Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitkä asiat teitä ärsyttää, kun käytte kaupassa ostoksilla?

Vierailija
02.02.2007 |

Mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka unohtavat punnita tavarat ja laittavat sen kassan sitten punnitsemaan ne tuotteet. aaarrrggghh!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku tulee siitä kassojen ohi jolloin joudut siirtymään tai väistymään. Joskus vaan seison enkä ostoskärryjäni siirrä mihinkään ja se tunkija on niin vaivautuneen oloinen ja syystäkin.

Vierailija
42/55 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat kassat, hitaasti hihnalle yksi kerrallaan supervarovaisesti ostoksia lastaava asiakas, hitaasti pakkaava asiakas, joka miettii miten ihmeessä nämä kannattaa tänne kassiin pakata, hitaasti keskellä käytävää taapertavat asiakkaat.

Maitohyllyn eteen ja tai muuhun sopivaan paikkaan keskustelemaan jääneet asiakkaat, jotka eivät ollenkaan tajua olevansa muiden tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siinä seisotaan tappituntumalla kolme, neljäkin ihmistä kerrallaan. Olisiko liikaa vaadittu, jos odottelisitte kaikessa rauhassa että hihnalla on tilaa?

Vierailija
44/55 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka antavat isojen lasten istua OSTOSKÄRRYSSÄ. Toiset sitten pakkaavat niihin elintarvikkeitaan, kun lapsi on kengillään liannut kärryt... aaarrrgggghhhh!

Vierailija
45/55 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saksalaisia " naisten" parkkipaikkoja ei ole kyllä tehty pelkästään siksi, ettei naisten tarvitsisi kantaa kasseja niin pitkälle ts. kohteliaisuus syystä. Saksalaisen mieheni kertoi, että ne on tehty parkkihalleihin turvallisuussyistä eli kun on ilta ja hallit hämäriä, niin yksinäisen naisihmisen ei tarvitse kipitellä parkkihallin toiseen päähän peloissaan, vaan pääsee nopeasti autoon.

Vierailija
46/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannu,et siel on ne pakkauspöydät?nostetaan ne ostokset koriin/ kärryyn,ni voi siel sit pakata ja järjestellä kasseihin..

Vierailija
47/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en juurikaan kuljeta kolikoita mukanani, ja aina saa etsiä sellaista " vapaata" kärryä joka ei olis kiinni missään. useimmissa kaupoissa ei myöskään saa vaihtaa rahaa esim info-pisteissä. miks ei asiakkaille anneta vaikka panttia? sellaista pyöseää rinkulaa... ?

Vierailija
48/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis 23:selle..

Vierailija
49/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä missä asumme niin ei punnita hedelmiä jne. Tottumuksesta mulle on Suomessa käydessä sattunut varmaan pari kertaa niin että kassa on joutunut menemään punnitsemaan ostokset. Vähän mua on nolottanut. Kerran mies tokas että asuinmaassamme ei punnita jotta se kassa tajuaa miks me tottumuksesta jätimme punnitsematta, ei tahalteen!

Muistakaa että seuraavan kerran kun ärsyynnytte ko. asiasta niin muistakaa että sillä ihmisellä tilanne voi olla se mitä meillekin on tapahtunut.

----------------------------------------------------------------------------------

Mua ärsyttää hedelmien ja vihannesten huono kunto (huom! ei Suomessa) ja se kun pullonpalautus automaatti ei toimi niin henkilökunnan saaminen paikalle kestää ikuisuuden.

Vierailija
50/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua ei ärsytä kaupassa juurikaan mikään eikä koskaan. Yleensä kun kauppaan lähden, olen jotenkin asennoitunut niin, että on siellä muitakin ihmisiä. Ja kun kanssaihmiset on olemassa, ei passaa ärsyyntyä aina kun niitä näkee. Saattaa käydä turhan rasittavaksi.

Vierailija
51/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeemi on hyvä kun ihmiset palauttavat kärryt minne ne kuuluukin. Kertaakaan ei ole ollut ongelmaa kaivaa rahapussista 50 senttistä tai euroa, prismassa kävi 20 senttinenkin, vaikkei siitä mainittu kyltissä.

Ja sen rahan saa takaisin, et siitä mitään maksa! Mikä on siis ongelma?

Vierailija
52/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei vieläkään ole mennyt tiettyjen ihmisten kalloon, vaikka systeemi ollut varmasti jo kymmenen vuotta olemassa...

Vierailija
53/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, ettei siellä ärsytä mikään eikä kukaan!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
54/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan käytä käteistä vaan maksan aina pankkikortilla ostokseni -> ei tule niitä kolikoita taskun pohjalle mistään. Ärsyttää myös parkkitalot, joissa ei käy maksuautomaattiin kuin käteinen raha, mm. kouvolan hansassa on tällainen ja joka kerta on kauhea ongelma että mistä saadaan cashiä parkkimaksuun.

Vierailija
55/55 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Keskisen hotellissa (jonka alakerrassa on ruokakauppa) Meiillä huone ylhäällä ja illalla katselin partsilla parkkipaikkaa ja huhuhuuu mikä määrä kärryjä siellä sun täällä, jokapaikassa, hujan hajan!!!! Sieillä siis ei pantillisia kärryjä ole....