Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksipuolinen rakkaus tekee hulluksi

Vierailija
12.08.2023 |

Olen ihan rikki ja totaalisen väsynyt tähän yksipuoliseen rakkauteen. Miksi ei tunteet häviä vaikka näkee, ettei toinen rakasta eikä välitä?
Päivästä toiseen ikävöin miestä, vaikka hän tuskin ajatustakaan tuhlaa minuun.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limerenssi. Googlaa ja parannu.

Vierailija
2/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limerenssi. Googlaa ja parannu.

Jotain tällaista olen ajatellutkin. Ihan selvästi tuota. Ajatukset ei ole missään muussa kuin tässä miehessä. Ihan hirveä tilanne ja tätä jatkunut jo kauan.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin lisää tuosta ja kaikki menee niin yksyhteen, että ihan järkyttää.

Miten tuosta nyt sitten pääsee nopeinten eroon?

Kauhistunut ap.

Vierailija
4/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa, ei taida olla ihmekeinoja, ellet sitten onnistu rakastumaan toiseen jolta saat vastakaikua. "Limerenssin keston keskiarvo on noin 18 kuukaudesta kolmeen vuoteen."

Vierailija
5/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naimisissa oleva työ kaveriko. 

Vierailija
6/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuommoinen mies. Itse roikuin miehessä joka ei välittänyt minusta. Esitti sitä kyllä tarvittaessa. Tuhlaat elämäsi ollessasi yksipuoleisessa suhteessa. Ei se mihinkään muutu. Pahenee vaan.

Vierailija
7/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta jännää miestä vaan koukkuun niin kummasti se entinen unohtuu.

Vierailija
8/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tuommoinen mies. Itse roikuin miehessä joka ei välittänyt minusta. Esitti sitä kyllä tarvittaessa. Tuhlaat elämäsi ollessasi yksipuoleisessa suhteessa. Ei se mihinkään muutu. Pahenee vaan.

Itse sain käsityksen etteivät edes ole missään suhteessa ja ap nyt piehtaroi ihan omissa oloissaan rakkauksissaan.

Vierailija
9/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joitakin vuosia sitten hankala ihastuminen, josta oli vaikea päästä eroon. Siinä auttoi se, että aina, kun tämä henkilö tuli mieleeni, keskityin ajattelemaan niitä hänen tapojaan ja ominaisuuksiaan, joista en pidä. Siinä meni muutama kuukausi, kunnes ko. tyyppi alkoi ällöttää. Häneen kohdistuvat ajatukset alkoivat siitä sitten vähenemään, ja neutralisoitumaan. Sen ihastumisen muisto tulee kyllä mieleeni, kun hänet näen, mutta ei mitään isompia tunteita suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
10/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nussimassa tälläkin hetkellä uutta hoitoaan 5 tähden hotellihuoneessa. Unohdat sen ja siirryt eteenpäin.

Vierailija
11/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle kumpuaa ahdistuneisuudesta. Oot myös harhainen. Harvinaista naisella. Yleistä uleilla.

Vierailija
12/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhömm minusta varmaankin puhutaan. Nainen on kyllä tuonut esille että kiinnostaisi kanssani parisuhde, mutta en vaan saa tätä tunnetta päästäni että minun pitää varoa. Nainen on hyvin impulsiivinen, sosiaalinen (ystävystyy helposti lähinnä miesten kanssa) ja sanomansakin mukaan on flirttaileva tyyliltään ja tämä on tullut selväksi. Joten sanoisin että tuossa on jo hyvät lähtökohdat osaltani epätyydyttävälle parisuhteelle, kun luottamisen kanssa on muutenkin vaikeaa ja olen tehnyt selväksi ettei tästä ystävyyttä kummempaa ole tulossa. Ikävää jos nainen ei ole tästä halusta päässyt yli, nähdäkseni minun unohtamiseni ei pitäisi olla vaikeaa kun niitä miehiä niin helposti löytyy.

Vierailija
13/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei hän "ikävöi" myös sinua. Monesti näkee näitä pariskuntia millä kommunikaatio EI pelaa, ja molemmat luulee että rakkaus on mennyt kokonaan tai osittain. Vaikka kyse on keskustelu yhteyden puutteesta. Tiedän tapauksia missä mies itkenyt frendeilleen että nainen ei rakasta enää, sitten kun kysyy miestä tiedät niin toinen sanoo että ei koske, ei sano rakastavansa, ei puhu muutenkaan. Samaa tekee naiset ne ei PUHU mitään ja olettaa että kyse on rakkaudesta.

