Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko hiukan hehkuttaa!

Vierailija
08.03.2007 |

Palkkasin pari kuukautta sitten meille kotisiivoojan käymään viikottain ja kylläpä onkin helpottanut tätä arkista taakkaa! Meillä neljä villikkoa tekee sotkua minkä ehtivät, mutta nyt ei tarvitse enää siitä murehtia. En ole edes tajunnut kuinka paljon olen stressannut viikkosiivouksista ennen kuin nyt kun siivooja tekee sen puolestani. Nyt lapset sitten saavat senkin parituntisen mikä ennen valui likakaivosta kuravetenä alas.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän huolimattomammin sutaista... Mutta ei tosiaan mulla ainakaan se siivooja sinänsä ole ihmeitä tehnyt, joudun joka tapauksessa siivoamaan itsekin aika lailla.

Vierailija
2/3 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nähtävästi olen skitsonnut lattioiden, saunan ja vessojen pesusta, koska nyt tuntuu siltä kuin isompikin taakka olisi pudonnut harteilta. En voisi enää olla tyytyväisempi tähän tilanteeseen.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitaloon menee minulta ja pariltani aikaa n. 2-4h. Teemme työtä ihan urakalla, emmekä pidä taukoja. Luulen, että säästämme asukkaiden viikottaista aikaa n. 4h. Ja tuskin kukaan jaksaa niin urakalla edes omaa kotia siivota.