Sain pakit eräältä mieheltä sen takia, että mulla on lapsi
Kommentit (91)
Ihan ymmärrän, koska en itsekkään olisi miehen kanssa kellä on lapsi. Itsellä ei ole lapsia, toki oon 22v. Yksi mies jätti kertomatta, että hänellä on poika. Tiesi että en deittailisi häntä, jos saisin tietää. Ymmärtäisin myös, jos minua ei haluttaisi deittailla jos minulla olisi lapsi. Ei se oo sen isompi vaatimus, kun vaikka ei haluaisi deittailla jotakin jostain muusta syystä. Minua ei myöskään kiinnostaisi mies, kelle lapseni olisi ongelma. PISTÄ LAPSESI ENSISIJALLE.
Multakin saa pakit mies jolla on lapsi. Vaikka itselläni 2 aikuista. Mitä siinä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä?
Mitä sillä on tekemistä ap:n deittien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä?
Uudessa avioliitossa jo.
Ap
noniin eiköhän se kerro jo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että tämänkin ketjun tarkoitus, jälkeen kerran, on päästä haukkumaan eronneita äitejä. Ja että jälkeen kerran moni innoissaan sen tulee tekemään. Antakaa palaa vaan, päästäkää taas pahimmat höyryt ulos.
Se tarkoitus on kylläkin haukkua miehiä.
Ei. Etkö näe jo nyt kommenteista? Ketju kehittyy aivan kuten aloittaja halusikin. Eronneiden äitien haukkuminen on tosin jokapäiväistä, sinänsä vähän yksitoikkoista elämää. Joku trauma siellä täytyy takana olla.
Trauma nimeltään evoluutio ja yhteiskunnan arvot.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut sulle sopiva mies, joten mitäpä sitä sen enempää tarvii edes miettiä. Kyllä sä vielä löydät paremman ja silloin olet tyytyväinen siihen, että tämä tyyppi nosti kytkintä.
Yleensä sellaiset miehet on enemmän tyttökavereita kuin miehiä.
Joillakin (esim. Itselläni )on sellainenkin ehdoton toive, että kumppani ei saa tupakoida (koska en voi sietää röökiä). Ei siinä toiveessa minun mielestäni ole mitään erikoista. Se tupakoitsija voi hankkia itselleen tupakoiva kumppanin.
Jos haluan hoitaa toisten lapsia perustan orpokodin. kuitenkin haluan omia lapsia.
M36
Vierailija kirjoitti:
Provohan tää on, mutta minulla ei ole omaa lasta joten odotan samaa myös naiselta.
Miksi niitä lapsia pitää jokaisen vastaantulijan kanssa tehdä?
Jokaisen vastaantulijan kanssa jos on yksi lapsi? Ääliö.
Ei mullekaan kelpaa mies jolla on alaikäisiä lapsia. Mulla on 1 lapsi.
Niin saa minultakin pakit sellainen mies jolla on lapsi. Kai sitä nyt jotain kriteerejä saa kumppanille olla?
Vierailija kirjoitti:
Sulle ja kaltaisillesi ihan helvetin oikein ja luonnollista. Itse olet itsesi ja elämäsi pilannut porsimalla. Kuka käski olla ilman impulssikontrollia ja itsehillintää? Ainoa hyväksyttävissä oleva syy olla yh, on olla leski. Muita kurantteja syitä _EI_OLE_!
Idiootti vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies jätti kertomatta, että hänellä on poika. Tiesi että en deittailisi häntä, jos saisin tietää.
Paljastuiko se asia ensitreffeillä? Itsekö hän otti asian puheeksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat miehen joka ei halua lapsia?
Tätä ihmettelen. Jos mies ei halua lapsia ja kertoo sen suoraan, niin miksi siitä pitää pahoittaa mielensä? Vai halutaanko mies väkisin mukaan perhe-elämään vaikkei edellytyksiä sille ole?
Vierailija kirjoitti:
Onko sun lapsi sitten aikuinen?
moni mies haluaa että matsi alkaa 0-0 tilanteesta!!. Eihän jalkapllo/lätkämatsit ikinä ala 1-0 tai 2-0 tilanteesa vaan 0-0 tilanteesta........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsen isä?
Uudessa avioliitossa jo.
Ap
noniin eiköhän se kerro jo kaiken.
Niin minkä kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tästä yllättynyt?
Lähinnä kai olen yllättynyt siitä, ettei mies vaivautunut lukemaan tätä tietoa profiilistani vaan se tuli hänelle yllätyksenä.
Ap
Eli omaa mulkkuaan täynnä koko mies.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun lapsi sitten aikuinen?
On aikuinen.
Miksi haluat miehen joka ei halua lapsia?