Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt ahkerasti Tinder-treffeillä vuoden verran ja keskusteluissa toistuu 2 asiaa, jotka on yleisesti turn off ominaisuus naisissa

Vierailija
09.07.2024 |

Olen 50v, muutama vuosi sitten pitkästä suhteesta eronnut. Olen nyt reilun vuoden ollut Tinderissä ja tavannut useita ihan kivoja miehiä, mutta nyt kesäloman alussa tapasin ensimmäisen jonka synkkaa ihan oikeesti.

Ollaan treffeillä juteltu paljon, millaista naista miehet hakee, ja millaisia on tarjolla. Kaksi ei-haluttua ominaisuutta toistui poikkeuksetta. Ylipaino ja koirat. Kissa siedetään jotenkuten, mutta se on ISO plussa, jos mitään eläimiä ei ole. 

Ja millainen sitten on tämä mun the match: lyhyt (170cm), metsästystä harrastava, 2 lapsen viikko-viikko isä, insinööri =)

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko nainen on yksi turn-off

Vierailija
82/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ainakin plussaa, jos naisella koira.

Koiraihmiset ovat yleensä vastuuntuntoisia, reippaita, empaattisia ja tykkäävät ulkoilla. Mielellään menen ekoilla treffeillä koiralenkille sporttinen naisen kanssa. 

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään koirista, mutta olen allerginen, joten en voi tapailla miehiä joilla on koira. Lisäksi reissaan työkseni ja olen muutenkin aika menossa, joten elämää rajoittava lemmikki ei sopisi muutenkaan kuvioon.

Koirista voi tykätä, mutta silti no eivät sovi minun elämään.

Vierailija
84/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tinderissä, niin todellakin laittaisin semmoisen profiilikuvan, jossa olen koirani kanssa. Ai miksikö? Koska haluan, että heti karsiutuu pois ne koiravihaajat. Ihmisessä joka ei pidä eläimistä on jotain vialla. Sellainen ihminen ei voisi minun kanssani elää. 

Ihminen, joka ei halua suhteeseen eläimen omistajan kanssa, ei automaattisesti ole eläinvihaaja. Hän voi olla allerginen, hänen lapsensa voi olla allerginen, hän voi pelätä ko eläimiä, hänelle voi olla tärkeä lähteä ex tempore -reissuille seuralaisensa kanssa jne. Syitä voi olla monia. Itse esim. toimin dogsitterinä, mutta omaa koiraa en useasta syytä halua/pysty ottamaan, enkä myöskään haluaisi suhteeseen koiranomistajan kanssa. 

Ylipäänsä se, että tietyt ominaisuudet toisessa ovat turn off suhteen kannalta, ei ole ko. ominaisuuksien kantajien haukkumista. Reilu ylipaino on itselleni seksuaalisesti turn off, mutten koskaan haukkuisi ylipainoisia enkä taatusti kohtele heitä kurjasti painonsa vuoksi. 

Vierailija
85/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks kyllä käski hankkiutua erron muijan kissasta jotta hänen miehen koira voidaan pitää....

Mies mäkeen tuossa tilanteessa. Mies joka inhoaa kissoja inhoaa myös naisia.

Ja tuollainen ehdottomuus, laita perheenjäsenesi mäkeen, minä tulen tilalle, on suurin Red fläg. Ehdottomat vaatimukset pahenevat jatkossa. 

Vierailija
86/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme aiheista tekin puhutte. Ei mua ainakaan treffeillä kiinnosta kuunnella, kun mies haukkuu ylipainoisia ja koirallisia naisia tai yhtään ketään muutakaan. Vakka on selkeästi löytänyt kantensa..

Miehet ei halua joutua mihinkään eläintarhaan. Koira on miehen korvike monelle naiselle, joten niiden ei pidä olla markkinoilla hakemassa miestä. 

Luopukoot ensin koirasta. 

Minä en ikinä luopuisi koirastani miehen takia. En helvetissä. 

Mistään lemmikistä ei pidä luopua miehen takia (tai naisen takia). 

Vierailija
87/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, ihan vinkkinä vaan, että esim koira on minua itseäni varten. Sen kanssa voin viettää aikaa, lenkkeillä ja se ylipainokin pysyy siinä samalla poissa. 

