Näin unta että erosin
Miehellä oli ollut joku säätö kahden (!) naisen kanssa ja ilmoitin rauhallisesti, että tämä oli nyt tässä. Hän yritti selitellä ja vastustella, fiilikseni oli hyvä ja mietin mielessäni, että elämäni muuttuu nyt täysin eikä se ole ollenkaan hassumpi juttu.
En usko että mieheni tekisi mitään tuollaista, joten uni vähän ihmetyttää, kun en myöskään ole eroamassa. Joskus kyllä olen miettinyt millaista olisi erota. Juuri tuollaisen mokan jälkeen se tapahtuisi ja pääsisin elämään sellaista elämää, josta joskus olen haaveillut. Ilman muista johtuvia rajoitteita, vain itselleni. Miehen työ nimittäin on iso rajaava tekijä elämässämme, joka kuitenkin on ihan mukavaa.
Unessa myös toivoin, että miehellä menisi jatkossa hyvin, ei mitään kielteistä häntä kohtaan. Kummallinen toiveunen kaltainen juttu.
Kommentit (6)
Mä erosin, kun en suhteessa voinut elää omannäköistä elämää. Mutta mies oli muutoinkin hiukan raskas
Vierailija kirjoitti:
Mä erosin, kun en suhteessa voinut elää omannäköistä elämää. Mutta mies oli muutoinkin hiukan raskas
Niin, kaipa tuo uni kertoi että olen pannut liikaa omia tarpeita syrjään. Kiitos kommentistasi.
Kai aloitit jo mykkäkoulun ja suunnittelet kostopettämistä, ihan vain varmuuden vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Kai aloitit jo mykkäkoulun ja suunnittelet kostopettämistä, ihan vain varmuuden vuoksi?
Niinkö sinä tekisit?
Unen tunnelma oli rauhaisa. Ja herätessä myös.
Vieläkin iltapäivästä on uni mielessä. Oli niin realistisen oloinen, sillä varmasti juuri noin reagoisin.
No ei se mikään painajainenkaan olisi, jos ei toivekaan.