Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pittbull hyökkäys Espoossa - kaksi pientä lasta sairaalakuntoon

Vierailija
16.07.2024 |

Kommentit (347)

Vierailija
281/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasti.

Vierailija
282/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus tehty tästä ketjusta, niin kuvottavia uhkailuja koiria ja näiden omistajia kohtaan että aihetta todellakin on.

Menehän nyt sen liivinjengiläises kainaloon ja ota juustoinen huumekusimuna suuhun. Se pittis voi samalla nuolla sua ja välillä ukkos palleja.

Ylilautalainen seksifantasioi. Ei hassumpi mielikuvitus sulla. Olisitko tässä fantasiassa se nurkassa runkkaava incel, mikä oikeasti olet? Vai kerrankin oikea mies, siis millaiseksi sellaisen kuvittelet, eli juustomunainen liivijengiläinen. Hieman tom of finland vibaa, kieltämättä

En ole koskaan vieraillut tuolla mainitsemallasi sivustolla. Kyllä minä olen ihan maanpuolustaja ja perheellinen. Enkä teidän pittejänne kattele pitkään. Ne on satasen kappale kun sellaisen tuhoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus tehty tästä ketjusta, niin kuvottavia uhkailuja koiria ja näiden omistajia kohtaan että aihetta todellakin on.

Menehän nyt sen liivinjengiläises kainaloon ja ota juustoinen huumekusimuna suuhun. Se pittis voi samalla nuolla sua ja välillä ukkos palleja.

Ylilautalainen seksifantasioi. Ei hassumpi mielikuvitus sulla. Olisitko tässä fantasiassa se nurkassa runkkaava incel, mikä oikeasti olet? Vai kerrankin oikea mies, siis millaiseksi sellaisen kuvittelet, eli juustomunainen liivijengiläinen. Hieman tom of finland vibaa, kieltämättä

En ole koskaan vieraillut tuolla mainitsemallasi sivustolla. Kyllä minä olen ihan maanpuolustaja ja perheellinen. Enkä teidän pittejänne kattele pitkään. Ne on satasen kappale kun

Uskon kyllä että alueen vanhempainyhdistys maksaa sulle enemmän kuin satasen 

Vierailija
284/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuryhmä on lähtenyt pidättämään paria pahinta uhoajaa. Eiköhän tämä vähän taltu tästä kun ovat kohta sotaoikeudessa.

Kyllä sitä karhuryhmää taitaa ennemminkin kiinnostaa käydä läpi kaikki koirarekisterit ja vaaralliset tapaukset. ;)

Ei, karjuryhmä hakee nettiuhkaijat nykyään hyvin nopeasti ja tehokkaasti. Kannattaisi pelätä jo, sijaintisi on ollut tiedossa jo tovin.

Juu siitäpähän vain. Mahtaa kestää Havaijille köröttely ja lennot tovisen. Aika kallis reissu. Ja tehän sen maksatte veroistanne.

oliko tuo makein ja kaukaisin paikka, mitä keksit?  Luulisi Havaijilla olevan muuta tekemistä kuin uhota koiraketjussa?

Ei kyllä tämä on totisinta totta ja tottakai minua kiinnostaa myös kotimaan asiat. Laittakaa ne rakit siellä Espoossa kuriiin. Ettei asia pahene. Koiran hävittämisestä ei joudu linnaan. koita nyt jo tajuta se apina. Ota banaani.

Vierailija
285/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koira rodusta riippumatta käy mun lasten päälle niin koiralta lähtee henki vaikka sitten selvitän että kenen koira jos en paikalla ole tapahtuma hetkellä  ja käyn siellä omistajan luona tekemässä sen ja samalla vois napauttaa omistajaa nokkaan jos yrittää estää.  Aina sanotaan että eka ole koiran syy. Koira on se joka hyökkää niin kyllä se on koiran syy ja osin omistajan mutta koira on se joka aiheuttaa vammat niin siksi siltä lähtee henki eikä omistajalta.

Nyt Rambo jäitä hattuun.

Kyllä koiran pitää saada toteuttaa tappoviettiään? Vai mitä meinasit?

Entäs jos lapsi puree koiraa? :D

Vierailija
286/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan vieraillut tuolla mainitsemallasi sivustolla. Kyllä minä olen ihan maanpuolustaja ja perheellinen. Enkä teidän pittejänne kattele pitkään. Ne on satasen kappale kun

Ei ole pittiä eikä tule mutta olet kyllä säälittävä reppana, vai että maanpuolustaja 😂

Vierailija
287/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustaako joku täällä oikeesti lasten päälle käyviä koiria? Oikeesti?

Vierailija
288/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisen usein alkaa olemaan. Ehkä olisi syytä tutkia miksi näitä on yhtäkkiä jatkuvasti. Taistelukoirien buumi on kuitenkin jatkunut jo yli vuosikymmenen. Vai eikö näistä olla uutisoitu aikaisemmin?

Kaksi voi olla vielä sattumaa. Toivotaan, ettei lisää tule. Tässä ketjussa on menty jo todella pitkälle uhkailuissa ja fantasioinnissa. Pelottaa kulkea tuolla vähän tuon näköinen koira(bokseri) mukanaan. Mitä jos joku tämän ketjun hullu tai tämän innoittama käy päällemme iltalenkillä? 

Pelottaa kulkea tuolla vähän tuon näköinen koira(bokseri) mukanaan. Mitä jos joku tämän ketjun hullu tai tämän innoittama käy päällemme iltalenkillä? Nyt tulee pomminvarma ohje teille kaikille henkiheikoille ja muille latvajättöisille: PYSYKÄÄ POISSA INT

😂😂Nämä henkiheikot ja latvajättöiset..  Ihania uusia sanoja täällä, saa nauraa vedet silmissä. Kiitos kirjoittajalle kunnon nauruista, oli niin p..ka alkuviikko että pienikin piristys on tarpeen! 

Vierailija
289/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai nyt sentään. Mut äkkiä tää muuttu lasten päälle käyvistä koirista koskemaan KAIKKIA KOIRIA. 

Vierailija
290/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanpuolustaja? Muistathan; ettei Kela maksa sitä satasta puolestasi. Ja erektio-ongelmaasi, uho-ongelmaasi voi auttaa testosteronin korvaushoito. On ihan normaalia, että se laskee iän myötä. Myös peruskoulun jälkeinen koulutus vähentää tuollaisen pätemisen tarvetta. Tutkittu juttu.

Ehkä lapsesi ovat fiksumpia?

Vierailija
291/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuryhmä on lähtenyt pidättämään paria pahinta uhoajaa. Eiköhän tämä vähän taltu tästä kun ovat kohta sotaoikeudessa.

Kyllä sitä karhuryhmää taitaa ennemminkin kiinnostaa käydä läpi kaikki koirarekisterit ja vaaralliset tapaukset. ;)

Ei, karjuryhmä hakee nettiuhkaijat nykyään hyvin nopeasti ja tehokkaasti. Kannattaisi pelätä jo, sijaintisi on ollut tiedossa jo tovin.

Juu siitäpähän vain. Mahtaa kestää Havaijille köröttely ja lennot tovisen. Aika kallis reissu. Ja tehän sen maksatte veroistanne.

oliko tuo makein ja kaukaisin paikka, mitä keksit?  Luulisi Havaijilla olevan muuta

Oletko tutustunut nykyisen kotimassi koiraongelmaan? Miksi siellä kivassa paikassa(olen käynyt useamman kerran) on noin paha olo. Itse ainakin rentoudun noissa paikoissa.

Vierailija
292/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko noi taistelurodut nyt vain kieltää. Ovat vaaraksi muille ihmisille.

Vierailija
293/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy alkaa kantamaan puukkoa mukana koirien varalta kun käyn juoksu lenkillä. Minä en räyhääviä koiria katsele.

Minä kannoin koiran kanssa lenkillä leipäveistä, lähellä asui raivopäinen rottweiler, olisin kyllä pistänyt sen eteen jos olisi irti päässyt. Minä kiersin koirani kanssa ojien yli pusikoihin kun tämä raivopää sai kohtauksen ja yritti päästä irti. Oli kyllä käynytkin jonkun koiran päälle ja omistaja uhkasi päästää sen ihmisten päälle, kun sai kiinni. Ehti hävittää koiran ennen kuin poliisit tuli, ei sitä enää näkynyt 

Vierailija
294/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy alkaa kantamaan puukkoa mukana koirien varalta kun käyn juoksu lenkillä. Minä en räyhääviä koiria katsele.

Minä kannoin koiran kanssa lenkillä leipäveistä, lähellä asui raivopäinen rottweiler, olisin kyllä pistänyt sen eteen jos olisi irti päässyt. Minä kiersin koirani kanssa ojien yli pusikoihin kun tämä raivopää sai kohtauksen ja yritti päästä irti. Oli kyllä käynytkin jonkun koiran päälle ja omistaja uhkasi päästää sen ihmisten päälle, kun sai kiinni. Ehti hävittää koiran ennen kuin poliisit tuli, ei sitä enää näkynyt 

vai voiveistä? Se on aika kätevä, jos lähtee eväsretkelle? Näin kerran metsässå suden. Mutta aika kaukaa. Paikka oli Kainuu, ja vuosi oli 1996. Kettuja olen nähnyt usein.

Vierailija
295/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan vieraillut tuolla mainitsemallasi sivustolla. Kyllä minä olen ihan maanpuolustaja ja perheellinen. Enkä teidän pitte

Oho, missä noita on? Onko siellä myös kiertäviä neighbourhood watcheja? Mustat ja muut ajetaan pois. Ehkä protestantitkin.

Vierailija
296/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö vetää nyt vähän happea, jos koira on omistajan hallinnassa ja menee nätisti hihnassa, niin kukaan ei käy sille räyhään/vielä vähemmän päälle. Jos koira hyökkää jonkun päälle, saa tehdä tarvittavat toimenpiteet hyökkäyksen lopettamiseksi ilman hurja väkivaltafantasioita etukäteen. Jos mummon villakoira näykkäisee jotakuta, niin oikeinmitoitettu reaktio ei ole päästää ko. otusta hengiltään. Jos monikymmenkiloinen koira uhkaa lapsen henkeä, niin tilanne saattaa vaatia rajummat keinot. En omista taistelukoiraa, mutta ei tämä voi sellaiseksikaan mennä että jengi alkaa räyhää kaikille etäisesti molossirotuisille ja aiheuttamaan muita ongelmia sitä kautta. En omista molossirotuakaan. Pitää toivoa, että tälle ongelmalle yritetään nyt keksiä joku laillinen ratkaisu, 2 hyökkäystä viikon sisällä on liikaa ja kukaan ei tiedä paljonko näiltä läheltä piti tilanteita on.

Vierailija
297/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis nyt tiedoksi apinoille että toisen lemmikin tuhoamisesta EI TULE LINNATUOMIOTA.

entä kolmannen? Jos tuhoaa jonkun pikkutytön lemmikki-sammakonkudut, saako paljousalennusta?

Vierailija
298/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

mutta Aki, sullehan on tulossa ambully

Vierailija
299/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päässyt vahingossa vapaaksi. Näitä on liikaa.

Ei koira saa hyökätä ihmisten kimppuun vaikka olisikin vapaana. Tuollainen elukka täytyy lopettaa heti.

Vierailija
300/347 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai nyt sentään. Mut äkkiä tää muuttu lasten päälle käyvistä koirista koskemaan KAIKKIA KOIRIA. 

Ei missään vaiheessa ole tämä ketju koskenut ei-vaaralliia rotuja. Vaan niitä jotka on jalostettu hyökkäämään ja raatelemaan. Ne me tuhotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän