Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pakit eräältä mieheltä sen takia, että mulla on lapsi

Vierailija
15.07.2024 |

Mitä ajatuksia herättää tämä?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Hei AP! Onko sillä miehellä omia lapsia? Jos on, niin minkä ikäisiä?

Mä ymmärrän hyvin, että lapseton sinkku tai jonka lapset ovat isoja, ei halua seurustella henkilön kanssa, jolla on alle teini-ikäisiä lapsia .

Sehän tässä huvittavaa olikin, kun mies ei edes kysynyt minkä ikäisestä on kyse.

Ap

Vastaa nyt ap, että minkä ikäinen sun lapsi on?

Lapsi on 18, asuu omassa kodissaan ja tienaa omat rahansa.

Ap

Vierailija
62/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullekaan kelpaa mies jolla on alaikäisiä lapsia. Mulla on 1 lapsi.

Onko sun lapsi sitten aikuinen?

Mitä väliä sillä on? Jos ei tykkää muiden lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä lapsen isä?

Uudessa avioliitossa jo.

Ap

noniin eiköhän se kerro jo kaiken.

Niin minkä kaiken?

Sen että millainen "saalis" on kyseessä.

Vierailija
64/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi on 18 v ja töissä ja tämä oli este, niin mies halusi sinulta rahaa. Pelkäsi, että sinulta silti menee rahaa tähän lapseenkin (kuten varmasti menee).

Sinun täytyy olla 40-v tai yli, joten järjellinen mies ei enää etsi sinusta ainokaisen synnyttäjää. Lisäksi synnytetty lapsi nostaa naisen statusta, koska on onnistunut lapsen saamaan ja kasvattamaan.

Vierailija
65/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mää ainakaan haluaisi käyttää rahaa tai aikaa jonku toisen porsimaan pentuun.

Porsiminen on synnyttämistä, eli joka tapauksessa se lapsi olisi jonkun toisen porsima. Olettaen siis, että olet mies.

Vierailija
66/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsesi on 18 v ja töissä ja tämä oli este, niin mies halusi sinulta rahaa. Pelkäsi, että sinulta silti menee rahaa tähän lapseenkin (kuten varmasti menee).

Sinun täytyy olla 40-v tai yli, joten järjellinen mies ei enää etsi sinusta ainokaisen synnyttäjää. Lisäksi synnytetty lapsi nostaa naisen statusta, koska on onnistunut lapsen saamaan ja kasvattamaan.

No ei tasan nosta statusta XDDDD Yh-mammelit ovat löyhämoraalista, pilaantunutta pohjasakkaa.

Vierailija
67/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän edes kysynyt lapseni ikää, ilmeisesti automaattisesti olin hänen mielestään pilalla.

Ap

Vierailija
68/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tästä yllättynyt?

Lähinnä kai olen yllättynyt siitä, ettei mies vaivautunut lukemaan tätä tietoa profiilistani vaan se tuli hänelle yllätyksenä.

Ap

Ehkä se mies ajatteli että saattaisi tuohon lapsista huolimatta kärkeä kastaa, mutta ei lohjennut tai ei ollut vaivan väärti vaikka lohkesikin. 

Vierailija
69/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies oli.

70/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelen. Jos mies ei halua lapsia ja kertoo sen suoraan, niin miksi siitä pitää pahoittaa mielensä? Vai halutaanko mies väkisin mukaan perhe-elämään vaikkei edellytyksiä sille ole?

Joillekin tuntuu nykypäivänäkin olevan valtavan iso juttu, jos joku ei halua omia lapsia.

Vierailija
71/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin antaisin pakit, naisena miehelle. Mulle riitti yksi eronnut mies, joka ei mistään muusta puhunut kuin lapsestaan. Ei itse huomannut siinä mitään ihmeellistä, ei vaikka en enää reagoinut mitenkään ihanan pikkuprinsessan tekemisiin, tämä vaan jatkoi. Never ever, mäntti mi mäntti.

Vierailija
72/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä vaikuttaa siltä, että mies on ollut nuorempi kuin ap tai sitten ap ei ole muilta ominaisuuksiltaan miellyttänyt kyseistä miestä.Eihän aikuinen lapsi ole syynä yleensä jo tuon ikäisille, sillä vanhemmilla miehillä on myös ne omat lapset jo tehty.

Vierailija
73/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät jaksa lapsia katsella. Naiset ei yleensä halua miestä jolla ei ole lapsia jos naisella on lapsia.

Vierailija
74/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei käy ilmi että kuuluuko "pakettiin" nainen + lapsi, vaiko nainen + lapsi + ex-mies (lapsen isä).

Kysymyksessä on kaksi vallan eri settiä.

Vierailija
75/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros vielä yllättyikö mies siitä että sulla on lapsi vai siitä että se sun lapses onkin täysi-ikäinen?

Vai siitä ettet ollutkaan nainen, vaan 46 vuotias pappaantunut hörhö? 

Vierailija
76/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta ei käy ilmi että kuuluuko "pakettiin" nainen + lapsi, vaiko nainen + lapsi + ex-mies (lapsen isä).

Kysymyksessä on kaksi vallan eri settiä.

Pakettiin kuuluu nainen. Lapsi asuu omillaan.

Ap

Vierailija
77/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mää ainakaan haluaisi käyttää rahaa tai aikaa jonku toisen porsimaan pentuun.

Äläkkä unohda että tuskin hän kykenee sitoutumaan sinuun jos ei kyennyt sitoutumaan lapsen isäänkään.

Voi luoja miten tyhmiä ihmiset on. Se, että on eronnut lapsensa isästä ei tarkoita automaattisesti sitä etteikö voisi sitoutua parisuhteessa. Nainen voi olla myös se jätetty tai leski. 

Ystäväni erosi lapsensa isästä kun lapsi oli pieni ja tapasi myöhemmin uuden miehen. Ovat olleet yhdessä yli 20 vuotta ja on yhteinenkin lapsi.

Vierailija
78/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tää on, mutta minulla ei ole omaa lasta joten odotan samaa myös naiselta.

Miksi niitä lapsia pitää jokaisen vastaantulijan kanssa tehdä?

Mä en ainakaan naisena haluaisi noin tolloa miestä. Mikä ihme sai sut ajattelemaan, että ap tai moni muukaan nainen tekisi lapsia jokaisen vastaantulijan kanssa??? Oletko ihan pimeä?

Vierailija
79/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? 40+ iässä lapset on harvemmin enää iso miinus muille kuin veloille, kun lähes kaikilla lapsia haluavilla on tuossa ikäluokassa jo lapset tehty. Tosin joillekin saattaa tuolloinkin tulla lasten ikä, lukumäärä tai mahdollinen erityispiirteisyys kynnyskysymykseksi.

Itse 43-v ja kolme erityislasta alle 8 v, en henkeä pidättele parisuhteen löytymisen kanssa. Mutta 1-2 neurotyypillistä kouluikäistä tai teiniä on tässä ikäluokassa melkein se lähtötaso - velat toki pois lukien. 

Vierailija
80/91 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tää on, mutta minulla ei ole omaa lasta joten odotan samaa myös naiselta.

Miksi niitä lapsia pitää jokaisen vastaantulijan kanssa tehdä?

Mä en ainakaan naisena haluaisi noin tolloa miestä. Mikä ihme sai sut ajattelemaan, että ap tai moni muukaan nainen tekisi lapsia jokaisen vastaantulijan kanssa??? Oletko ihan pimeä?

Siis tämä. Itse olen tehnyt lapset yhden ihmisen kanssa ja pistänyt sen jälkeen piuhat poikki. Eli tehnyt lapsia tasan yhtä monen kanssa, kuin ne hautaan asti lastensa isän kanssa liitossa pysyvätkin. Ei lapsiperheestä eroaminen meinaa sitä, että olisi tekemässä useammalle kumppanille lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä