Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt ahkerasti Tinder-treffeillä vuoden verran ja keskusteluissa toistuu 2 asiaa, jotka on yleisesti turn off ominaisuus naisissa

Vierailija
09.07.2024 |

Olen 50v, muutama vuosi sitten pitkästä suhteesta eronnut. Olen nyt reilun vuoden ollut Tinderissä ja tavannut useita ihan kivoja miehiä, mutta nyt kesäloman alussa tapasin ensimmäisen jonka synkkaa ihan oikeesti.

Ollaan treffeillä juteltu paljon, millaista naista miehet hakee, ja millaisia on tarjolla. Kaksi ei-haluttua ominaisuutta toistui poikkeuksetta. Ylipaino ja koirat. Kissa siedetään jotenkuten, mutta se on ISO plussa, jos mitään eläimiä ei ole. 

Ja millainen sitten on tämä mun the match: lyhyt (170cm), metsästystä harrastava, 2 lapsen viikko-viikko isä, insinööri =)

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n deitit on siis naisia haukkuvia incel-miehiä, ketä kiinnostaa? Ei edes ap:tä.

Ei, vaan olen treffeillä jokaiselta kysynyt, miksi laittoivat tykkäyksen minulle. Ja siinä yhteydessä mieltymyksistä puhuttu puolin ja toisin

Minusta outoa kysyä tuollaista, mutta vielä oudompaa on, jos toisen syy tykkäykseen on normaalipaino ja koirattomuus. Tai siis voihan nuoKIN olla syyt, mutta itse en juuri noita mainitsisi, vaan sanoisin mieluummin jotain: "Vaikutit tosi sympaattiselta samanhenkiseltä, etenkin koska mainitsit profiilissasi asiat x, y ja z. Ja olit tietty myös kivannäköinen :)" Antaa itsestään vähän ääliön vaikutelman jos alkaa imainita normaalipainoa ja koirattomuutta silloin kun toinen kysyy, mikä herätti kiinnostuksen. Olisivat nuo ominaisuudet itsellekin plussaa toisessa ja oikeastaan edellytys tykkäykselle, mutta eivät ne silti riittäisi eivätkä olisi syy miksi kiinnostuin.

Aika tyhmien miesten kanssa ap tuntuu deittailevan.

Vierailija
102/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävä tieto että miehet eivät halua lihavaa nasta, en minäkään haluaisi. Tuo on ehdoton vaatimus josta ei tingitä ja 99 % miehistä kertoisi saman. Toisaalta pelkkään seksiin lihava käy koska on miellyttämishaluisempi ja suostuu sellaiseen mihin hoikempi ei. Kokemusta on. Eli jos lihava nainen haluaa vain seksiä niin siihen tinder on toimiva väline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä että jos nainen on tarpeeksi kuuma niin koirakin siinä menee kunhan ei liikaa tunge sänkyyn.

Vierailija
104/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n deitit on siis naisia haukkuvia incel-miehiä, ketä kiinnostaa? Ei edes ap:tä.

Ei, vaan olen treffeillä jokaiselta kysynyt, miksi laittoivat tykkäyksen minulle. Ja siinä yhteydessä mieltymyksistä puhuttu puolin ja toisin

Minusta outoa kysyä tuollaista, mutta vielä oudompaa on, jos toisen syy tykkäykseen on normaalipaino ja koirattomuus. Tai siis voihan nuoKIN olla syyt, mutta itse en juuri noita mainitsisi, vaan sanoisin mieluummin jotain: "Vaikutit tosi sympaattiselta samanhenkiseltä, etenkin koska mainitsit profiilissasi asiat x, y ja z. Ja olit tietty myös kivannäköinen :)" Antaa itsestään vähän ääliön vaikutelman jos alkaa imainita normaalipainoa ja koirattomuutta silloin kun toinen kysyy, mikä herätti kiinnostuksen. Olisivat nuo ominaisuudet itsellekin plussaa toisessa ja oikeastaan edellytys tykkä

Yks mies kysyi multa ekassa Tinder-viestissä, että miksi tykkäsin hänestä. Oli niin outo kysymys ja selvää kehujen kalastelua, että poistin mätsin saman tien. :D

Vierailija
105/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa yllättävä tieto että miehet eivät halua lihavaa nasta, en minäkään haluaisi. Tuo on ehdoton vaatimus josta ei tingitä ja 99 % miehistä kertoisi saman. Toisaalta pelkkään seksiin lihava käy koska on miellyttämishaluisempi ja suostuu sellaiseen mihin hoikempi ei. Kokemusta on. Eli jos lihava nainen haluaa vain seksiä niin siihen tinder on toimiva väline.

Valtaosa miehistä on seksissä niin mieöikuvituksettomia ja tylsiä, että heidän toiveensa nyt voi täyttää vaikka vesimelonin puolikas. Eli eivät ne ylipainoiset naisetkaan joudu mihinkään ihmeelliseen "suostumaan". Pano takaapäin, erilaiset lokaatiot ja anaalifiksaatio ovat nimenomaan tylsää vaniljaa - tämä kuitenkin on monen miehen käsitys fantasioiden toteuttamisesta. Tuohon nyt on ihan sama hommaatteko seksinuken vai etsittekö lihavia Tinderistä.

Vierailija
106/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään miestä, joka ei pitäisi koirista. Vaikkei itsellään olisi koiria.

Joten vähän ihmettelen näitä palstan koiranvihaajamiehiä. Naisissa olen tavannut paljonkin niitä, jotka pelkäävät koiriani, miehissä en yhtäkään. Asenne koiriini on miehillä yleensä hyvin myönteinen (palveluskoirarotu, koulutettu).

Vierailija
107/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan koiria, mutta mulla ei ole koiraa eikä ole ylipainoakaan ja olen ns. kaunotar. En ikinä huolisi miestä, joka ei pidä eläimistä, itselläni nimittäin on ollut pitkään hevosia ja koiria.

Tuon tyyppiset miehet jota kuvaat ei kiinnosta pätkääkään. He ovat kyllä olleet minusta kiinnostuneita eli loppupeleissä nuo kriteerit ovat ihan skeidaa suurimman osan kohdalla. Ei silti kannata ryhtyä suhteeseen, jos ei kerran natsaa.

Olen varattu, mies rakastaa koiria ja pitää muistakin eläimistä, mutta allergian takia emme voi ottaa. Eläinrakas mies on usein myös muuten laadukas, omani on myös pitkä, komea ja erittäin varakas. Ikinä ei ole puhunut naisista pahaa, ei eksäst eikä muistakaan, puhumattakaan, että moittisi ylipainoisia. Yäk miten wt:tä tuollainen.

Hah, eläimiä on helppo rakastaa kun ei niitä tarvitse käytännössä hoitaa. Sinä j

No kyllähän tuo mieheni on koiriani paljonkin hoitanut ja hoitaa tyttärensä koiraa myös. Ulkoiluttaa mielellään, on käynyt kanssani aikoinaan myös ratsastamassa maastossa, mistä nostan hattua. Jos allergiaa ei olisi, meillä olisi varmasti koiria edelleen.

Vierailija
108/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään miestä, joka ei pitäisi koirista. Vaikkei itsellään olisi koiria.

Joten vähän ihmettelen näitä palstan koiranvihaajamiehiä. Naisissa olen tavannut paljonkin niitä, jotka pelkäävät koiriani, miehissä en yhtäkään. Asenne koiriini on miehillä yleensä hyvin myönteinen (palveluskoirarotu, koulutettu).

Yhtään kukaan ei pidä Nanson rytkyjä keräilyesineinä.

Vierailija
109/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita että pitää olla lemmikkejä mutta ihminen joka inhoaa eläimiä on sekopää.

Vierailija
110/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ylipainoinen yli 100kg mut miehet kyllä aina kimpussa, varsinkin nuoret. Toki olen urrhilullinen enkä mikään pallero ja kauniskin. Ikääkin pian 50v mut kauaa ei tarvi olla yksin et miehet tulee juttelemaan, ei edes ruokakaupassa 😊 lemmikkejä ei ole enkä halua että kumppanillakaan, varsinkin koirat haisee ulolle ja ylipäätään eläimet karvaisia ja estää reissuja ja ex tempore juttuja. 

Vierailija
111/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä on seksissä niin mieöikuvituksettomia ja tylsiä, että heidän toiveensa nyt voi täyttää vaikka vesimelonin puolikas. Eli eivät ne ylipainoiset naisetkaan joudu mihinkään ihmeelliseen "suostumaan". Pano takaapäin, erilaiset lokaatiot ja anaalifiksaatio ovat nimenomaan tylsää vaniljaa - tämä kuitenkin on monen miehen käsitys fantasioiden toteuttamisesta. Tuohon nyt on ihan sama hommaatteko seksinuken vai etsittekö lihavia Tinderistä.

Anaalia ja kinkympääkin, monet pulskat ovat hyvinkin alistuvaisia ;) nuket ei sentään kiinnosta.

Vierailija
112/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ylipainoinen yli 100kg mut miehet kyllä aina kimpussa, varsinkin nuoret. Toki olen urrhilullinen enkä mikään pallero ja kauniskin. Ikääkin pian 50v mut kauaa ei tarvi olla yksin et miehet tulee juttelemaan, ei edes ruokakaupassa 😊 lemmikkejä ei ole enkä halua että kumppanillakaan, varsinkin koirat haisee ulolle ja ylipäätään eläimet karvaisia ja estää reissuja ja ex tempore juttuja. 

Onko näistä seurannut pidempiaikaista vai ovatko vain sekin perässä?

Vierailija
113/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskin oli ehkä lenkillä tapaamani mies joka halusi heti naimisiin minut nähtyäni. Tuletko vaimokseni mutta ylipainoinen on usein erittäin paljon parempikroppaisempi kuin normaalipainoinen. En usko että kukaan mies arvaisi minun painavan yli 100kg. Esim vyötäröni on 73cm eli paljon pienempi kuin monellakaan normaalipainoisella. Minulla siis eeittäin kapea vyötärö mutta pyöreä pylly ja isot tissit. Jalat todella kauniit, ehkä hieman pyöreät reidet. Malliksi pyydetty useasti ihan kadulla kävellessä.

Vierailija
114/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näistä seurannut pidempiaikaista vai ovatko vain sekin perässä?

Olen naimisissa oleva nainen eli en ole lähtenyt miesten juttuihin mukaan 😊 ja miehet tulee usein yrittämään vaikka oma mieskin paikalla. 

Vierailija
115/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskin oli ehkä lenkillä tapaamani mies joka halusi heti naimisiin minut nähtyäni. Tuletko vaimokseni mutta ylipainoinen on usein erittäin paljon parempikroppaisempi kuin normaalipainoinen. En usko että kukaan mies arvaisi minun painavan yli 100kg. Esim vyötäröni on 73cm eli paljon pienempi kuin monellakaan normaalipainoisella. Minulla siis eeittäin kapea vyötärö mutta pyöreä pylly ja isot tissit. Jalat todella kauniit, ehkä hieman pyöreät reidet. Malliksi pyydetty useasti ih

Apua! :D Siis uskooko joku oikeasti näitä iskurepliikkejä??

Vierailija
116/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskin oli ehkä lenkillä tapaamani mies joka halusi heti naimisiin minut nähtyäni. Tuletko vaimokseni mutta ylipainoinen on usein erittäin paljon parempikroppaisempi kuin normaalipainoinen. En usko että kukaan mies arvaisi minun painavan yli 100kg. Esim vyötäröni on 73cm eli paljon pienempi kuin monellakaan normaalipainoisella. Minulla siis eeittäin kapea vyötärö mutta pyöreä pylly ja isot tissit. Jalat todella kauniit, ehkä h

Toivottavasti ei sentään t: kommentin kirjoittaja ja tuolloinkin olin mieheni kanssa lenkillä

Vierailija
117/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo peräpanohomma on kyllä jo niin kulunut juttu, kun vain voi olla. Pitäisi jo pikkuhiljaa miestenkin siirtyä uudelle vuosikymmenelle. Että, jotta jos naisille heitätte tämmöisen puhkikalutun luun, niin onko ihme jos ei mätsää. 

Vierailija
118/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen mies, mutta karismaa on.

Panen ja treffailen hoikkia naisia. Joskus voin polkasta jotain runsaampaa naista kerran.

Pitkiin suhteisiin valikoituu ne joiden päässä liikkuu jotain. Ovat akateemisia tai muuten fiksuja.

suhteet kestää max 2 vuotta, sitten kyllästyn.

Vierailija
119/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon normaalipainoinen ja lemmikitön. Eipä ole miehet kiinnostuneet. Tosin en ole Tinderissäkään. 

Jatkan vielä, että mulle turn off miehessä on epäterveelliset elämäntavat (näkyy kropassa mm. ylipainona ja iho-ongelmina), huono hygienia (naisilla on tarkempi hajuaisti kuin miehillä) sekä lapset ja lemmikit (oon vela).

Iho-ongelmat ei suoraan ole mistään epäterveellisistä elämäntavoista kiinni. Minulla nuorempana oli erittäin paha akne ja siihen ei paljon ruokavalion muutokset olisi auttaneet.

Vierailija
120/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut miestä moneen vuoteen, joten en tiedä onko markkinat muuttuneet, mutta kyllä minun kaikki entiset miesystävät ovat tykänneet koiristani, varmaan enemmän kuin minusta. Toki minusta tietää että olen koiranomistaja, jonka elämään koirat kuuluvat kiinteästi, joten minun kanssani ovat alkaneet seurustella vain sellaiset, joita minun arjenviettotapani ovat miellyttäneet.

Minun koirat myös tykkäävät vieraista ihmisistä, joten koirattomalle se voi olla mukava uusi kokemus tulla niin pyyteettömän ihailluksi. Elämäntapani nyt on ulkoilua ja sen sellaista, joka joillekin sopii. Viini, hyvä ruoka ja rantamatkailu -miehet eivät minua Tinderistä etsisikään. Minusta voi tykätä sellainen joka haluaisi lähteä esim. retkelle kansallispuistoon, kiipeilemään tai ulkoliikuntapisteelle treenaamaan. Monissa menoissa koirat voivat hyvin olla mukana.

Ja sohvalta tai sängystä olen joutunut itse ajamaan koiria pois jotta mahtuisin olemaan. Miehet ovat olleet ihan tyytyväisiä koira kainalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän