Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!

Vierailija
17.07.2024 |

Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!

Kommentit (635)

Vierailija
341/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.

Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä. 

Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani. 

Ei olekaan. SINÄ voit pukeutua vaikka burkhaan jos haluat. Toisten pukeutumiseen sinulla ei sen sijaan ole sanottavaa. Kysyttävää?

Pukeudu miten haluat mutta ota sitten vastuuta jos jotain tapahtuu

Ne ruudulliset pyjamahousut

Terhi Suokas murskaa myyttejä kuvillaan vaatteista, jotka s.eksuaalirikosten uhreilla on ollut tekohetkellä yllään.

Vanha, ryppyinen rippimekko, vaaleanpunaiset ruudulliset pyjamahousut, vaaleansiniset siistit farkut.

Näissä vaatteissa niiden kantaja on kokenut seksuaalista väkivaltaa: tullut ahdistelluksi, kähmityksi, r.aiskatuksi.

Huomasin yllättyneeni farkkujen ja virttyneiden pyjamien määrästä, asuja kuvannut seksuaalikasvattaja Terhi Suokas kertoo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fa194cc6-13e7-4269-a768-26f833f02d2d

Vierailija
342/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän teinit ja nuoret naiset pukeutuu nykysin ihan järkyttäviin kangaspaloihin. Oli hyvä kroppa tai ei, miks pitää esitellä paljasta pintaa? Naama on kuitenki useimmilla ku petolinnun perse täyteaineiden myötä. Nolointa on Suomituristit etelässä ravintolan terassilla tai kadulla miehet ilman paitaa ja naiset bikinin yläosissa losotisseineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nuori nainen varmaan luulee, että överiseksikäs pukeutuminen olisi tasa-arvoa ja voimaantumista, mutta oikeastihan se on vain itsestään objektin tekemistä ja miesten silmän miellyttämistä. Samoin kuin ne instakuvat ja onlyfansit. Sovinistisen kulttuurin ilmentymä. Vähän surullista.

Tätähän se. Paljon voimaannuttavampaa olisi olla subjekti kuin objekti, paljas ja kaikelle altis katseiden kohde, antaa kaikki valta toisille. Seksikkäämpääkin kuin paljas pinta on aina aivojen vilauttelu (tampiolle: kuvaannollisesti), mutta sen muotiintuloa saa odottaa vielä ilmeisen kauan. Ehkä joku vastareaktio tulee joskus.

Vierailija
344/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin pääsääntöisesti mulle on aivan sama miten ihmiset pukeutuvat, mutta festareilla näkyi löllöpyllyisiä nuoria naisia STRINGEISSÄ. Siis tosiaan jalassa vain narualkkarit ja päällä läpinäkyvä harsomekko. Se oli jo ällöttävää, ei voi mitään.

Sinua haittasi se löllöys? Ei ylipäänsä se, että naiset kulkee käytännössä pelkissä stringeillä julkisella alueella? No, toki festaripukeutuminen on ympäri maailmaa todella niukkaa! Ja ehkä se kuuluukin sinne, mutta ei sitä pukeutumista tarvitsisi tuoda kauppoihin saati työpaikalle...

Vierailija
345/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudoimpia selityksiä paljastavalle pukeutumiselle on kuumuus. Kuumalla ilmallahan nimenomaan kireät, pikkuiset vaatteet on pahimpia, kun ilma ei kierrä vaatteen ja ihon välillä ja aurinko paahtaa suoraan iholle. Helteellä ehdottomasti parhaat on kevyet, pitkät ja löysät vaatteet, kuten vaikka vaalea maksimekko löysillä hihoilla. 

"Selityksiä"? Miksi pukeutumista pitäisi jotenkin "selittää"? Jotenkin aina paistaa kateus läpi näistä viesteistä, kun itse ei voi pukeutua paljastavammin.

Huoh... mikä estää ketään pukeutua paljastavasti, jos niin haluaisi? Kateus-korttia on turha lätkiä pöytään. 

