Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pakit eräältä mieheltä sen takia, että mulla on lapsi

Vierailija
15.07.2024 |

Mitä ajatuksia herättää tämä?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut pakkeja yhdeltäkään mieheltä, vaikka mulla on lapsi, ja aviomieskin.

Vierailija
22/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella saa olla omat kriteerinsä, mutta jos ei vaivautunut lukemaan profiilia niin se on ihan oma moka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää on, mutta minulla ei ole omaa lasta joten odotan samaa myös naiselta.

Miksi niitä lapsia pitää jokaisen vastaantulijan kanssa tehdä?

Vierailija
24/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on sellaisia. Mitä väliä?

Vierailija
25/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut elättämään toisen tekemää lasta. Lisäksi exä sekaa sun eläämääsi kuitenkin kokoajan.

Vierailija
26/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä lapsen isä?

Uudessa avioliitossa jo.

Ap

27/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Onko sillä miehellä omia lapsia? Jos on, niin minkä ikäisiä?

Mä ymmärrän hyvin, että lapseton sinkku tai jonka lapset ovat isoja, ei halua seurustella henkilön kanssa, jolla on alle teini-ikäisiä lapsia .

Vierailija
28/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta seurustelua yh kanssa riitti. Aina oli lapsi etusijalla ja mukin olisi pitänyt alkaa leikkiä sille isää.....

Vierailija
29/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tämänkin ketjun tarkoitus, jälkeen kerran, on päästä haukkumaan eronneita äitejä. Ja että jälkeen kerran moni innoissaan sen tulee tekemään. Antakaa palaa vaan, päästäkää taas pahimmat höyryt ulos. 

Se tarkoitus on kylläkin haukkua miehiä.

Vierailija
30/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tää on, mutta minulla ei ole omaa lasta joten odotan samaa myös naiselta.

Jokaisen vastaantulijan kanssa? :D Sinä et näköjään ole poistunut ikinä sieltä kammaristasi...

Ap

Vierailija
31/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä ymmärrän hyvin, että lapseton sinkku tai jonka lapset ovat isoja, ei halua seurustella henkilön kanssa, jolla on alle teini-ikäisiä lapsia .

Sehän tässä huvittavaa olikin, kun mies ei edes kysynyt minkä ikäisestä on kyse.

Ap

32/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän AP ole kertonutkaan, että olisi useita lapsia eri miehille 

Vierailija
33/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ja kaltaisillesi ihan helvetin oikein ja luonnollista. Itse olet itsesi ja elämäsi pilannut porsimalla. Kuka käski olla ilman impulssikontrollia ja itsehillintää? Ainoa hyväksyttävissä oleva syy olla yh, on olla leski. Muita kurantteja syitä _EI_OLE_!

34/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Sehän tässä huvittavaa olikin, kun mies ei edes kysynyt minkä ikäisestä on kyse.

Ap

Vastaa nyt ap, että minkä ikäinen sun lapsi on?

Vierailija
35/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tämänkin ketjun tarkoitus, jälkeen kerran, on päästä haukkumaan eronneita äitejä. Ja että jälkeen kerran moni innoissaan sen tulee tekemään. Antakaa palaa vaan, päästäkää taas pahimmat höyryt ulos. 

Se tarkoitus on kylläkin haukkua miehiä.

Ei. Etkö näe jo nyt kommenteista? Ketju kehittyy aivan kuten aloittaja halusikin. Eronneiden äitien haukkuminen on tosin jokapäiväistä, sinänsä vähän yksitoikkoista elämää. Joku trauma siellä täytyy takana olla. 

Vierailija
36/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan oli hyvä, että heti alussa tuli ilmi miehen innottomuus aloittaa mitään. Säästyit suuremmilta suruilta. Ymmärrän täysin miksi joku nainen tai mies ei halua suhteeseen lapsellisen kanssa. Yritäpä siinä viettää jotain yhteistä aikaa arki-illassa, kun mukula pyörii jaloissa huomiota vaatien. Ja miten sitä voisi viettää mitään romanttista ja rentoa lomareissuakaan, kun mukula pyörisi siinäkin jaloissa turhia hölöttäen ja huomiota vaatien. Ei kiitos. Jos olisin halunnut lapsia, niin olisin niitä tehnyt. Siksi en ole koskaan katsellut yksinhuoltajia, enkä katsele.

Vierailija
37/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Tietämättä tarkemmin esimerkiksi sitä, minkä ikäinen lapsesi Ap on, niin ymmärrän miehen ratkaisun sitä paremmin, mitä nuorempi lapsi on.

Jokaisen täyspäsien luulisi ymmärtävän, että jos on lapsi(a), niin enemmän ja vähemmän aktiivisesti joutuu ottamaan laps(i)en olemassa olon huomioon.  Ennen kuin, mitä nyt  nyt sitten keksiikin ehdottaa tekemiseksi. 

Tai kaikki se mitä voidaan yhdessä sopia ja päättää, jvoikin viime hetkellä v muuttua ja joutua etenemään toisin kuin, mitä vielä alkuviikosta tai hetki sitten ajateltiin mutta ei nyt voidakaan kun lapsella korvatulehdus tai kun lapsi oksensi ennen kuin päästiin ajamaan kotipihasta pois. - Tai koska etävanhempi tuokio sitten  ilmoitti, että hän on vatsataudissa ja olisi sitä mieltä, ettei voikaan nyt ottaa lasta luokseen, vaikka normaalisti niin tapahtuisi. 

Ta kumppaniehdokkaani vähintääkin tajuamaan sen, että on parisuhteessa on korkeintaan aina se toiseksi tärkein ihmissuhde kumppanin arvoasteikolla.

Ei varmasti ole aina olla isä (tai äiti)-puoli, jolloin saattaa siis olla reilumpaa erota ja päättä orastava pariuhde kuin kasata itselle liian isoja paineita onnistua "lapsellisen" vanhemman kumppanina. - Ja tai antaa kumppanille mielikuva, että onnistusi täyttämään kumppanin odotukset, vaikka  samanaiaksesti tietäisi, ettei niitä pystyisi  -syystä tai toisesta- täyttämään.

Tai tiedostaisi sen, että kumppani (lapsen vanhempi) kyllä sanoisi nyt ettei tarvitse sitä tai tätä tehdä mutta itse kokisi, ettei niin tai näin tulisi tapahtumaan tai vaikka todennäköisesti tulisi, niin itse haluaisi jotain muuta, vaikka sen ääneen sanominen  saisi palan nosuemaan kurkkuun ja tai koskan sitä vaan ei osaisi sanoa olsi vain vainu ja aavistus tulevista käänteistä, joita ei haluaisi kohdata ja jolta vosi vielä välttyä, jos nyt eroaisi, eikä siksi olisi valmis olemaan vastaisuudessa parisuhdekumppanina    

Uskovainen mies 

Vierailija
38/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaippaiässä. Pääsee tuore iskä kokelas vaihtelemaan vaippoja

Vierailija
39/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun tarkoitus on halveerata miehiä.

Ap

Vierailija
40/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut sulle sopiva mies, joten mitäpä sitä sen enempää tarvii edes miettiä. Kyllä sä vielä löydät paremman ja silloin olet tyytyväinen siihen, että tämä tyyppi nosti kytkintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi