Pittbull hyökkäys Espoossa - kaksi pientä lasta sairaalakuntoon
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koira rodusta riippumatta käy mun lasten päälle niin koiralta lähtee henki vaikka sitten selvitän että kenen koira jos en paikalla ole tapahtuma hetkellä ja käyn siellä omistajan luona tekemässä sen ja samalla vois napauttaa omistajaa nokkaan jos yrittää estää. Aina sanotaan että eka ole koiran syy. Koira on se joka hyökkää niin kyllä se on koiran syy ja osin omistajan mutta koira on se joka aiheuttaa vammat niin siksi siltä lähtee henki eikä omistajalta.
Nyt Rambo jäitä hattuun.
Kyllä koiran pitää saada toteuttaa tappoviettiään? Vai mitä meinasit?
Missäs mä sillä lailla kirjoitin?
Uskotko sinä sitten tosissasi, että tää alkup. kirjoittaja oikeasti menisi jonkun kotiin ja ottaisi koiran hengil
Veikkaan että aika monikin menisi jos oma lapsi olisi raadeltu
Pyöräilen puukko mukana jos koira hyökkää. Useat koiranulkoiluttajat pitävät pippurisuihketta hyökkääviä koiria varten. Kuulin tapauksesta jossa sekarotuinen pitti kävi omistajan päälle. Omistaja sai pöydältä keittiöveitsen käteen jolla tappoi koiransa. Mikään muu ei auta jos käy päälle kuin saada remmillä hirttolenkki ja puristaa niin kauan että pilli ei enää vingu. Sekarotuiset on vielä pahempia kuin puhtaat. Yhtään ei tiedä sekoituksesta tullutta luonnetta, voi tulla arkuutta, puolustushalukkuutta, aggressiivisuutta. Aikapommeja bull seropit.
Vierailija kirjoitti:
Entistä enemmän syytä ihmetellä, millainen ihminen hankkii tuon tyyppisen koiran, joilla on selvästi normaalia suurempi taipumus hyökätä jopa lasten kimppuun ja raadella?
Näistä on tilastoja miten Yhdysvalloissa ennen kuin rodusta edes oli tullut muodikas, juuri pitbullit aiheuttivat tuplasti enemmän kuolemantapauksia kuin toiseksi eniten kuolemia aiheuttaneet rottweilerit.
Kuka pystyy ottamaan pienenkään riskin, että oma koira heti karkuun päästessään hyökkää pienten lasten kimppuun?
Mä ainakin otin koirani just sen takia, et niin voisi käydä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 2 pittbullia Kingi ja Tiger, pelottaako?!
Miksi koiran nimi on Tiger? Sehän on kissaeläin. 😂
mulla on tiikeri, jonka nimi on Dog
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilen puukko mukana jos koira hyökkää. Useat koiranulkoiluttajat pitävät pippurisuihketta hyökkääviä koiria varten. Kuulin tapauksesta jossa sekarotuinen pitti kävi omistajan päälle. Omistaja sai pöydältä keittiöveitsen käteen jolla tappoi koiransa. Mikään muu ei auta jos käy päälle kuin saada remmillä hirttolenkki ja puristaa niin kauan että pilli ei enää vingu. Sekarotuiset on vielä pahempia kuin puhtaat. Yhtään ei tiedä sekoituksesta tullutta luonnetta, voi tulla arkuutta, puolustushalukkuutta, aggressiivisuutta. Aikapommeja bull seropit.
Pidäthän sitä suussa? Kuristat sit puukolla?
olen kyllä nähnyt staffiharrastajana todella arkoja ja huonoluonteisia staffeja nykyään. Ennen oli toisin, laatu oli parempaa, ja olivat todella hyvähermoisia
Mun 283kg bitpull leikkii vaan vauvanukeilla. Syystä!
Miksi nää koirat ei pysy kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Mun 283kg bitpull leikkii vaan vauvanukeilla. Syystä!
Taitaa olla sun miehes.
Vierailija kirjoitti:
Määrään huomisesta alkaen mäyräkoiran ainoaksi lailliseksi roduksi. Piste
Et taida tietää mäyräkoirista mitään? Ne on matalia, mutta pelkkää lihasta yhdistettynä täysikokoisen susikoiran suulla ja purentavoimalla. Ne on metsästyskoiria (luolakoiria) ja ne voi purra saaliinsa hengettömäksi.
Minua on randomi mäyräkoira purrut kädestä. En todellakaan kiusannut tai mitään muutakaan. Olin ohikulkija. "Näykkäisi" pari kertaa. Lääkärireissu. Jäykkäkouristuspiikki, ja parin päivän päästä lääkäri toisella käynnillä määräsi sairaslomaa, kun en voinut tehdä töitäni sillä kädellä. Hermojen parantuminen kesti kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää koirat ei pysy kiinni?
Ei ne halua koska pitmummy
Nyt kaikki vaan levittelemään "herkku makupaloja" koirille. Kun kerran omistajat eivät ymmärrä pitää koiria kytkettyinä, vaan moni antaa niiden juosta vapaana! Olen monta kertaa huomauttanut omistajaa kytkemään koiransa kiinni, kun olen nähnyt koiran juoksevan vapaana Helsingin-lähiössä. Omistajat ovat vaan tokaisseet, että "kyllä se on kiltti tai sanoneet et pidä huoli omista asioista". Vaikka koirat ovat olleet isoja sekä sitä myöten vaarallisia, jos heillä päässä naksahtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrään huomisesta alkaen mäyräkoiran ainoaksi lailliseksi roduksi. Piste
Et taida tietää mäyräkoirista mitään? Ne on matalia, mutta pelkkää lihasta yhdistettynä täysikokoisen susikoiran suulla ja purentavoimalla. Ne on metsästyskoiria (luolakoiria) ja ne voi purra saaliinsa hengettömäksi.
Minua on randomi mäyräkoira purrut kädestä. En todellakaan kiusannut tai mitään muutakaan. Olin ohikulkija. "Näykkäisi" pari kertaa. Lääkärireissu. Jäykkäkouristuspiikki, ja parin päivän päästä lääkäri toisella käynnillä määräsi sairaslomaa, kun en voinut tehdä töitäni sillä kädellä. Hermojen parantuminen kesti kuukausia.
mulla on kaksi mäyräkoiraa nytkin, ollut yhteensä 6 vuosien varrella. Joten jotain tiedän. Siksi olisikin kivaa, jos me oltaisiin ainoa rotu
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki vaan levittelemään "herkku makupaloja" koirille. Kun kerran omistajat eivät ymmärrä pitää koiria kytkettyinä, vaan moni antaa niiden juosta vapaana! Olen monta kertaa huomauttanut omistajaa kytkemään koiransa kiinni, kun olen nähnyt koiran juoksevan vapaana Helsingin-lähiössä. Omistajat ovat vaan tokaisseet, että "kyllä se on kiltti tai sanoneet et pidä huoli omista asioista". Vaikka koirat ovat olleet isoja sekä sitä myöten vaarallisia, jos heillä päässä naksahtaisi.
juu ja kun taapero nappaa sen vahingossa suuhunsa, ja kuolee, niin murhasta saa syytteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se fantasioi että se piski olisi tiikeri. Mieti, vähäkö siistiä hei! kulkea kadulla tiikerin kanssa! kyllä tulis jengille "ruskeat" housuihin. Eihän pitbulli oo mitään tiikeriin verrattuna. Tiikeri se olla pitää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että koira menetti toivonsa - rakasti.
pelihetki
yksittäispuraisu
kyllä suomalaisetkin
ei saa antaa pelolle valtaa
meillä on unelma
Kilisteltiinkö avaimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidäthän sitä suussa? Kuristat sit puukolla?
olen kyllä nähnyt staffiharrastajana todella arkoja ja huonoluonteisia staffeja nykyään. Ennen oli toisin, laatu oli parempaa, ja olivat todella hyvähermoisia
No en remmi kädessä pyöräile. Lähinnä jos koira käy jonkun päälle, usein ainut keino saada irti kohteesta on hirttolenkki. Pyöräillessä paras on puukko. Ja olen kouluttanut normaalijärkisiä palveluskoiria pehmein keinoin. Nyt omistan alle 10kg pikkukoiran juurikin sen takia että perheessä lapsia joiden kavereita käy niin ei tarvi pelätä että suojeleva paimenkoira tekee työtään. Staffeista ja bullterriereistä tykkään. Sekarotuisista ja puhtaista piteistä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että koira menetti toivonsa - rakasti.
pelihetki
yksittäispuraisu
kyllä suomalaisetkin
ei saa antaa pelolle valtaa
meillä on unelma
Kilisteltiinkö avaimia?
rakasti
Vierailija kirjoitti:
Jos koiran omistaja sanoo "et pidä huoli omista asioista", kun pyydät sitä kytkemään koiransa. Tarkoittaa sitä, että hän tahallaan haluaa joutua vaikeuksiin tai koiransa purevan jotakuta! Tuollaisilta pitäisi ottaa koira kokonaan pois sekä määrätä omistaja pakkohoitoon, sillä tuollainen käytös kertoo omistajan välinpitämättömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on tiikeri, jonka nimi on Dog
Tuo on loukkaus kissaeläimiä kohtaan.
Uh, kostuin moisesta alfasta.
t. Tarja