pukeutuminen olisi tasa-arvoa ja voimaantumista, mutta oikeastihan se on vain itsestään objektin tekemistä ja miesten silmän miellyttämistä. Samoin kuin ne instakuvat ja onlyfansit. Sovinistisen kulttuurin ilmentymä. Vähän surullista.
Sehän se. Annetaan miehille juuri sitä mitä haluavatkin. Alistumista sitten nimitetään "voimaantumiseksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nuori nainen varmaan luulee, että överiseksikäs pukeutuminen olisi tasa-arvoa ja voimaantumista, mutta oikeastihan se on vain itsestään objektin tekemistä ja miesten silmän miellyttämistä. Samoin kuin ne instakuvat ja onlyfansit. Sovinistisen kulttuurin ilmentymä. Vähän surullista.
Tätähän se. Paljon voimaannuttavampaa olisi olla subjekti kuin objekti, paljas ja kaikelle altis katseiden kohde, antaa kaikki valta toisille. Seksikkäämpääkin kuin paljas pinta on aina aivojen vilauttelu (tampiolle: kuvaannollisesti), mutta sen muotiintuloa saa odottaa vielä ilmeisen kauan. Ehkä joku vastareaktio tulee joskus.
Minusta on typerää väittää, että ihmisestä tulee tahdoton objekti ihan vaan sillä perusteella mitä päättää pukea aamulla päälleen.
Ei tule. Pukeutumalla vetää rajat vain sille, mitä muut sinusta näkevät, enemmän tai vähemmän. Rajanvetohan on omissa käsissä, toki kulttuuriin ja aikakauteen voimakkaasti sidottua. Katseen kohteena olemisesta on hyvää kirjallisuuttakin, valokuvaajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se. Annetaan miehille juuri sitä mitä haluavatkin. Alistumista sitten nimitetään "voimaantumiseksi".
Eiväthän miehet sitä halua. Täälläkin miehet nalkuttavat kun naiset paljastelevat. Sitä en tiedä miksi nämä miehet eivät sitten vaan etsi itselleen sellaista naista jonka pukeutumiven miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.
Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä.
Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani.
Ei olekaan. SINÄ voit pukeutua vaikka burkhaan jos haluat. Toisten pukeutumiseen sinulla ei sen sijaan ole sanottavaa.
Suurin osa seksuaalirikoksista tapahtuu edelleen neljän seinän sisällä, mikä selittää virttyneet pyjamat ja arkiset farkut.
Juuri näin. Ihmiset ei yhtään mieti mitä laittavat päälleen. Ei ole ihme että katuryöstöt lisääntyy, kun ihmiset pitävät päällä kalliita vaatteita. Kai siinä nyt kuka tahansa alkaa ryöstämään, kun joku on tahallaan laittanut päälle hupparin, joka on suunniteltu ihan vaan tahallaan kiihottamaan ryöstämisviettiä.
Sitten sen jälkeen vielä kehdataan uhriutua. Kannattaisi miettiä ennen uloslähtöä, haluaako päälleen merkkivaatteen vai ikuisen trauman.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä kaksi matkaa Euroopassa. Yhtään pyllytrikoissa kulkevaa naista ei näkynyt. Trikoita ylipäätään ei näkynyt kaupungilla. Mekkoja, hameita (ei edes yleensä minimallisia), farkkuja, suoria housuja, leveitä housuja, shortseja (ei mikro- tai minishortseja) vaan pidempiä. Ei tursuavia rintoja.
Juoksulenkkeilijöillä normaalit trikoot (ei mene peppuväliin), pyöräilyhousut tai leveät shortsit (kuten miesten).
Eli ihan valtava ero Suomeen ja erityisesti Pirkanmaahan.
Nuoret naiset pukeutuvat tyylikkäästi ja kauniisti. Näyttävät hyvältä.
Sää 23-27 astetta.
Niin missä kävit? Itse tehnyt vähän toisenlaisia havaintoja... Toki voi olla, että paljastelumuoti on mennyt jo joissain maissa ohi ja on saatu vaatetta päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se. Paljon voimaannuttavampaa olisi olla subjekti kuin objekti, paljas ja kaikelle altis katseiden kohde, antaa kaikki valta toisille. Seksikkäämpääkin kuin paljas pinta on aina aivojen vilauttelu (tampiolle: kuvaannollisesti), mutta sen muotiintuloa saa odottaa vielä ilmeisen kauan. Ehkä joku vastareaktio tulee joskus.
Minusta on typerää väittää, että ihmisestä tulee tahdoton objekti ihan vaan sillä perusteella mitä päättää pukea aamulla päälleen.
<tule. Pukeutumalla vetää rajat vain sille, mitä muut sinusta näkevät, enemmän tai vähemmän. Rajanvetohan on omissa käsissä, toki kulttuuriin ja aikakauteen voimakkaasti sidottua. Katseen kohteena olemisesta on hyvää kirjallisuuttakin, valokuvaajilta.
Miksi sitten pitää valittaa toisten rajanvedoista? Jos he pukeutuvat paljastavasti, kai he itse niin haluavat tehdä.
Me miehet halutaan vaan katsella pyllyjä ja tissejä, ei muuta. Välillä kuvataankin mutta vaan omaksi huviksemme.
Miehet vaan on erilaisia kun naiset
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän teinit ja nuoret naiset pukeutuu nykysin ihan järkyttäviin kangaspaloihin. Oli hyvä kroppa tai ei, miks pitää esitellä paljasta pintaa? Naama on kuitenki useimmilla ku petolinnun perse täyteaineiden myötä. Nolointa on Suomituristit etelässä ravintolan terassilla tai kadulla miehet ilman paitaa ja naiset bikinin yläosissa losotisseineen.
Kyllä siellä on muutkin kuin suomituristit ravintoloiden terdeillä vähissä vaatteissa. Suomalaiset ovat jopa maltillisemmasta päästä tässä paljasteluasiassa!
Ehkä vielä överimmät vetää britit. Samaa w t - porukkaa suomalaisten kanssa.
Kyllä luontoa saa ihailla ja ihminen on osa luontoa.
Mun 15 tytär kaverinsa kanssa ihailee 200-luvun alun tyyliä,stringit loistaa lantiofarkkujen alta ja yläosakin kokoluokkaa tissiliivit. En tiedä ittkisikö vai nauraisiko kun posottavat sähköskuutilla niissä asuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.
Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin
Tämähän on ihan sairas viesti. Vai että oikein seuraukset! Mitäs ne seuraukset sitten on? Kiimaisten aivottomien miesten ahdistelua ja salakuvausta ala ylilauta?
No sitähän sillä saa mutta ilmeisesti se ei nuoria tyttöjä haittaa. Pääasia että saa katseita ja huutelua. Kuka muka oikeasti nauttii huomiosta joltain hampaattomalta rentulta?
Suomi on niin jälkijunassa muodin suhteen. Länsimaissa pepputrikoot eivät ole enää muotia! Jos ovat koskaan ollutkaan siinä mittakaavassa kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun 15 tytär kaverinsa kanssa ihailee 200-luvun alun tyyliä,stringit loistaa lantiofarkkujen alta ja yläosakin kokoluokkaa tissiliivit. En tiedä ittkisikö vai nauraisiko kun posottavat sähköskuutilla niissä asuissa.
Oho, en tiennytkään että 200-luvulla oli tuollainen muoti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisit hankkia itselleen loppuelämän traumaan vaan siksi että "mä haluan, mulla on oikeus"??
Jokin itsesuojeluvaisto-palikka päästä uupuu. Samaa näkee esim. liikennekäyttäytymisessä, missä mennään "mulla on oikeus" ajattelu edellä. Siinä sitten, jopa pahasti vammautuneena tuskin tämä ajattelu paljoa lämmittää.
Olisikohan tässäkin se suurin ongelma, että järkyttävän suuri määrä ihmisistä ei osaa liikennesääntöjä, eikä hallitse sitä autoaan siellä liikenteessä.
Siinä mielessä olet kyllä oikeassa, että sellaiset ihmiset jotka sanovat olevansa keskivertoa parempia kuskeja, kannattaa kyllä kiertää todella kaukaa.
Tykkään katsella tiukkavartaloisia teinejä niukoissa kuteissaan. :P -Jokke 63 v
Lopettakaa noi ihmisten ulkonäön tai vaatteiden arvostelu ainoastaan muoti näytöksessä voi arvostella.Täällä kuljetaan kesällä kesä vaatteissa etkä voi tietää mihin kukakin on menossa sillä ihmiset elää.Toiset on menossa juhliin toiset uimaan toiset jumppaan toiset ulkomaan lomalle ja monet urheilukentälle juoksemaan et voi arvostella kun et tiedä.Saat sakot jos arvostelet muiden pukeutumista
Minullekin on aivan sama, mitä muut naiset tekevät. Näkökulma on vanhan feministin, en aina ihan ymmärrä nykymenoa. Toki minulla on oikeus, minusta minulla on myös velvollisuus. Julkisille paikoille toivoisin vaatteita päälle kaikille sukupuolille ihan yleisen huomaavaisuuden nimissä, tilannepukeutuminen on ehkä se juttu. Lienee mennyttä maailmaa sekin.