Vierailija
346/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaisit hankkia itselleen loppuelämän traumaan vaan siksi että "mä haluan, mulla on oikeus"??

Feministit tekee just noin

Te teette just noin, että ette nää rikoksen tekijöissä mitään vikaa vaan uhrissa. Sairasta! 

Vierailija
347/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän saisi näkyä anuspihaa ja genitaalinreunoja.

Vierailija
348/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli kun näen Suomessa miehen kädessä rolexin, niin olen oikeutettu ottamaan sen, koska mies ei varautunut joten oma vika, kiähähhää. Hyvä tietää. Myös miehen paljaat nännit on kutsu näpelöimään. T. Irmeli 67 v."

Näihän se menee. Jos Suomessa mies joutuu Rolexin takia väkivalloin ryöstetyksi > miehen oma vika, mitäs läksi. 

Entä rantarolex? Viedäänkö sekin?

Vierailija
349/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän teinit ja nuoret naiset pukeutuu nykysin ihan järkyttäviin kangaspaloihin. Oli hyvä kroppa tai ei, miks pitää esitellä paljasta pintaa? Naama on kuitenki useimmilla ku petolinnun perse täyteaineiden myötä. Nolointa on Suomituristit etelässä ravintolan terassilla tai kadulla miehet ilman paitaa ja naiset bikinin yläosissa losotisseineen.

Kyllä siellä on muutkin kuin suomituristit ravintoloiden terdeillä vähissä vaatteissa. Suomalaiset ovat jopa maltillisemmasta päästä tässä paljasteluasiassa! 

Vierailija
350/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pukeutukoon kuten haluaa. Pukeutuminen on samalla viesti, halusit tai et. Muut tulkitsevat sen viestin niillä kyvyillä, jotka heillä on. Ja kaikki eivät valitettavasti  ihan täysillä käy. 

Vierailija
351/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nuori nainen varmaan luulee, että överiseksikäs pukeutuminen olisi tasa-arvoa ja voimaantumista, mutta oikeastihan se on vain itsestään objektin tekemistä ja miesten silmän miellyttämistä. Samoin kuin ne instakuvat ja onlyfansit. Sovinistisen kulttuurin ilmentymä. Vähän surullista.

Tätähän se. Paljon voimaannuttavampaa olisi olla subjekti kuin objekti, paljas ja kaikelle altis katseiden kohde, antaa kaikki valta toisille. Seksikkäämpääkin kuin paljas pinta on aina aivojen vilauttelu (tampiolle: kuvaannollisesti), mutta sen muotiintuloa saa odottaa vielä ilmeisen kauan. Ehkä joku vastareaktio tulee joskus.

Miksi te yritätte määräillä niitä naisia jotka pukeutuvat paljastavasti? Itse pukeudun niin ettei mitään paljasta pintaa pahemmin vilku ja arvostan älykkyyttä ja ihnisen henkisiä ominaisuuksia enemmän kun tissin vilauttelua. Ei se silti minulle kuulu mitä muut naiset tekevät. Ei pitäisi kuulua teillekään. 

Vierailija
352/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua ihan kuinka haluaa.

Saa mutta sitten kantaa itse seurauksetkin

Onko tämä uhkaus? 

Tuskin, ennemmin varoituksen sana. Kannattaisi kuunnella muitakin kun voimaantuneita feministejä

Aika uhkaavalta se kyllä kuulosti. Nämä mystiset seuraukset joita on pukeutumisen perusteella naisille luvassa.

Kovin niukalla pukeutumisella voi vetää puoleensa niitä ällötyksiä, jotka kuvittelevat paljaan pinnan olevan kutsu ehdotuksille tai jopa kopeloinnille. Pukeutumista ja miksei muutakin käytöstä kannattaa välill

Ei ole aina vaatteista kiinni. Jotain vikaa on myös tekijöissä.

Useimmiten se ei ole pukeutumisesta kiinni. 

Vierailija
353/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.

Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä. 

Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani. 

Ei olekaan. SINÄ voit pukeutua vaikka burkhaan jos haluat. Toisten pukeutumiseen sinulla ei sen sijaan ole sanottavaa.

En nyt muista enkä jaksa googlata, mutta jossain päin maailmaa on museo, jossa on seks. väkivallan uhrien vaatetuksia. Siellä on jopa vauvojen vaippoja. Eli vaatteet eivät vaikuta ihmisen sairaaseen mieleen ja satuttamisen haluun! Päin vastoin!

Vierailija
354/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on typerää väittää, että ihmisestä tulee tahdoton objekti ihan vaan sillä perusteella mitä päättää pukea aamulla päälleen.

Vierailija
355/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin pääsääntöisesti mulle on aivan sama miten ihmiset pukeutuvat, mutta festareilla näkyi löllöpyllyisiä nuoria naisia STRINGEISSÄ. Siis tosiaan jalassa vain narualkkarit ja päällä läpinäkyvä harsomekko. Se oli jo ällöttävää, ei voi mitään.

Sinua haittasi se löllöys? Ei ylipäänsä se, että naiset kulkee käytännössä pelkissä stringeillä julkisella alueella? No, toki festaripukeutuminen on ympäri maailmaa todella niukkaa! Ja ehkä se kuuluukin sinne, mutta ei sitä pukeutumista tarvitsisi tuoda kauppoihin saati työpaikalle...

Minä näin festareilla useita miehiä sellaisissa Borat-asuissa. En järkyttynyt. Festarit nyt on vähän sellainen tapahtuma että pukeudutaan miten sattuu, se vähän kuuluu asiaan. 

Vierailija
356/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä kaksi matkaa Euroopassa. Yhtään pyllytrikoissa kulkevaa naista ei näkynyt. Trikoita ylipäätään ei näkynyt kaupungilla. Mekkoja, hameita (ei edes yleensä minimallisia), farkkuja, suoria housuja, leveitä housuja, shortseja (ei mikro- tai minishortseja) vaan pidempiä. Ei tursuavia rintoja. 

Juoksulenkkeilijöillä normaalit trikoot (ei mene peppuväliin), pyöräilyhousut tai leveät shortsit (kuten miesten). 

Eli ihan valtava ero Suomeen ja erityisesti Pirkanmaahan.

Nuoret naiset pukeutuvat tyylikkäästi ja kauniisti. Näyttävät hyvältä.

Sää 23-27 astetta. 

Vierailija
357/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Nämä suominaisten kauhistelijat eivät ilmeisesti ole juuri muualla käyneet... Aika niukkaa pukeutumista löytyy vaikka niinkin läheltä kuin Virosta.  

Vierailija
358/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaisit hankkia itselleen loppuelämän traumaan vaan siksi että "mä haluan, mulla on oikeus"??

Jokin itsesuojeluvaisto-palikka päästä uupuu. Samaa näkee esim. liikennekäyttäytymisessä, missä mennään "mulla on oikeus" ajattelu edellä. Siinä sitten, jopa pahasti vammautuneena tuskin tämä ajattelu paljoa lämmittää. 

Vierailija
359/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näin festareilla useita miehiä sellaisissa Borat-asuissa. En järkyttynyt. Festarit nyt on vähän sellainen tapahtuma että pukeudutaan miten sattuu, se vähän kuuluu asiaan. 

Kyllä. Ja Suomessa on vielä aika kesyä. Joku silti järkyttyy, hui kamala.

Vierailija
360/635 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Nämä suominaisten kauhistelijat eivät ilmeisesti ole juuri muualla käyneet... Aika niukkaa pukeutumista löytyy vaikka niinkin läheltä kuin Virosta.  

Se on varmaan kulttuurikysymys. Suomessa varmaan sitten itä-euroopplaisempi pukeutuminen, kuten sijaintikin kartalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi