Nyt oikeasti vaatetta päälle tytöt ja naiset!
Järkyttävää kun kävellään kylillä puoli persettä paljaana tai "topissa" joka on käytännössä pelkät rintsikat. Ei ole ihme jos saatte myös sitä vääränlaista huomiota. Ahdisteluun tämä pukeutuminen ei tietenkään oikeuta mutta vähän voisi myös järkeä käyttää siinä pukeutumisessa. Ei kaupungille tarvi pukeutua kuin bordelliin!
Kommentit (635)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudoimpia selityksiä paljastavalle pukeutumiselle on kuumuus. Kuumalla ilmallahan nimenomaan kireät, pikkuiset vaatteet on pahimpia, kun ilma ei kierrä vaatteen ja ihon välillä ja aurinko paahtaa suoraan iholle. Helteellä ehdottomasti parhaat on kevyet, pitkät ja löysät vaatteet, kuten vaikka vaalea maksimekko löysillä hihoilla.
"Selityksiä"? Miksi pukeutumista pitäisi jotenkin "selittää"? Jotenkin aina paistaa kateus läpi näistä viesteistä, kun itse ei voi pukeutua paljastavammin.
Kateus? Kyllä kyse on tyyli- ja tilannetajusta sekä ihan perus käytöstavoista. Voisin minäkin kropallani pukeutua niin, että kaikki näkevät timmin vartaloni, mutta ei minun tarvitse näytellä tissejäni tai takapuoltani koko maailmalle. Minulle riittää, että puolisoni kotonamme näkee minut alasti, ei minun tarvitse kerätä huomiota muualta. Tuntuu, että näillä paljastelijoilla on huono omatunto, mitä sitten yrittävät pönkittää keräämällä huomiota miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Monen karvainen vako pyllynreikä näkyy kun ne kumartaa tai pyllistää ukot niillä valuu housut puolikintussa ja peräviiva loistaa.Iljettävää lihavan miehen pyllyreikä.Ison mahan takia niille ei vaan sopivia housuja löydy.Roikkuva vatsa tai karvaperäsuoli aina näkyvillä.Ei mitään nuoria aavikkopoikia uimassa peräsuoli näkyy, mutta kaivavat etumustaan ja raapivat kun satiaiset puree.Ihmisten nähden missä jalkakäytävä vieressä kaikki heitä katsoo.Yhdet aavikko pojat hyppeli uimaan baariterassin vierestä kivekset näkyi ja peräsuoli viiva.Aavikkomies terassilla asetteli aurinko varjoa niin myös peräsuoli näkyvillä keskellä kaupunkia.
Melkoiset peräsuolet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma nyt vaan on sellanen, että kaikki ihmiset ei ole kivoja. Tottakai saa pukeutua miten tahtoo, mutta pitää olla valmis seurauksiin, eikä valittaa siitä että sulle ei oltu kivoja kun laitat päälle jotain pervoja puoleensavetävää, kun on paljon hyvännäköisiä vaatetusvaihtoehtoja, ei kukaan ole säkkiin laittamassa niinkuin äärimusumaissa. Tämä ei tarkoita sitä että pervot olisi oikeassa. On väärin ahdistella. Mutta on myös tyhmää kulkea pervosyöttinä ja valittaa kun pervot käy syöttiin.
Mutku mä saan ja haluan pukeutua ihan miten mua haluttaa!!! Se on mun oikeus
Niin onkin.
No ei kyllä ole. Hautajaisiin perse ja tissit vilkkuen?
Vierailija kirjoitti:
Liikkistä miten miehiä ja konservatiivinaisia pelottaa naisten vapaus. Ikiaikainen tarina. Älkää nyt hitokseen ainakaan naiset lähtekö tohon kelkkaan.
Paljastekaa ja ihmetelkää kun joku tuli ja teki teille temput väkisin. Ei vaan kannattaisi
Monet on juuri ollut uimassa tulossa rannalta tai uimahallista ei sulla ole mitään oikeutta alkaa toisten ihmisten ulkonäkö tai vaate asioita arvostelee saati rajoittaa liikkumista tai vapautta.Ja nuorten vaatteet maksaa ensin vanhemmat sitten nuori itse työrahoilla.Sä et voi puuttua muiden elämään.Eikä me osteta enää yhtäkään jäätelöä tai pitsaa jos myyjä karvaperseinen arabi tai kaapu päällä.Pidä kuule vaan rättis.
Vierailija kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa näillä pukeutujilla. Jos ei halua epätoivottua huomiota niin pitää muuttaa pukeutumistaan. Niin simppeliä se on.
Miksei ahdistelijan pidä muuttaa käytöstään? 🤔
Ehkä se on juuri se "because I can". Koska MINÄ voin.
Mutta oikeasti kaikki mitä voi tehdä, ei ole hyväksi itselle (eikä muille).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta ei vieläkään selviä miksi naiset pukeutuvat paljastavasti. Kovasti ovat sitä mieltä että niin voi ja saa tehdä mutta miksi?
Voi hitsin pimpulat kun yhdenkään naisen ei tartte selitellä sulle pukeutumisiaan. Voimia!
Kokeile edes selittää? En voi ymmärtää miksi ihmiset haluavat itselleen vaikeuksia ehdoin tahdoin
Sinä et ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Se on nähty monissa ketjuissa täällä ennenkin.
Itse jätän rolexini kotiin jos menen viroon tai latviaan, en halua provosoida ketään ryöstämään itseäni. Miksi naiset ei tee samaa pukeutumisen suhteen? M45
Eli mun pitää jättää se toppatakki kotiin? Onnistuu, vaikkakin tulee aika kylmä talvella. Onko sulla antaa suosituksia mitä sitten pukea päälleen? Elävä kaimaani?
Harrastakaa ihmeessä nuoret vapaata pukeutumista liikkumista liikuntaa.Eikä pojat miehet saa varastaa mitään.Se on rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa näillä pukeutujilla. Jos ei halua epätoivottua huomiota niin pitää muuttaa pukeutumistaan. Niin simppeliä se on.
Miksei ahdistelijan pidä muuttaa käytöstään? 🤔
Ei ne pysty tai halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nuori nainen varmaan luulee, että överiseksikäs pukeutuminen olisi tasa-arvoa ja voimaantumista, mutta oikeastihan se on vain itsestään objektin tekemistä ja miesten silmän miellyttämistä. Samoin kuin ne instakuvat ja onlyfansit. Sovinistisen kulttuurin ilmentymä. Vähän surullista.
Sehän se. Annetaan miehille juuri sitä mitä haluavatkin. Alistumista sitten nimitetään "voimaantumiseksi".
Eiväthän miehet sitä halua. Täälläkin miehet nalkuttavat kun naiset paljastelevat. Sitä en tiedä miksi nämä miehet eivät sitten vaan etsi itselleen sellaista naista jonka pukeutumiven miellyttää.
He haluavat sitä ja samalla halventaa naisia siitä. Niinhän se on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikkistä miten miehiä ja konservatiivinaisia pelottaa naisten vapaus. Ikiaikainen tarina. Älkää nyt hitokseen ainakaan naiset lähtekö tohon kelkkaan.
Paljastekaa ja ihmetelkää kun joku tuli ja teki teille temput väkisin. Ei vaan kannattaisi
Älä nyt jaksa. R-aiskaaja r-aiskaa, ihan sama mitkä vaatteet uhrilla on.
Vierailija kirjoitti:
🥱
Ei siis taaskaan mitään sanottavaa? Mikä on tämän idioottimaisen kuvakkeen tarkoitus? Osoittaa omaa ylemmyyttään joka saaplarin ketjuun? Vai etkö vain ole oppinut kirjoittamaan? Jos noin väsyttää, niin kone kiinni ja päivätorkuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta ei vieläkään selviä miksi naiset pukeutuvat paljastavasti. Kovasti ovat sitä mieltä että niin voi ja saa tehdä mutta miksi?
Voi hitsin pimpulat kun yhdenkään naisen ei tartte selitellä sulle pukeutumisiaan. Voimia!
Kokeile edes selittää? En voi ymmärtää miksi ihmiset haluavat itselleen vaikeuksia ehdoin tahdoin
Sinä et ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Se on nähty monissa ketjuissa täällä ennenkin.
Itse jätän rolexini kotiin jos menen viroon tai latviaan, en halua provosoida ketään ryöstämään itseäni. Miksi naiset ei tee samaa pukeutumisen suhteen? M
Lopeta pervojen provosointi
Vierailija kirjoitti:
Eikös niiden ällötyksien pitäisi tässä pohtia omaa käytöstään? Jos on niin debiili että kuvittelee paljaan pinnan olevan kutsu ahdisteluun niin pikkuisen olisi syytä pohtia omaa ajatusmaailmaansa.
No todellakin! Tämä on päivänselvää sinulle ja minulle ja muille normaalilla järjenjuoksulla siunatuille. Mutta miten saada tämä uppoamaan niiden tajuntaan, joita ei pätkääkään kiinnosta muu kuin omien viettien mukaan toimiminen?
Ne miehet häkkiin.
Miehen roikkuvat rinnat ne vasta kauheat onkin saati iso maha.HYI.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä pelota, päinvastoin. Ovat jopa valmiita maksamaan paljaan pinnan (OF) näkemisestä.
Taas tää vanha virsi, että ahdistelu ja raiskaukset johtuvat vaatteista. Voi kuule, ei se suojele miesten pervoilulta vaikka ois verkkarit ja löysä kulahtanut villapaita päällä. Sain teininä/nuorena silloinkin epätoivottua huomiota, kun olin keskellä talvea paksut vaatteet päällä. Syy on aina ahdistelijan, ei kohteen.
Naisille on aina kaikki sallittua.
Mutta voi että jos joku mies katsoo naista. Hirveä mies! Kauhea kyylä! Ihan hirveää.
Eikös niiden ällötyksien pitäisi tässä pohtia omaa käytöstään? Jos on niin debiili että kuvittelee paljaan pinnan olevan kutsu ahdisteluun niin pikkuisen olisi syytä pohtia omaa ajatusmaailmaansa.
No todellakin! Tämä on päivänselvää sinulle ja minulle ja muille normaalilla järjenjuoksulla siunatuille. Mutta miten saada tämä uppoamaan niiden tajuntaan, joita ei pätkääkään kiinnosta muu kuin omien viettien mukaan toimiminen?