Jos joku mies ei halua tavata koiran vuoksi, niin ei hän silloin ole minua varten. 

En halua tapailla ketään, jonka ajatukset ja näkemykset poikkeavat niin paljon omistani. 

Yksinkertaista.

Vierailija
88/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraihmiset ovat yleensä vastuuntuntoisia, reippaita, empaattisia ja tykkäävät ulkoilla. Mielellään menen ekoilla treffeillä koiralenkille sporttinen naisen kanssa. 

M35

Olet ihana <3

Vierailija
89/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, ihan vinkkinä vaan, että esim koira on minua itseäni varten. Sen kanssa voin viettää aikaa, lenkkeillä ja se ylipainokin pysyy siinä samalla poissa. 

Jos joku mies ei halua tavata koiran vuoksi, niin ei hän silloin ole minua varten. 

En halua tapailla ketään, jonka ajatukset ja näkemykset poikkeavat niin paljon omistani. 

Yksinkertaista.

Ihan samalla tavalla se toimii toiseenkin suuntaan. Minulla ei ole koiraa ja en halua koiraa kumppanin kautta elämääni. Sivuutan siis koiranaiset seuranhaussa. Ei tähän minun kohdallani myöskään liity mitään eläin- tai koiravihaa; tykkään kyllä eläimistä, mutta en kuitenkaan halua sellaisia arkeeni.

Se on meille molemmille winwin jos ja kun ei kohdata.

Vierailija
90/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei koirat tai ylipaino haittaa jos muuten synkkaa. 

Sit jos ei synkkaa niin ihan sama minkä painoinen tai näköinen on. 

Vierailija
91/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan koiria, mutta mulla ei ole koiraa eikä ole ylipainoakaan ja olen ns. kaunotar. En ikinä huolisi miestä, joka ei pidä eläimistä, itselläni nimittäin on ollut pitkään hevosia ja koiria.

Tuon tyyppiset miehet jota kuvaat ei kiinnosta pätkääkään. He ovat kyllä olleet minusta kiinnostuneita eli loppupeleissä nuo kriteerit ovat ihan skeidaa suurimman osan kohdalla. Ei silti kannata ryhtyä suhteeseen, jos ei kerran natsaa.

Olen varattu, mies rakastaa koiria ja pitää muistakin eläimistä, mutta allergian takia emme voi ottaa. Eläinrakas mies on usein myös muuten laadukas, omani on myös pitkä, komea ja erittäin varakas. Ikinä ei ole puhunut naisista pahaa, ei eksäst eikä muistakaan, puhumattakaan, että moittisi ylipainoisia. Yäk miten wt:tä tuollainen.

Hah, eläimiä on helppo rakastaa kun ei niitä tarvitse käytännössä hoitaa. Sinä ja sinun pitkä, komea ja varakas. Hah.

Vierailija
92/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Kyllä, koiraihmiset vaikuttavat monesti hyviltä tyypeiltä. Harmi vaan kun on se koira.

Vierailija
93/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks kyllä käski hankkiutua erron muijan kissasta jotta hänen miehen koira voidaan pitää....

Mies mäkeen tuossa tilanteessa. Mies joka inhoaa kissoja inhoaa myös naisia.

Ja tuollainen ehdottomuus, laita perheenjäsenesi mäkeen, minä tulen tilalle, on suurin Red fläg. Ehdottomat vaatimukset pahenevat jatkossa. 

Aika ehdottomalta kuulostat itse.

Vierailija
94/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta yksikään mies joka ei pidä eläimistä ja halua niitä myös kotiinsa. Vaikka olen välillä lemmikitön itsekin, enkä siis omista kissaa tai koiraa. Ei-eläinrakas mies vaan ei sovi mulle yhtään, eli ihan hyvä jos kertovat avoimesti että lemmikit ovat turn off.

Vierailija
95/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten viisikymppisellä on niin pieniä lapsia, että tarvitaan viikko-viikko järjestelmä?

Ap on 5-kymppinen. Miehen ikää ei mainita. Saattaa olla 30 vee, se on nykyaikaa :) 

Vierailija
96/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta yksikään mies joka ei pidä eläimistä ja halua niitä myös kotiinsa. Vaikka olen välillä lemmikitön itsekin, enkä siis omista kissaa tai koiraa. Ei-eläinrakas mies vaan ei sovi mulle yhtään, eli ihan hyvä jos kertovat avoimesti että lemmikit ovat turn off.

Miksi ei sovi? Mikä siinä miehessä mättää, joka ei siis halua lemmikkiä arkeensa? Osaatko perustella vai onko tämä vain jotain mutu-fiilistä?

Vierailija
97/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n deitit on siis naisia haukkuvia incel-miehiä, ketä kiinnostaa? Ei edes ap:tä.

Ei, vaan olen treffeillä jokaiselta kysynyt, miksi laittoivat tykkäyksen minulle. Ja siinä yhteydessä mieltymyksistä puhuttu puolin ja toisin

Sustako ei löydy muuta kehuttavaa kuin se, että olet lemmikitön ja normipainoinen? Voi ei.

Vierailija
98/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se koira sitoo, se on selvä. Kaverilla on vain yksi hoitaja koiralleen, jos hänelle ei sovi (kaverin äiti) niin saa unohtaa afterit ja risteilyt. Sanoi että kyllä haittaa deittailua ja ei enää ikinä ota lemmikkiä. Koira on siis jo iäkäs.

Vierailija
99/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme aiheista tekin puhutte. Ei mua ainakaan treffeillä kiinnosta kuunnella, kun mies haukkuu ylipainoisia ja koirallisia naisia tai yhtään ketään muutakaan. Vakka on selkeästi löytänyt kantensa..

Samoin. Itselleni on aina turn off, jos toinen käyttää sellaista taktiikkaa, jossa haukkuu muita naisia muka kehuakseen minua. Ja jos nyt jostain syystä puhuttaisiin siitä, mitä kriteereitä/toiveita kumppanille on, niin jos toinen mainitsee vain ettei saa olla ylipainoinen eikä koiranomistaja, tulee hänestä jokseenkin yksinkertainen vaikutelma. Siis tyyppi etsii ihmissuhdetta eikä tuon enempää välitä toivoa???

No samaa juuri kirjoitin. Wt-malliin taitaa kuulua se, ettei käsitä, ettei naiselle voi haukkua muita naisia antamatta itsestään todella surkean tapauksen kuvaa. Ap:n kriteerit ovat hyvin matalat miehille

Veikkaan että ap on mies, joka luulee että koiranomistajat vievät nyt koiransa piikille, jotta "kelpaisivat" useammalle miehelle. Ja lisäksi hän toivoo, että kaikki naiset nyt masentuisivat pienistäkin vatsarasvoistaan "pelästyessään" että hui kauheaa jos eivät nyt joillekin miehille kelpaakaan.

Vierailija
100/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Itselleni on aina turn off, jos toinen käyttää sellaista taktiikkaa, jossa haukkuu muita naisia muka kehuakseen minua. Ja jos nyt jostain syystä puhuttaisiin siitä, mitä kriteereitä/toiveita kumppanille on, niin jos toinen mainitsee vain ettei saa olla ylipainoinen eikä koiranomistaja, tulee hänestä jokseenkin yksinkertainen vaikutelma. Siis tyyppi etsii ihmissuhdetta eikä tuon enempää välitä toivoa???

No samaa juuri kirjoitin. Wt-malliin taitaa kuulua se, ettei käsitä, ettei naiselle voi haukkua muita naisia antamatta itsestään todella surkean tapaukse

Veikkaan että ap on mies, joka luulee että koiranomistajat vievät nyt koiransa piikille, jotta "kelpaisivat" useammalle miehelle. Ja lisäksi hän toivoo, että kaikki naiset nyt masentuisivat pienistäkin vatsarasvoistaan "pelästyessään" että hui kauheaa jos eivät nyt joillekin miehille kelpaakaan.

Luultavasti olet oikeassa. Miehet kuvittelee, että naiset tekee mitä tahansa saadakseen vaikka sitten tuon lyhyenlännän vuoroviikkoisän, joka vihaa naisia ja eläimiä. :DD 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän