Sain pakit eräältä mieheltä sen takia, että mulla on lapsi
Kommentit (91)
On olemassa yleistys, ettei miehet halua naisen muutuvan vaan olevan samanlainen kuin suhteen alussa. Jos nyt oletetaan tämän suunnilleen pitävän paikkaansa, niin miehen on löydettävä nainen joka ei halua lapsia, jolloin tarvetta muuttumiselle ei ole, tai otettava nainen joka on jo äiti, jolloin nainen ei myöskään muutu enää.
Toivottavasti ap löytää jonkun lukutaitoisemman seuraavaksi niin ei tuhlaannu suotta aikaa ja vaivaa keneltäkään ja aloituksessa mainittu eräs mies joko opettelee lukemaan tai löytää seuraavaksi lukematta sellaisen naisen jota etsiikin ja on tälle naiselle sitä mitä nainen etsii. No, utopiassa kaikki sujuu ihanteellisesti, todellisuudessa me kaikki jauhamme samoja ongelmia vielä kymmenenkin vuoden päästä netin palstoilla.
Annan suosiolla pakit miehelle, joka haaveilee kanssani lapsi arjesta. Ymmärrän, että sait pakit.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies jätti kertomatta, että hänellä on poika. Tiesi että en deittailisi häntä, jos saisin tietää.
Paljastuiko se asia ensitreffeillä? Itsekö hän otti asian puheeksi?
En muista monellako näkemis kerralla sanoin, että en voisi olla miehen kanssa kellä on omia lapsia jo. Tää mies oli 27 vuotias eikä vaikuttanut TODELLAKAAN silltä että olisi isä jo.. Asia paljastui kun oli käyttäynyt oudosti, eikä ollut vastannut viesteihin normaalisti ja asiaa ihmettelin ja oikeastaan pistin poikki jo muista syistä mitä tähän en jaksa selittää, niin paljasti istten että hänellä on lapsi joka oli ollut sairaalassa tänä päivänä. Tuonkin jos olisi vain heti sanonut, niin olisin ymmärtänyt viestittelyyn tulleen muutoksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tää on, mutta minulla ei ole omaa lasta joten odotan samaa myös naiselta.
Miksi niitä lapsia pitää jokaisen vastaantulijan kanssa tehdä?
Mä en ainakaan naisena haluaisi noin tolloa miestä. Mikä ihme sai sut ajattelemaan, että ap tai moni muukaan nainen tekisi lapsia jokaisen vastaantulijan kanssa??? Oletko ihan pimeä?
Siis tämä. Itse olen tehnyt lapset yhden ihmisen kanssa ja pistänyt sen jälkeen piuhat poikki. Eli tehnyt lapsia tasan yhtä monen kanssa, kuin ne hautaan asti lastensa isän kanssa liitossa pysyvätkin. Ei lapsiperheestä eroaminen meinaa sitä, että olisi tekemässä useammalle kumppanille lapsia.
Ja vaikka lapsia olisi kahden miehen kanssa, niin ei niitä silti jokaisen vastaantulijan kanssa ole. Älytöntä sönköttää jotakin tuollaista.
No kaikki ei halua lapsia elämäänsä. Ei siinä sen kummempaa. En itsekään ottaisi miestä, jolla on lapsi. Sitä kuvioo on kokeiltu jaa ei toimi minulle, varsinkaan kun mieheltä oli vanhemmuus aika hukasta ja silti ei olisi mitään saanut neuvoa tai kommentoida. En pysty kattoa vierestä mitään kädettömyyttä, kun lapsikin selvästi kärsi.
Tylsä toki, jos olit profiilissa lapsesta maininnut. Ehkä jatkossa kantsii treffeillä sitten vielä varmistaa, että toinen on lukenut sen sieltä sun profiilista, ennenkö asiat etenee kunnon tapailuun. Miehet kun ei välttämättä niitä kovin tarkkaan lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tää on, mutta minulla ei ole omaa lasta joten odotan samaa myös naiselta.
Mä en ainakaan naisena haluaisi noin tolloa miestä. Mikä ihme sai sut ajattelemaan, että ap tai moni muukaan nainen tekisi lapsia jokaisen vastaantulijan kanssa??? Oletko ihan pimeä?
Siis tämä. Itse olen tehnyt lapset yhden ihmisen kanssa ja pistänyt sen jälkeen piuhat poikki. Eli tehnyt lapsia tasan yhtä monen kanssa, kuin ne hautaan asti lastensa isän kanssa liitossa pysyvätkin. Ei lapsiperheestä eroaminen meinaa sitä, että olisi tekemässä useammalle kumppanille lapsia.
Ja vaikka lapsia olisi kahden miehen kanssa, niin ei niitä silti jokaisen vastaantulijan kanssa ole. Älytö
Silloin on vain joka toisen vastaantulijan kanssa.
Reilu mies, kun kertoi rehellisesti kantansa. Moni mielistelee alussa ja on tykkäävinään toisen lapsista, vaikkei voi sietää.
Miettikääpä ihan hetki asiaa toisen näkökulmasta. Sinä voit olla kiva ja ihana ihminen, mutta rakastatko aidosti kaikkien tuttavien ja kavereiden lapsia? Olen itse lapseton nainen, enkä suoraan sanottuna voi mitenkään tykätä eräästä kaverini lapsesta. Lapsi on ärsyttävä ja aina huonolla tuulella+ vie kaiken huomion. Väsyn jo tunnissa tavatessani tuota kaveria. Usein toivon ettei tällä kertaa lapsi ois mukana, kun tavataan.
Niin, siitäpä päästäänkin asiaan; Voisiko olla mahdollista elää esimerkiksi heidän kanssaan yhdessä? Ei missään nimessä. Oma lapsi on täysin eri asia, kuin toisten lapset.
Mieluummin suoraselkäinen ja rehellinen "ei sovi mulle" kuin kaikki ihme säädöt sellaisen kanssa, joka ottaa pitkin hampain "lapset välttämättömänä pahana".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka lapsia olisi kahden miehen kanssa, niin ei niit
Eikä ole vaan vain kahden miehen kanssa. Mistä teitä vähäjärkisiä riittää?
Ja osa niistä eropäätöksen tehneistäkin on tehnyt sen vähän painavammin perustein kuin siksi, ettei vaan ole kyennyt sitoutumaan. Väkivaltaa, päihde- tai mt-ongelmia, uskottomuutta... Ei se ero johdu aina jättäjän sitoutumiskyvyttömyydestä, vaan joskus sen jätetyn kyvyttömyydestä terveeseen parisuhteeseen.