Sinun pitää nostaa kissa pöydälle puolisosi kanssa, ja KESKUSTELLA vakavasti, ja kysellä mikä on ?. Uskon että aika on vain mennyt teidän välillänne liian pitkäksi, ja molemmat olette NS lukossa ettekä osaa edetä vanhaan VAIKKA HALUJA OLISI!.

Vierailija
14/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sen miehen näkeminen. Jos näkee se ruokkii tunteita lisää. Ja pitäisi antaa aikaa itselle, päästä siitä johonkin suuntaan.

Vierailija
15/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se juuri on se tilanne kuuluisa LUKKO tilanne , eli mies ei koske , ei suutele ei pusuttele, ei halua seksiä ei puhu yms, ja samaa tekee nainen. Ja sitten nainen ihmettelee palstalla että mies ei rakasta yksipuolinen suhde. VAIKKA SAMANLAILLA ajattelee hänen miehensäkin (koska yhteys kadonnut ihan perus keskustelu) siitä lähtee kaikki mitä tarvitaan rakkauteen LIIKENTEESEEN. Eli jos keskustelu yhteys katkeaa (se tuntuu väistämättä erolta) mutta sen voi korjata, JA kannattaakin korjata. Usko pois ei se ole yksipuolinen rakkaus, jostain se on nimittäin lähtenyt molemmat on halunnut. Joten keskustelu yhteys takaisin ja rakkaus kukoistamaan. Koskaan ei ole liian myöhäistä.

Vierailija
16/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan otsikkoon kääntöä: yksipuolinen rakkaus tekee hulluksi -> hulluus saa aikaan yksipuolista rakkautta (pakkomielteisyyttä)

Vierailija
17/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole rakkautta vaan pakkomielle. Josta on syytä hankkiutua eroon.

Vierailija
18/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on impulsiivinen nainen, flirttaileva ja enemmän miesten kanssa pyörivä. capslock ON NIIN IHAN ASIASTA SUN HÄLYTYSKELLOT SOI. Ei tuollaisen kanssa voi perustaa onnea ainakaan luottamukseen. Ihan jo biologian takia, jos nainen haluaa pyöriä vielä varattunakin "mies kavereiden" kanssa.

Jokuhan siihen on syynä että enemmän mieskavereita.

Nuo on yleensä juuri sellaisia naisia kelle on kertynyt sitä bodycounttia AIKA paljon enemmän kuin keskiverto ihmiselle. Ihan tosi. Eli seks.kertoja eri ihmisten kanssa.

Toki voihan sellainen pariutuakkin, mutta jos on ollut +50 eri miehen kanssa esimerkiksi, niin eikö se ole vaikea yks kaks sitoutua yhteen?. En tiedä luulisin vain. Mutta uskon että jotkut haluaa kokemuksia siksi monen kanssa harrastaneet, ja yleensä tietyillä naisilla on korkea tuo luku. He luulevat että ei siinä mitään, vaikka miehet keiden kanssa on ollut "nauravat" seläntakana juuri sille että ompas helppo tapaus seksiin. Ja nainen ei tajua sitä , että yritäppä saada parisuhde yhtämonen kanssa?. Siinä huomaa sen biologian lain että nainen kun nainen kelpaa seksiin, mutta parisuhteeseen EI. Harmillista kun nuo naiset ei sitä itse vain näe niin.

Vierailija
19/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ostaa seksiä mutta miestä en vaivoikseni ottaisi. Että näin!

Vierailija
20/23 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhömm minusta varmaankin puhutaan. Nainen on kyllä tuonut esille että kiinnostaisi kanssani parisuhde, mutta en vaan saa tätä tunnetta päästäni että minun pitää varoa. Nainen on hyvin impulsiivinen, sosiaalinen (ystävystyy helposti lähinnä miesten kanssa) ja sanomansakin mukaan on flirttaileva tyyliltään ja tämä on tullut selväksi. Joten sanoisin että tuossa on jo hyvät lähtökohdat osaltani epätyydyttävälle parisuhteelle, kun luottamisen kanssa on muutenkin vaikeaa ja olen tehnyt selväksi ettei tästä ystävyyttä kummempaa ole tulossa. Ikävää jos nainen ei ole tästä halusta päässyt yli, nähdäkseni minun unohtamiseni ei pitäisi olla vaikeaa kun niitä miehiä niin helposti löytyy.

Voisin kuvitella, että nainen joka tottunut saamaan miehen kuin miehen kehittää sitten pakkomielteen sellaisesta miehestä jota ei saanutkaan kellistettyä ja kuvittelee rakastavansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän