Olen käynyt ahkerasti Tinder-treffeillä vuoden verran ja keskusteluissa toistuu 2 asiaa, jotka on yleisesti turn off ominaisuus naisissa
Olen 50v, muutama vuosi sitten pitkästä suhteesta eronnut. Olen nyt reilun vuoden ollut Tinderissä ja tavannut useita ihan kivoja miehiä, mutta nyt kesäloman alussa tapasin ensimmäisen jonka synkkaa ihan oikeesti.
Ollaan treffeillä juteltu paljon, millaista naista miehet hakee, ja millaisia on tarjolla. Kaksi ei-haluttua ominaisuutta toistui poikkeuksetta. Ylipaino ja koirat. Kissa siedetään jotenkuten, mutta se on ISO plussa, jos mitään eläimiä ei ole.
Ja millainen sitten on tämä mun the match: lyhyt (170cm), metsästystä harrastava, 2 lapsen viikko-viikko isä, insinööri =)
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon normaalipainoinen ja lemmikitön. Eipä ole miehet kiinnostuneet. Tosin en ole Tinderissäkään.
Jatkan vielä, että mulle turn off miehessä on epäterveelliset elämäntavat (näkyy kropassa mm. ylipainona ja iho-ongelmina), huono hygienia (naisilla on tarkempi hajuaisti kuin miehillä) sekä lapset ja lemmikit (oon vela).
Taidat olla vastentahtoisesti vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Miten viisikymppisellä on niin pieniä lapsia, että tarvitaan viikko-viikko järjestelmä?
Ikinä en lähtisi viikkoviikkoisän kanssa treffeille kyllä. Ja ap kirjoittaa sitten siitä mitä ne viikkoviikkoiskät vaativat :D
Vierailija kirjoitti:
Ihme aiheista tekin puhutte. Ei mua ainakaan treffeillä kiinnosta kuunnella, kun mies haukkuu ylipainoisia ja koirallisia naisia tai yhtään ketään muutakaan. Vakka on selkeästi löytänyt kantensa..
Erosin viisikymppisenä ja sen jälkeen deittailin jonkin aikaa. Itse olen hoikka liikunnallinen nainen. Ennen tapaamista moni mies tivasi, olenko ylipainoinen. Kirjoitin vastaukseksi, että siellä profiilissahan lukee, että olen normaalipainoinen. Silti jotkut jatkoivat tivaamista, ja yleensä en sellaista tyyppiä tavannut, joka oletti heti, että toinen valehtelee. Varsinaisilla treffeillä yksi mies toisteli melkein koko treffien ajan lausetta: sinä olet oikeasti hoikka... Ei huvittanut tavata uudelleen. Huomattavan moni mies kertoi meidän tapaamisessa, miten olivat olleet karmeilla treffeillä lihavan naisen kanssa. Ai niin, vain yksi tapaamistani miehistä oli itse normaalipainoinen. Osa oli jopa lihavia, mutta hoikka nainen piti saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon normaalipainoinen ja lemmikitön. Eipä ole miehet kiinnostuneet. Tosin en ole Tinderissäkään.
Jatkan vielä, että mulle turn off miehessä on epäterveelliset elämäntavat (näkyy kropassa mm. ylipainona ja iho-ongelmina), huono hygienia (naisilla on tarkempi hajuaisti kuin miehillä) sekä lapset ja lemmikit (oon vela).
Oletko sellainen kuiva rusina joka ei osaa laittaa ruokaa ja joka on takakireä?
Vierailija kirjoitti:
Miten viisikymppisellä on niin pieniä lapsia, että tarvitaan viikko-viikko järjestelmä?
40 - 45 vuotias mies on parhaassa lisääntymisiässä. Älä viitsi esittää tyhmempää kuin olet.
Olen kohta 60 vuotias ja lapsia asuu vielä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 - 45 vuotias mies on parhaassa lisääntymisiässä. Älä viitsi esittää tyhmempää kuin olet.
Kuravettä tuollaisen miehen siemen enää on.
Usein kovimmat kriteerit naiselle on sellaisilla miehillä, jotka ovat itse rumia ja ylipainoisia ja muutenkin vastenmielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen mies, mutta karismaa on.
Panen ja treffailen hoikkia naisia. Joskus voin polkasta jotain runsaampaa naista kerran.
Pitkiin suhteisiin valikoituu ne joiden päässä liikkuu jotain. Ovat akateemisia tai muuten fiksuja.
suhteet kestää max 2 vuotta, sitten kyllästyn.
Taitavat ne älykkäät naiset kyllästyä. Teksti on sen verran pöhköä, ettei todellakaan äly loista.
En ymmärrä tätä keskustelua koirista. Jos jollekin miehelle on ongelma, että naisella on koiria niin sitten on. Itse koiranomistajana en voisi koskaan kuvitellakaan, että seurustelisin sellaisen miehen kanssa. Silloinhan tilanne on ihan ok kaikkien kannalta että ei edes yritetä. Miksi siitä edes tarvitsee jauhaa? Kaikki ihmiset eivät sovi kaikille. Sehän deittailun tarkoitus on, että etsiskellään sellainen itselle sopiva ihminen.
Minulle se, että mies ei pidä koirista on yhtä iso turn-off kuin esimerkiksi tupakointi, mutta uskokaa tai älkää, koirista tykkääviä ja tupakoimattomia miehiä on aika paljon!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä keskustelua koirista. Jos jollekin miehelle on ongelma, että naisella on koiria niin sitten on. Itse koiranomistajana en voisi koskaan kuvitellakaan, että seurustelisin sellaisen miehen kanssa. Silloinhan tilanne on ihan ok kaikkien kannalta että ei edes yritetä. Miksi siitä edes tarvitsee jauhaa? Kaikki ihmiset eivät sovi kaikille. Sehän deittailun tarkoitus on, että etsiskellään sellainen itselle sopiva ihminen.
Minulle se, että mies ei pidä koirista on yhtä iso turn-off kuin esimerkiksi tupakointi, mutta uskokaa tai älkää, koirista tykkääviä ja tupakoimattomia miehiä on aika paljon!
Joo en minäkään ymmärrä. Olen yhdessä sinkkuryhmässä, ja kaikilla miehillä siellä vissiin on koira tai useampia. Mulle se taas ei käy. Mutta ihan varmasti löytyy jostain joku eläimetönkin.
Onnea, Ap, että olet mieluisan tavannut.
Itse oon N+50 ja kiltti, tunteellinen, ahkera ja rehellinen. Ei kaltaisiani miehiä ole.
Ylipaino? Itsellä kyllä sitä, mut tulee keskimäärin viitisen tykkäystä päivässä. En tiedä mitä hoikemmat saa. Koiria ei ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaamaton löllerö?
Teen hiittiä, painoja ja aerobista. Oon jäntevämpi kuin miehet yleensä. Vastaavasti en tietenkään kattelis pallomahaista miestä. Pieni ylipaino ei haittais, jos muuten kunnossa. Pahempaa olis esim. palanut iho.
Palanut iho?????
Itse toivoisin, että treffeillä keskusteltaisiin jostain muusta kuin siitä millaista naista jotkut miehet etsivät. Mutta jos tuollainen keskustelu on ap:n mieleen niin mikäs siinä. Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin lapsia, joitten isä on vanha raihnainen ukko.
Taas joku maaseudun yksinäinen setämies raapustanut tänne aloituksen.
Noiden kriteereiden perusteella voi päätellä, että kyseessä on epätoivoinen ja alhaisen ÄO:n omaava yksilö eli perinteinen palstauli - sitä laarinpohjaa.
Jos kumppanin henkiset ominaisuudet on parinmuodostuksessa toisarvoisia, niin aika matalaliidolla mennään ja pelkkää sänkykaveria ollaan hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä kolmekymppisiä lapsia voi jo patistella muuttamaan omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikka 70-vuotiaalla miehellä.
Olen naimisissa , mutta jos sellainen tilanne joskus tulee eteen , että pitäisi taas +20v jälkeen deittailla.
Suurimmat mielenkiinnon karkoittajat olisivat , hepat , koirat ja tatskat.
M.40v
Jotain rotia nyt näihin satuihin. 30kg ylipaino todellakin näkyy kehossa, joten saa olla aika sokea jos ei sitä näe. Ja ei, ei tule lihaksista vaikka niin haluat itsellesi uskotella, ellet ole kaksimetrinen tai sitten steroideja vetävä kehonrakentaja.