Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihku treenin jälkeen.

Vierailija
09.07.2024 |

Asuun Suomeessa jo yli 10v. Harrastan kuntosalia. Huomasim, että Suomalsiset, melkein kaikki, nuoret ja aikuiset eivät käy suihkussa treenin jälkeen, ollenkaan.

Ovatko laiskoja? 

Kyllä, ymmärrän, jos hyppäät suoraan autoon ja ajat suoraan kotiin.

Mutta enemmistö, rankan treenin jälkeen, haise hieltä, menevät ulos ihmisille, kauppaan, ystävien luo jne. jotkut ihmiset laittavat heti takaisin arkivaatteet, toiset vain vaihtavat kenkiä

Eikö ole inhottava?

Tämä on alkeellista eikä hygieenistä jo. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen urheilupaikoista kotiin suihkuun. En halua lähteä hiukset märkänä liikkeelle, kotona ei haittaa olla märin hiuksin. Enkä myöskään jaksa käyttää aikaa hiusten kuivaamiseen. Jos olen jatkamassa jonnekin "ihmisten ilmoille" (pikaista visiittiä ruokakauppaan ei lasketa), käyn siellä urheilupaikassa suihkussa.

Vierailija
2/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenistä tietenkin suoraan suihkuun kulkematta lähtöruudun kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene aina salilta suoraan kotiin ja suihkuun. Inhoan yleisiä suihkuja enkä myöskään jaksa raahata kassillista vaatteita, kenkiä ja ihonhoitotuotteita salille.  Eli minulla on urheiluvaatteet ylläni jo salille mennessäni ja salilta suoraan kotiin suihkuun.

Vierailija
4/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn salin jälkeen aina kultaisessa suihkussa. Vaimo kastelee minut oikein kunnolla. 

Vierailija
5/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset pitävät tarpeellisena korjata meikkinsä, eli heidän mielestään ei ole hyväksyttävää, jos matkan varrella pukuhuoneesta autoon 100 metriä, jos joku huomaa niitä huonossa kuvassa( pahoittelen, jos sanoin väärin) , mutta samalla he pidä normaalina kävellä pesemättä ja haista hijeltä.

Vierailija
6/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä ap tiedät, mihin he salilta menevät? Seuraat vai? 

Minä joko käyn tai en käy. Jos olen autolla, menen mieluummin kotona suihkuun. Jos olen fillarilla, on kivempaa polkea, kun ei ole ihan hikinen jo valmiiksi. 

Vierailija
7/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sinäkin kyttäät. Eiköhän suurin osa suomalaisista mene kotona suihkuun heti treenin jälkeen. Itse asun 10 minuutin kävelymatkan päästä salillta, enkä näe ongelmana, että kävelen sinne hikisissä treenivaatteissa. Joskus käyn jopa ruokakaupan kautta. En mielestäni kuitenkaan haise hielle, dödö ja joka treeniin puhtaat vaatteet auttaa.

Vierailija
8/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene aina salilta suoraan kotiin ja suihkuun. Inhoan yleisiä suihkuja enkä myöskään jaksa raahata kassillista vaatteita, kenkiä ja ihonhoitotuotteita salille.  Eli minulla on urheiluvaatteet ylläni jo salille mennessäni ja salilta suoraan kotiin suihkuun.

Mahtaa sinulla olla raikas auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi