Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet leskestä, jolla on 6 kuukauden päästä uusi mies edellisen kuolemasta.

Vierailija
14.07.2024 |

Kyseessä kaveri. Mielestäni tuo on outoa. Tuntuu, ettei sure tai ole rakastanutkaan puolisoaan.

Kommentit (277)

Vierailija
81/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni läheisriippuvainen tarvitsee pikaista laastaria. 

Vierailija
82/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummitäti kun teki kuolemaa (syöpä), niin miehellään oli jo uusi valmiina odottamassa tädin kuolemaa. 

Ei olla tekemisissä enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan joku löytää uuden miehen, vaikka aviomies olisi vielä elossa. Ei se ole yhtään sen kummempaa.

Vierailija
84/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni sai vauvan uuden miehensä kanssa alle vuosi aviomiehensä kuoleman jälkeen. Ei siinä muuten mitään, mutta hänellä oli kouluikäisiä lapsia tämän kuolleen aviomiehen kanssa. Kyllä paheksuin tätä lasten vuoksi.

Tämä loputon tarve sotkeutua toisten elämään ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä minua.

Jos asia ei mitenkään koske sinun elämääsi, miksi pohtia sitä?

Jaahas asianomainen taisi löytää tiensä keskusteluun. Jotkut osaavat ajatella myös lapsia siinä tilanteessa. He ovat menettäneet juuri isänsä ja äiti päättää puskea uutta vauvaa tulemaan uuden ukon kanssa. Kyllä se on ihan älyttömän ajattelematonta. Huono äiti.

Mistä sä tiedät, kuka sen vauvan pani alkuun, ja oikeesti, mitä vttua se sulle kuuluu?

Säälin vain lapsia. Eikä kenellekään jäänyt asiat epäselväksi, kun uusi suhde julkistettiin Suomessa heti kuukauden päästä kuolemasta.

Vierailija
85/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

somessa siis julkistettiin.

Vierailija
86/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea ajatella yhtään mitään, kun itsellä ei ole ollut mitään kunnollista parisuhdetta.

Vierailija
87/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kummitäti kun teki kuolemaa (syöpä), niin miehellään oli jo uusi valmiina odottamassa tädin kuolemaa. 

Ei olla tekemisissä enää. 

En ikinä voisi ryhtyä seurustelemaan miehen kanssa jonka vaimo on elossa. En todellakaan pystyisi kunnioittamaan mitään häntäheikkiä. Kunnioitan itseäni niin paljon, että olisin mielummin yksin. 

Vierailija
88/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan  lukeneeni joskus tutkimuksen, jonka mukaan onnellisen avioliiton jälkeen naisleski elää useimmiten loppuelämänsä yksin ja miesleski etsii uuden vaimon. 

Vierailija
89/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden lesken. Hän kuvittelee olevansa jotenkin parempi yh, koska lasten isä on kuollut. On jo kahden miehen perään muuttanut kakaroiden kanssa ja kuitenkin jäänyt yksin. Näitä ei tietenkään lasketa, koska hän on leski. Katsoo minua nenänvartta pitkin, koska olen eronnut. Minusta hän on todella epävakaa ja huono vanhempi, kun joka miehen perään muutetaan miten sattuu. 

Vierailija
90/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että rakastuuko nainen toiseen mieheen, riippuu siitä millainen hän itse on ja millainen toinen mies on verrattuna omaan mieheen. Ei siitä, onko oma mies elossa vai kuollut.

Vierailija
91/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että rakastuuko nainen toiseen mieheen, riippuu siitä millainen hän itse on ja millainen toinen mies on verrattuna omaan mieheen. Ei siitä, onko oma mies elossa vai kuollut.

Avioliitto päättyy kuolemaan, joten ei se kuollut enää ole "oma mies".

Vierailija
92/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Ei haudassa oleva ole mustasukkainen

Vierailija
93/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto päättyy kuolemaan, joten ei se kuollut enää ole "oma mies".

No ei, mutta keksi itse parempi tapa miten asian voisi ilmaista. 

Vierailija
94/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerkesikö entinen edes jäähtyä?

Voin kertoa että kyllä jäähtyi jo sinä muutaman tunnin aikana kun olin sairaalassa mieheni kuoltua. 

Vierailija
95/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset hankkii uuden lapsenkin, vaikka edellinen voi kuolla. Uuden hankkiminen ei mitenkään liity suruun. Suru ja ikävä pysyy, mutta niiden kanssa, pitää oppia elämään ja elämän on jatkuttava. 

Ihan teeskentelyä jotkut vuoden suruajat. Jos ihastuu niin sille voi ja kannattaa antaa mahdollisuus.  

Niin ja ite aattelen että suruahan voi kestää ties kuinka kauan, siis kymmeniä vuosia.. sekö aika sitten pitää yksin olla? 

Elämä kuitenkin jatkuu...

Vierailija
96/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suruprosessi ja luopuminen on aloitettu jo ennen kuolemaa ja että henkilö ei välitä sivullisten mielipiteistä.

Vierailija
97/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aito on kivempi/kovempi kuin joku kumipatukka.

Vierailija
98/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä tuota mikä hyvin tulee tässäkin ketjussa ilmi, että nopeasti toipuvat ihmiset olisivat jotenkin itsekkäämpiä tai loukkaavampia, muita kohtaan kuin ne joilla toipuminen ottaa aikaa.

Keneltä se on muka pois tai miten se on epäilyttävää jos esim, pitkästä suhteesta tai vaikka nyt siitä puolison menehtymisestä pääsee yli nopeasti?

Eikö se olisi vielä pahempaa jos tämä nopeasti toipuvat joutuisivat esittämään joillekkin moraalinvartioille tai raamittajille että kyllä tässä edelleen surraan vaikka haluaisivat jatkaa jo elämää eteenpäin.

Vierailija
99/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt itse naimisiin enkä mene, joten tasapainon vuoksi jotkut menee sitten moneen kertaan.

Rakkaus ja avioliitto ovat minusta kaksi täysin eri asiaa. Avioliitto on taloudellinen sopimus. Rakastaa voi ilmankin.

Vierailija
100/277 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset hankkii uuden lapsenkin, vaikka edellinen voi kuolla. Uuden hankkiminen ei mitenkään liity suruun. Suru ja ikävä pysyy, mutta niiden kanssa, pitää oppia elämään ja elämän on jatkuttava. 

Ihan teeskentelyä jotkut vuoden suruajat. Jos ihastuu niin sille voi ja kannattaa antaa mahdollisuus.  

Niin ja ite aattelen että suruahan voi kestää ties kuinka kauan, siis kymmeniä vuosia.. sekö aika sitten pitää yksin olla? 

Elämä kuitenkin jatkuu...

Niin ja jonkun miehen kuoleman sureminen ei automaattisesti tarkoita, että vieläkin kokisi hänet elämänsä suureksi rakkaudeksi. Voihan sitä surra sellaistakin vainajaa, jota kohtaan ei ole koskaan tuntenut mitään romanttista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi