Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!
Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!
Kommentit (635)
Eikö aloittajalla ole itsellään perse voidaanko arvostella sitä ja hänen vaatteitaan.
Suomessa on ihan oma muoti. Ero Ruotsiin on jo valtava!
Onko sitten niin, että Suomessa otettiin isosti pepun kasvattamistrendi Atlantin takaa joitakin vuosia sitten ja se jämähti tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "mutta kun MINÄ haluan, MINULLA on oikeus"-kulttuuri on jotenkin pöyristyttävää. Minusta kuuluu ihan perus käytöstapoihin pukeutua tilanteen mukaan. Mutta nykyisin saa pukeutua just niinkun tahtoo eikä kenelläkään ole oikeus asiasta sanoa.
Ei sellaisilla ihmisillä ole muitakaan käytöstapoja eivätkä osaa ajatella muita kuin itseään, ketkä lähtevät kaupungille pakarat ja kamelinvarpaan paljastavissa shortseissa, pelkät urheilurintsikat päällä.
Minulla näkyy kamelinvarvas jopa maksimekoissa, kun kävellessä helma vetäytyy haarojen väliin. Siksi pidän aina pitkiä paitoja, ettei koko maailman tarvitse nähdä häpyhuuliani.
Ei olekaan. SINÄ voit pukeutua vaikka burkhaan jos haluat. Toisten
Tietysti tapahtuu sisällä koska siellä ei ole ylimääräisiä silmiä jotka teon näkee ja soittaa poliisit. Jos siitä ei rangaistaisi, puskissa sitä tehtäisiin, porukalla, kuten jossain Intiassa.
Missä te oikeasti näätte toisten intiimialueita? Ei ole minulla kyllä tullut kaupungilla vastaan. Joskus ihmettelen miten jotkut saavat housunsa niin rumasti persvakoon, mutta ei siinäkään nyt kenenkään intiimialue näy.
Moni pukeutuu kyllä mauttomasti, mutta johtuisiko se siitä että media tyrkyttää koko ajan näitä onlyfanseja, Erika Vikmanneja, Susanna Penttilöitä sun muita? Missä on jutut fiksuista nuorista jotka käyttävät älyään johonkin?
Toisaalta taas tässä on kaksoistandardit. Käärijä saa esiintyä yläpelti paljaana ja melkein persvako näkyy ja sitä vaan ihannoidaan. Kun saman tekee nainen, niin h*oritellaan.
Vierailija kirjoitti:
Öö ei, vaan nimenomaan päinvastoin.
Aikuinen nainen ja tyttö on ilo silmälle.
Jestas millainen kukkahattutäti, ei mitään virkaa yhteiskunnalle tuollaisesta.
Tämä öö -tyyppi taitaa olla aivan tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nuori nainen varmaan luulee, että överiseksikäs pukeutuminen olisi tasa-arvoa ja voimaantumista, mutta oikeastihan se on vain itsestään objektin tekemistä ja miesten silmän miellyttämistä. Samoin kuin ne instakuvat ja onlyfansit. Sovinistisen kulttuurin ilmentymä. Vähän surullista.
Sehän se. Annetaan miehille juuri sitä mitä haluavatkin. Alistumista sitten nimitetään "voimaantumiseksi".
Eiväthän miehet sitä halua. Täälläkin miehet nalkuttavat kun naiset paljastelevat. Sitä en tiedä miksi nämä miehet eivät sitten vaan etsi itselleen sellaista naista jonka pukeutumiven miellyttää.
Kyllä haluavat. Turha sumuttaa jollakin -juuri miehet ei halua- kitinällä. Tuossakin viestissä oli esimerkkeinä instat, of, missä paljas pinta vetävää juuri niitä miehiä puoleensa.
Olisi tosiaan erittäin suotavaa, että media lopettaisi peppumuodin ihannoidin. Eli ei enää otsikoita peppukuvia julkaisevista naisista tms.
Pepputrikoot, pepun kasvattaminen ja pepun kuvaaminen eivät ole enää muotia maailmalla. Voisiko loppua Suomestakin jo?
Vierailija kirjoitti:
Kamerat esiin pojat!
Kertoopi miehistä aika paljon
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun saan alastomuudella paljon huomiota niin en varmaan laita ennemmin vaadin kaikkia hyväksymään minun alastonuuden kun luovu, saat olla alasti. huomiosta. Ja onhan alastomuus kätevä keino muutenkin kun saa komeimmilta miehiltä haluttua huomiota ja rumempia pystyy haastamaan oikeuteen ahdistelusta kun heiltä ei sitä huomiota halua ja näin saan tuloja ilman että tarvii töihin mennä
Mene nudistirannalle tai töihin ilotaloon. Saat olla alasti.
Olen sitä mieltä ettei ketään ole oikeutta ahdistella vaikka olisi mitä päällä, mutta itse ihan näin nuorena naisena koen kiusallisena ja epämiellyttävänä jos esim salilla eteeni tulee treenaamaan nainen lähes bikinien kokoisessa asussa, niin että tissit pullottaa melkein nännejä myöten ulkona. Vaihdan mielellään siinä kohtaa paikkaa. Eikö naisia vastaavasti haittaisi treenata miehen vieressä jolla olisi pelkät munia pullottavat speedot jalassa?
tämä nykyaika on mennyt liian itsekeskeiseksi. Ajatellaan kaikessa että minulla on oikeus tehdä niin ja näin unohtuu myös muiden kanssa ihmisten huomioiminen esimerkiksi tässä pukeutumisessa. Joka paikassa ei tarvitse puolialastomana kulkea.
Monen karvainen vako pyllynreikä näkyy kun ne kumartaa tai pyllistää ukot niillä valuu housut puolikintussa ja peräviiva loistaa.Iljettävää lihavan miehen pyllyreikä.Ison mahan takia niille ei vaan sopivia housuja löydy.Roikkuva vatsa tai karvaperäsuoli aina näkyvillä.Ei mitään nuoria aavikkopoikia uimassa peräsuoli näkyy, mutta kaivavat etumustaan ja raapivat kun satiaiset puree.Ihmisten nähden missä jalkakäytävä vieressä kaikki heitä katsoo.Yhdet aavikko pojat hyppeli uimaan baariterassin vierestä kivekset näkyi ja peräsuoli viiva.Aavikkomies terassilla asetteli aurinko varjoa niin myös peräsuoli näkyvillä keskellä kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nuori nainen varmaan luulee, että överiseksikäs pukeutuminen olisi tasa-arvoa ja voimaantumista, mutta oikeastihan se on vain itsestään objektin tekemistä ja miesten silmän miellyttämistä. Samoin kuin ne instakuvat ja onlyfansit. Sovinistisen kulttuurin ilmentymä. Vähän surullista.
Tätähän se. Paljon voimaannuttavampaa olisi olla subjekti kuin objekti, paljas ja kaikelle altis katseiden kohde, antaa kaikki valta toisille. Seksikkäämpääkin kuin paljas pinta on aina aivojen vilauttelu (tampiolle: kuvaannollisesti), mutta sen muotiintuloa saa odottaa vielä ilmeisen kauan. Ehkä joku vastareaktio tulee joskus.
Ehkä se valta onkin niillä paljastelijoilla. Joillakin urpoilla kun menee päät sekaisin heti kun vähän paljasta pintaa näkyy.
Vähä-älyinen ei taas ymmärrä että taiteilijat esiintyjät show ja musiikki on työtä paökkatyötä.HEILLÄ ON ESIINTYMISASUT PÄÄLLÄ LAVALLA.Miten tyhmiä voi olla ettei ikäänkuin mitään ymmärrä.Eihän stripparikaan ruokakaupassa strippaa !
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa tietysti pukeutua lähestulkoon miten haluaa. Jokainen saa myös kulkea taskunsa isoja seteleitä tursuten. Jokainen saa koristella itsensä kalliilla koruilla ja kulkea ne helisten.
Eri asia sitten on, onko nuo edellä mainitut mitenkään järkevää muiden ihmisten keskuudessa.
Ihminen ei ole esine. Sen tissit ja perse on osa sitä ihmistä.
Liikkistä miten miehiä ja konservatiivinaisia pelottaa naisten vapaus. Ikiaikainen tarina. Älkää nyt hitokseen ainakaan naiset lähtekö tohon kelkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se. Annetaan miehille juuri sitä mitä haluavatkin. Alistumista sitten nimitetään "voimaantumiseksi".
Eiväthän miehet sitä halua. Täälläkin miehet nalkuttavat kun naiset paljastelevat. Sitä en tiedä miksi nämä miehet eivät sitten vaan etsi itselleen sellaista naista jonka pukeutumiven miellyttää.
Kyllä haluavat. Turha sumuttaa jollakin -juuri miehet ei halua- kitinällä. Tuossakin viestissä oli esimerkkeinä instat, of, miss
No sittenhän kaikki voittavat. Paljastelija haluaa paljastella ja mies haluaa katsoa. Itse ole ole edes teininä halunnut paljastella, mutta jos joku haluaa niin sen kun paljastelee.
Pata kattilaa soimaa näillä pukeutujilla. Jos ei halua epätoivottua huomiota niin pitää muuttaa pukeutumistaan. Niin simppeliä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aika erikoisissa porukoissa liikut🥶"
Joo, kiva kun sait taas uuden syyn kontrolloida naisia. Me emme saa siis opiskella, matkustaa junassa, käydä keikoilla, käydä töissä, liikkua julkisilla paikoilla. Ihan oma syy taas kun ollaan olemassa. 🤷
Olen tehnyt noista kaikkea, kukaan ei ole tullut ahdistelemaan.
N 42Olen tehnyt noista kaikkea, ja minua on ahdisteltu noissa ja myös muissa tilanteissa. Ja syytetään minua siitä. Mikä sinun pointtisi on? Syyttää myös minua?
N43
Ei pidä yleistää, tämä oli pointti. Annettiin kuva, että ihan jokainen nainen joutuu ahdisteltavaksi tämän tästä, ihan vain siitä syystä, että on olemassa.
Eihän annettu. Annettiin kuva, missä tuota on tapahtunut ja nainen vastuullisena joutuu muokkaamaan käytöstään kun kehityspuutteellinen mies saa rellestää.
Kautta aikain on vanhempi väestö päivitelleet nuorempien hurjia ja säädyttömiä asuvalintoja. Itse taidan olla tullut vanhaksi, sillä en pidä suomalaisella uimarannalla stringialaosista, minusta aivan typerän ja julkean näköistä. Pyllistät vähän vinoon niin peräsuoli paistaa.
Sekä en pidä puoli pakaraa paljastavista shortseista tai hameista missä istuessa paljas perä osuu penkkiin kun kangas niin lyhyt. Miten sellaisissa ihmiset kehtaavat liikkua, itse nuorenakaan en halunnut sellaisia pitää kun niin tajuttoman epäkäytännöllisiä ja sen verran konservatiivinen olen aina ollut, etten halua vilautella kenellekkään. Ei ollut tarvetta, olin liian kaunis muutenkin aikoinaan.
Kuitenkin lyhyet shortsit ovat mielestäni kesällä ihan ok, siis hyvinkin lyhyet. Mutta jos kävellessä alushousut ja pakara vilkkuu niin silloin ovat liian lyhyet. Mielipideasioista nämä. Ei siinä sen kummempaa.