Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varoittava esimerkki kotiäidistä/kotirouvasta

Vierailija
27.02.2024 |

Heikkolahjaisen, nepsyn tms vammaisen ei kannata mennä naimisiin. Paras on yksin työmarkkinatuella.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan ero vireille ja hyppäys työmarkkinatuelle jos se parasta on.

Vierailija
2/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työmarkkinatuella eikä töissä?

Itse olen heikkolahjainen ja teen hyvin yksinkertaista tehdastyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työmarkkinatuella eikä töissä?

Itse olen heikkolahjainen ja teen hyvin yksinkertaista tehdastyötä.

Kun en ole saanut mitään töitä.

Vierailija
4/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuilla elävä menettää tuet, jos muuttaa yhteen työssäkäyvän kanssa.

Vierailija
5/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan Ammattivalittaja, ei töitä kukaan tule kotiin sulle tarjoamaan. Töitä pitää hakea aktiivisesti.

Äläkä tule vastaamaan, että kyllä sinä haet. Niitä kolme yritystäsi 30 vuotta sitten ei lasketa. Vuosikymmeniin et ole hakenut aidosti; et edes osaa laatia työhakemusta tai cv:tä.

Vierailija
6/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä appeni taloa asuu pienessä uudessa ok-talossa vajaaälyinen pariskunta, joilla on jo aikuinen lapsikin. 

Vaikuttavat onnellisilta. Heillä on nykyään koira. 

Vierailija
7/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan Ammattivalittaja, ei töitä kukaan tule kotiin sulle tarjoamaan. Töitä pitää hakea aktiivisesti.

Äläkä tule vastaamaan, että kyllä sinä haet. Niitä kolme yritystäsi 30 vuotta sitten ei lasketa. Vuosikymmeniin et ole hakenut aidosti; et edes osaa laatia työhakemusta tai cv:tä.

Kyllä olen hakenut. Sä luulet tietäväsi asioita joita et tiedä.

Vierailija
8/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ollut tarpeeksi kauan työttömänä niin pääset palkkatuelle

Vierailija
9/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuilla elävä menettää tuet, jos muuttaa yhteen työssäkäyvän kanssa.

Aivan, tässäkin on sellainen porsaanreikä, että moni aviopari muuttanut virallisesti "muka" erilleen ja nostaa siitä toisesta kämpästä täydet tuet kun väittää että lapsetkin on siellä, voi saada esim 2500e ja sitten vielä vuokraa sen kämpän piemeesti jollekin, niin tekee työttömänä tosi isoa tiliä verrattuna työn tekoon.

Hyvä esimerkki suomesta ja sen idioottimaisesta sos.järjestelmästä, kaikesta palkitaan, paitsi työn tekemisestä koska työnantajat eivät ole yhtä reiluja kuin kela/valtio.

Vierailija
10/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos töitä tulee hakea aktiivisesti niin miksi kukaan Helsinkiläinen yksinhuoltaja ei ole koskaan kymmenien vuosien aikana työllistynyt?

Onko todella kannattavaa luopua vaikkapa 5500e/kk tuista jonkun heikon työn takia?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e8620778-97f7-4a61-94f0-aae2ddc5776c

Vierailija
11/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat olet. Istut palstalla spämmäämässä samaa valitusvirttäsi jo ties monennettako vuotta. Siihen päälle ne lukuisat valheesi, joita tänne suollat, niin eipä siinä ole paljon työpaikkoja ehditty katsella.

Vierailija
12/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki heikkolahjainen voi naimisiin mennä. Hänen ei pitäisi kuitenkaan lisääntyä vaan katkaista heikkolahjaisuuden ketju itseensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi