Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En oikein tiedä missä olen painoni kanssa

Vierailija
16.07.2024 |

Nuorimies olen ja olin aikaisemmin melko pyöreä. Painoa tähän mennessä lähtenyt -36kg. Salillakin tulee käytyä, että vähän lihasta tulee ja voimaa. Olen nyt 69kg (173) ja varmaan olen pitkästä aikaa normaalipainoinen. Kaloreita tulee laskettua ja uuttena juttuna pätkäpaastoaminen.

Jotenkin tuntuu olo kuitenkin tyhjältä. Joku muu minun tilalla olisi itsestä todella ylpeä, mutta itsestä tuntuu vähän merkityksettömältä.

Haluaisin tavallaan kyllä pudottaa muutaman kilon vielä, että pääsisi tasalukuun pudotettujen kilojen määrässä. Toisaalta kuitenkin haluaisin olla lihaksikkaampi, mutta en suoranaisesti haluaisi syödä paljoa.

Kyllä, mietin tätä siltä kantilta, että mitä muut ajattelevat minusta. Ihan deittailumielessäkin mietin. Olenko liian ruipelo, vai pitäisikö saada lihasta monia kiloja lisää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin: "En oikein tiedä missä olen panoni kanssa"🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä tässä sitten tekisi?

ap

Vierailija
4/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää ei ole pysynyt muutoksessa mukana. Ei kai tuossa enää laihuttaa voi? 

Vierailija
5/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö jäätelöä kesän kunniaksi äläkä mieti turhia

Vierailija
6/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 9kg voisi, että ei olisi liian laiha.

ap

Vierailija
7/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisit ehkä keskittyä laihduttamisen sijaan liikuntaan josta nautit 😊. Älä laihduta enempää. 

Vierailija
8/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta enempää. 70-73  kg olisi sopiva paino, jos on vähän lihastakin. Tähtää hyvään lihaskuntoon. Eli yritä löytää sopiva liikuntalaji saliharjoittelun oheen. Vaikka lenkkeily ensalkuun.  Sen voit aloittaa heti, jos sopivat kengät on. 

Vierailija
9/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka lihastreeniä, panosta proteiiniin ja syö sopivasti, mutta älä pakkomielteile liikaa kalorien suhteen.

Kokemusta on. Takana 125kg -> 75kg pudotus. Nykyään 85kg (183cm) ja lihasta löytyy sopivasti. 

Oli miten oli, teet mitä teet, niin sun pitää itse oppia olemaan sujut kroppasi kanssa ja se välittyy myös ulospäin.

M32

Vierailija
10/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos laihdutat vielä 9kg oket aivan liian laiha, ruipelo suorastaan! Älä laihduta, vaan keskity saamaan sopivasti lihaksia. 

Vierailija
11/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voisit ehkä keskittyä laihduttamisen sijaan liikuntaan josta nautit 😊. Älä laihduta enempää. 

Varaa olisi ainakin 9kg ottaa kuitenkin vielä. Pelkkää rasvaa ja etenkin mahan alueella. Tämä häiritsee itseä.

ap

Vierailija
12/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi saada ajatukset pois painosta ja syömisestä ja keskittyä kaikkeen siihen, mitä elämä voi tarjota. Hyvää kesää!

Vierailija
13/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos laihdutat vielä 9kg oket aivan liian laiha, ruipelo suorastaan! Älä laihduta, vaan keskity saamaan sopivasti lihaksia. 

En oikein tiedä. Olen nuorempana ollut tuon painoinen, enkä ollut tikku silloinkaan. Geenit ovat sellaiset, että paino ollut aina rasvana.

ap

Vierailija
14/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi saada ajatukset pois painosta ja syömisestä ja keskittyä kaikkeen siihen, mitä elämä voi tarjota. Hyvää kesää!

Niin. Tällä hetkellä se on pelkkää kalorien laskemista, treenaamista ja paastoamista.

ap

Vierailija
15/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla oli tyhjä olo ennen, niin on tyhjä myös nyt. Painonpudotus kun ei ratkaise elämän muita ongelmia.

Vierailija
16/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin: "En oikein tiedä missä olen panoni kanssa"🤭

Ei, vaan minä ja minun painoni! Sehän suosikkikaveri tai ainakin suosikki puheenaihe. Missä vaan!

Aapee. Nyt lähde sitä kehoasi kehittämään. Mene salille. Mene melontakurssille nyt kesällä. Nauti uudesta olomuodosta. Olisi hyvä nyt saada se toimimaan mieluisasti. 

Olet saanut hyväää oloa painonpudotuksesta. Se on hienosti tehty. Nyt, kun alat treenaamaan, niin kehon koostumus muuttuu ja saat lihasta ja lihas painaa.

Ulkoilu ja luontoliikunta on kivaa. Nyt on suunnistusrasteja. Mene mukaan! Luontoihmiset on yleensä mukavia ja sellaisia positiivista virtaa. Ks. Suomen ladun toiminta myös.

Nauti.

ja onneksi olkoon. Sinulla varmaan kummiskin on parempi olo. Siihe. Tottuminen vie aikansa. Ole tietoinen. Se helpottaa.

Vierailija
17/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa miehen, eikä mitään ruipeloa. Ei enää yhtään laihduttamista, mutta lihaksia kyllä lisää. Ei mitään Bull Mentulaa, mut semmoset, mitkä kelpais palomieskalenteriin.

Vierailija
18/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut painonpudotuksesta!

Keskity nyt hyvään oloon. Kehu itseäsi. Ajattele kuinka paljon paremmat mahdollisuudet sinulla on elää tervettä ja mukavaa elämää.

Vierailija
19/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut painonpudotuksesta!

Keskity nyt hyvään oloon. Kehu itseäsi. Ajattele kuinka paljon paremmat mahdollisuudet sinulla on elää tervettä ja mukavaa elämää.

No, kiitos. Eihän tuo paljoa ole kun jotkut pudottaa kymmeniä kiloja.

ap

Vierailija
20/20 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa miehen, eikä mitään ruipeloa. Ei enää yhtään laihduttamista, mutta lihaksia kyllä lisää. Ei mitään Bull Mentulaa, mut semmoset, mitkä kelpais palomieskalenteriin.

Koitan kiinteytyä. Lihasta on vähän jo tullut, mutta syön alle kulutukseni, että voisin laihtuakki. Pudottamani paino tulisi takaisin,  jos lähtisin  "bulkkaamaan". Sitten olisin taas lähtöpisteessä.

ap