Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt ahkerasti Tinder-treffeillä vuoden verran ja keskusteluissa toistuu 2 asiaa, jotka on yleisesti turn off ominaisuus naisissa

Vierailija
09.07.2024 |

Olen 50v, muutama vuosi sitten pitkästä suhteesta eronnut. Olen nyt reilun vuoden ollut Tinderissä ja tavannut useita ihan kivoja miehiä, mutta nyt kesäloman alussa tapasin ensimmäisen jonka synkkaa ihan oikeesti.

Ollaan treffeillä juteltu paljon, millaista naista miehet hakee, ja millaisia on tarjolla. Kaksi ei-haluttua ominaisuutta toistui poikkeuksetta. Ylipaino ja koirat. Kissa siedetään jotenkuten, mutta se on ISO plussa, jos mitään eläimiä ei ole. 

Ja millainen sitten on tämä mun the match: lyhyt (170cm), metsästystä harrastava, 2 lapsen viikko-viikko isä, insinööri =)

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selkeästi tuon esiin, että minulla on koiria ja ne ovat tärkein harrastukseni niin MIKSI sitten koiria inhoavat miehet edes ottavat yhteyttä??? Onko heillä kenties niin suuret ja turhat luulot itsestään, että kuvittelevat, että luopuisin koirista heidän erinomaisen persoonansa takia? Tai kuvittelevatko, että olen niin miehen puutteessa, että ottaisin kenet vaan ja luopuisin koirista sen takia?

Ei voi ymmärtää!

Vierailija
142/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa , mutta jos sellainen tilanne joskus tulee eteen , että pitäisi taas +20v jälkeen deittailla.

Suurimmat mielenkiinnon karkoittajat olisivat , hepat , koirat ja tatskat.

M.40v

Halusit sitten jakaa tämän informaation tänne syystä että?

Kuvitteletko että yhtään ketään täällä kiinnostaa sinun mielenkiintosi kohteet tai karkottajat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon normaalipainoinen ja lemmikitön. Eipä ole miehet kiinnostuneet. Tosin en ole Tinderissäkään. 

Treenaamaton löllerö?

Teen hiittiä, painoja ja aerobista. Oon jäntevämpi kuin miehet yleensä. Vastaavasti en tietenkään kattelis pallomahaista miestä. Pieni ylipaino ei haittais, jos muuten kunnossa. Pahempaa olis esim. palanut iho.

Ihanko semmonen mustaksi palanut iho? 

Vierailija
144/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen punakka auringossa nahkansa kärtsännyt ukko ei viehätä seksuaalisesti. Ovat yleensä kyllä muutenkin huonojen elintapojen ihmisiä (alko ja tupakka maistuu), mutta löytyy noita sporttisistakin. Suorittajaihmisiä ovat usein, rajojensa etsijöitä ja ylittäjiä, eikä sellaiset kiinnosta mua sänky- eikä elämänkumppaneina. 

Mies, joka ei ole edes oman nahkansa suhteen riittävän kartalla, että ymmärtäisi kohdella sitä hyvin, ei ole tarpeeksi ruumiillisuudesta kartalla lukemaan mun haluja ja tarpeita. Miehet noin keskimäärin on paljon itsekeskeisempiä sängyssä kuin naiset ja huonompia lukemaan toisen haluja (kokemusta on molemmista). Mies joka ei huolehdi kropastaan, ei pysty huolehtimaan sängyssä kumppanistaankaan. 

Seksuaalinen halu on omalla tavallaan eläimellistä ja raadollistakin. Punainen, käytännössä sairaaksi tulehtunut (mitä palaminen on) iho myös suoraan ällöttää. Seksi on ihojen kosketusta ja sellaiseen en halua koskea. 

Vierailija
145/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lyhyt koiria pelkäävä inselli joka provoaa näitä juttuja täällä joka päivä.

Vierailija
146/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten viisikymppisellä on niin pieniä lapsia, että tarvitaan viikko-viikko järjestelmä?

Missä lukee että mies viisikymppinen? 

ja vaikka olisikin niin mihin se viikko-viikko häviää kun lapset kasvavat? Moni saa nelikymppisenäkin lapsia

Vierailija
147/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea, Ap, että olet mieluisan tavannut.

Itse oon N+50 ja kiltti, tunteellinen, ahkera ja rehellinen. Ei kaltaisiani miehiä ole. 

Ja jos sellainen jostain löytyy niin paikalle saapuu feministipartio joka murskaa miehen henkisesti.

Vierailija
148/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tuo inho ylipainoa kohtaan oikeasti on? Onko se niin, että pitää näyttää kavereille, että saa hoikan eli paremman? Kun kuitenkin meikämuffini kelpaa seksiin oikein hyvin.

Siis ei kai kukaan ällöttävää pane, vaikka kuinka olisi kyse yhden illan jutusta??

Panetko sinä 150 kg miehiä?

Missä menee sun raja?

Vierailija
149/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tuo inho ylipainoa kohtaan oikeasti on? Onko se niin, että pitää näyttää kavereille, että saa hoikan eli paremman? Kun kuitenkin meikämuffini kelpaa seksiin oikein hyvin.

Siis ei kai kukaan ällöttävää pane, vaikka kuinka olisi kyse yhden illan jutusta??

Panetko sinä 150 kg miehiä?

Missä menee sun raja?

Minä painan itse 150 kg

Vierailija
150/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kovimmat kriteerit naiselle on sellaisilla miehillä, jotka ovat itse rumia ja ylipainoisia ja muutenkin vastenmielisiä. 

Vihaavat kanskin homoja, koska edes homot eivät ota tosissaan yli 100kg minimunaista "masteria"

Vierailija
151/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään miestä, joka ei pitäisi koirista. Vaikkei itsellään olisi koiria.

Joten vähän ihmettelen näitä palstan koiranvihaajamiehiä. Naisissa olen tavannut paljonkin niitä, jotka pelkäävät koiriani, miehissä en yhtäkään. Asenne koiriini on miehillä yleensä hyvin myönteinen (palveluskoirarotu, koulutettu).

Siis tuskinpa se vihaa on useimmisa tapauksissa, vaan pelkästään sitä ettei halua elää koira-arkea. Koirat ovat kivoja mutta itselle en sellaista ottaisi.

Vierailija
152/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten viisikymppisellä on niin pieniä lapsia, että tarvitaan viikko-viikko järjestelmä?

40 - 45 vuotias mies on parhaassa lisääntymisiässä. Älä viitsi esittää tyhmempää kuin olet.

Olen kohta 60 vuotias ja lapsia asuu vielä kotona.

Säälin lapsia, joitten isä on vanha raihnainen ukko.

Tosiasia kuitenkin on, että suurin osa miehistä tahtoo vähintään 10 vuotta nuoremman puolison. 45-vuotiaana voi hyvin lisääntyä 30-vuotiaan naisen kanssa. Moni mies voi siis hyvin fiilistellä perheen perustamista lähelle viittä kymppiä. Typerää jos tuota ette ole huomanneet, esimerkkejä on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
153/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 - 45 vuotias mies on parhaassa lisääntymisiässä. Älä viitsi esittää tyhmempää kuin olet.

Olen kohta 60 vuotias ja lapsia asuu vielä kotona.

Säälin lapsia, joitten isä on vanha raihnainen ukko.

Tosiasia kuitenkin on, että suurin osa miehistä tahtoo vähintään 10 vuotta nuoremman puolison. 45-vuotiaana voi hyvin lisääntyä 30-vuotiaan naisen kanssa. Moni mies voi siis hyvin fiilistellä perheen perustamista lähelle viittä kymppiä. Typerää jos tuota ette ole huomanneet, esimerkkejä on vaikka kuinka paljon.

Esimerkkejä fiilistelystä ainakin: yhä useampi mies jää tilastojen mukaan kokonaan lapsettomaksi. 

Vierailija
154/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen on erilainen kuin itse (esim. eläinrakkauden suhteen), ei tarkoita, että toisessa olis jotain vikaa. 

Niin no jos psykopaateista tykkää. 

Vierailija
155/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme aiheista tekin puhutte. Ei mua ainakaan treffeillä kiinnosta kuunnella, kun mies haukkuu ylipainoisia ja koirallisia naisia tai yhtään ketään muutakaan. Vakka on selkeästi löytänyt kantensa..

Erosin viisikymppisenä ja sen jälkeen deittailin jonkin aikaa. Itse olen hoikka liikunnallinen nainen. Ennen tapaamista moni mies tivasi, olenko ylipainoinen. Kirjoitin vastaukseksi, että siellä profiilissahan lukee, että olen normaalipainoinen. Silti jotkut jatkoivat tivaamista, ja yleensä en sellaista tyyppiä tavannut, joka oletti heti, että toinen valehtelee. Varsinaisilla treffeillä yksi mies toisteli melkein koko treffien ajan lausetta: sinä olet oikeasti hoikka... Ei huvittanut tavata uudelleen. Huomattavan moni mies kertoi meidän tapaamisessa, miten olivat olleet karmeilla treffeillä lihavan naisen kanssa. Ai niin, vain yksi tapaamistani miehistä oli itse normaalipainoinen. Osa oli jopa

No onhan se traumatisoivaa. Luulee että sieltä tulee joku kuuma kissa ja tuleekin tatuoitu valas. Olen lopettanut useat treffit lyhyeen ja kyrsii kun menee vapaa-aikaa hukkaan turhilla treffeillä käymiseen. Nyrkkisääntö on että jos naisella ei ole kokovartalokuvaa itsestään niin ei treffeille, viimeseen asti nimittäin kaunistellaan omaa painoa. Lihavat ottavat yläviistosta selfieitä tinderin täyteen jotka vielä filtterillä muokattu. Näin meitä miehiä huijataan.

Vierailija
156/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos selkeästi tuon esiin, että minulla on koiria ja ne ovat tärkein harrastukseni niin MIKSI sitten koiria inhoavat miehet edes ottavat yhteyttä??? Onko heillä kenties niin suuret ja turhat luulot itsestään, että kuvittelevat, että luopuisin koirista heidän erinomaisen persoonansa takia? Tai kuvittelevatko, että olen niin miehen puutteessa, että ottaisin kenet vaan ja luopuisin koirista sen takia?

Ei voi ymmärtää!

Samaa mietin. Laitoin kuvan ja tiedon koirasta juuri siksi profiiliini, ettei kukaan allergikko tai eläinvihaaja vaivaudu. Löysinkin eläinrakkaan kumppanin. 

Vierailija
157/159 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei pidä koirista ja eläimistä, niin ukon suunta on saman tien mäkeen.

Ei kiitos psykopaateille, kontrollifriikeille painonkyttääjille ja impotenteille. Noi kolme kun lyö yhteen, niin saadaan se perinteinen sarjamurhaaja. Kiitos sinulle AP, jos keräät noi pois kierrosta.

Vierailija
158/159 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu, multa löytyy nuo molemmat (ylipainoa ja KAKSI koiraa) ja ei tarvinnut tinderissä olla kuin kaksi päivää, kun jo löytyi ihana, fiksu ja eläinrakas mies sieltä. :) Miehelle koirat oli vain plussaa ja oli oikein sen profiilissaan maininnutkin, kun hänkin haaveili omasta koirasta. Nyt asutaan yhdessä ja ollaan ottamassa yhdessä koiranpentua, kun toinen koiristani menehtyi alkuvuodesta.

Vierailija
159/159 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta miestä ei ole, eikä koskaan tule, että luopuisin eläimestäni (tällä hetkellä kaksi kissaa, aiemmin myös koira). Jos ei kelvata kolmen pakettina, niin sitten ettiköön mies jonkun toisen.

Itse en osaa arvostella ihmisiä ulkoisien asioiden perusteella (no joo, spurgut jätetään sikseen), vaan luonteen jne. Mulle on ihan erilaiset jutut jotka on ehdoton ei: lapset, julkisuus, jatkuva alkoholin käyttö ja muut päihteet, väkivalta jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän