Niin kauan kuin työstä ei jää käteen vähintäänkin tuplat siihen nähden mitä saa tukina (1400€/kk), on turha odottaa....
Että menisin töihin vapaaehtoisesti.
Onko tuossa jotain ihmeteltävää?
Kommentit (157)
Näinhän se on, ei järkeä paskalla palkalla raataa.
Siksi tukia pitääkin leikata rajusti.
Läpäläpäläpä ja työttömät saavat rahaa ja palveluja ja hyysäämistä ja asuntoja Bulevardilta ja lomamatkoja ja kaikkea kivaa, eikä kenenkään kannata käydä töissä ja blaablaablaa. Nämä on kirjoitettu tänne niin moneen kertaan. Lapsellista ja rasittavaa. Eiköhän laiteta poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Läpäläpäläpä ja työttömät saavat rahaa ja palveluja ja hyysäämistä ja asuntoja Bulevardilta ja lomamatkoja ja kaikkea kivaa, eikä kenenkään kannata käydä töissä ja blaablaablaa. Nämä on kirjoitettu tänne niin moneen kertaan. Lapsellista ja rasittavaa. Eiköhän laiteta poistoon.
Mitä oikein selität?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi faktat voi mennä noin pahasta tunteisiin?
Kyllä menet töihin alle 2800e palkalla kun tarpeeksi leikataan tukia. AP hyvä esimerkki miksi niitä pitää leikata.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menet töihin alle 2800e palkalla kun tarpeeksi leikataan tukia. AP hyvä esimerkki miksi niitä pitää leikata.
En mene, kukaan ei minua pakota.
Ap
Ap aloitti juuri yövuoronsa jaskanpauhajana.
Vierailija kirjoitti:
Ap on rasittava jankkaaja
En ole tehnyt tänne palstalle kuukausiin yhtäkään aloitusta.
Ap
Ei.
Ehkä saat kaikki ne fyysiset sairaudet, joiden vuoksi olin pitkään pois töistä.
Parannuttuani etsin uuden työpaikan, koska elätän itseni.
Vierailija kirjoitti:
Ap aloitti juuri yövuoronsa jaskanpauhajana.
Mitä selität?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene, kukaan ei minua pakota.
Ap
Luulen että jossain vaiheessa kyllästyt sillan alla asumiseen ja ruoan kerjäämiseen
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo 1400 koostuu?
Toimeentulotuki + asumistuki + työttömyyskorvaus
Ap
alle 5% työpaikoista palkkaa työttömän
Tukia pitää selvästi leikata puoleen, niin 1400€/kk työ alkaa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo 1400 koostuu?
Toimeentulotuki + asumistuki + työttömyyskorvaus
Ap
Työttömyys 580? Asumistuki? Tt-tuki?
Sitten kun hallitus leikkaa vähän lisää tukia ja elinkustannukset nousevat, niin routa porsaan töihin ajaa.
Saat tehdä ihan kuten haluat. Kovin älykkäänä sinua ei voi pitää.
Ei mitään ihmeteltävää.