Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt ahkerasti Tinder-treffeillä vuoden verran ja keskusteluissa toistuu 2 asiaa, jotka on yleisesti turn off ominaisuus naisissa

Vierailija
09.07.2024 |

Olen 50v, muutama vuosi sitten pitkästä suhteesta eronnut. Olen nyt reilun vuoden ollut Tinderissä ja tavannut useita ihan kivoja miehiä, mutta nyt kesäloman alussa tapasin ensimmäisen jonka synkkaa ihan oikeesti.

Ollaan treffeillä juteltu paljon, millaista naista miehet hakee, ja millaisia on tarjolla. Kaksi ei-haluttua ominaisuutta toistui poikkeuksetta. Ylipaino ja koirat. Kissa siedetään jotenkuten, mutta se on ISO plussa, jos mitään eläimiä ei ole. 

Ja millainen sitten on tämä mun the match: lyhyt (170cm), metsästystä harrastava, 2 lapsen viikko-viikko isä, insinööri =)

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n deitit on siis naisia haukkuvia incel-miehiä, ketä kiinnostaa? Ei edes ap:tä.

Ei, vaan olen treffeillä jokaiselta kysynyt, miksi laittoivat tykkäyksen minulle. Ja siinä yhteydessä mieltymyksistä puhuttu puolin ja toisin

"Miksi laitoit tykkäyksen mulle?"

"Koska ylipainoiset ja koiranomistajat ei viehätä."

Vttu miten tyhmä vastaus, olette kumpikin täysiä ää liöitä.

Vierailija
62/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet pidä koirista.

Naisehan täytyy ottaa se koira mukaan miehen, kun yöpyy miehen luona.

Koira sotkee mihen asuntoa ja autoa. Jättää karvoja joka paikkaan.  Sitä pitää syöttää ja juottaa ja viedä ulos kuselle ja paskalle.

Ymmärrän hyvin, että se ärsyttää joitakin miehiä.

Mielummin mies taluttaa ulkona naista kuin koiraa.

Jep, osa rakeista tulee vielä nukkumaan samaan sänkyyn.   

Näin teki koira erään nasen luona, jiota tapailin, jonkun aikaa.

Kuvottavaa.

Kiitti, mulle riitti.  

Jokainen tavallaan. Minä en miestä haluaisi sänkyyni nukkumaan, hyi helvetti. Mies menköön seksin jälkeen kotiinsa nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta koiraihmiset. Se on sitten aina sen koiran ehdoilla menemistä. Arkena pitää koiraa ruokkia ja juoksuttaa monta kertaa päivässä. Matkustelu on hankalaa kun pitää olla hoitaja tai miettiä kohteet minne voi koiran kanssa mennä.

Lisäksi koirakodit haisevat ja koirat ovat usein huonosti koulutettuja, haukkuvat ja tottelevat jos huvittaa.

Sinä se kuulostat niin ankealta, että kiitos valitsen koirani mieluummin. Jos koirakoti haisee, on vika omistajassa, joka ei siivoa. Ei siivottu koti haise oli siellä koiria tai ei. 

Vierailija
64/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tinderissä, niin todellakin laittaisin semmoisen profiilikuvan, jossa olen koirani kanssa. Ai miksikö? Koska haluan, että heti karsiutuu pois ne koiravihaajat. Ihmisessä joka ei pidä eläimistä on jotain vialla. Sellainen ihminen ei voisi minun kanssani elää. 

ei kaikista eläimistä tarvitse pitää. se ei tarkoita, että vihaisi.

Vierailija
65/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, jos treffeillä ap:n pitää jutela miehen kanssa mitä muut miehet hakevat. 

Vierailija
66/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus Pick Me -akka roikkuu Perus Pick Me -ukoissa, jotka yrittävät ylentää itsensä alentamalla kaikki muut. Sääliöitä.

Vierailija
67/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet pidä koirista.

Naisehan täytyy ottaa se koira mukaan miehen, kun yöpyy miehen luona.

Koira sotkee mihen asuntoa ja autoa. Jättää karvoja joka paikkaan.  Sitä pitää syöttää ja juottaa ja viedä ulos kuselle ja paskalle.

Ymmärrän hyvin, että se ärsyttää joitakin miehiä.

Mielummin mies taluttaa ulkona naista kuin koiraa.

Totta kai siitä on vaivaa ja harmia. Koiranomistajat ymmärtävät tämän, mutta siitä huolimatta haluavat pitää koiraa.

No, nainen voi valita: vakituinen  mieskaveri tai koira.

Kolmas vaihtoehto: molemmat.

On nimittäin olemassa koirista pitäviä miehiä. Jopa sellaisia miehiä, joilla itselläänkin on koiria.

Vierailija
68/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tuo inho ylipainoa kohtaan oikeasti on? Onko se niin, että pitää näyttää kavereille, että saa hoikan eli paremman? Kun kuitenkin meikämuffini kelpaa seksiin oikein hyvin.

Siis ei kai kukaan ällöttävää pane, vaikka kuinka olisi kyse yhden illan jutusta??

Osa miehistä tykkää nimenomaan paksummista naisista, eivät vaan kehtaa sitä julkisesti näyttää.

Miehet voi myös panna, vaikkei niin paljon tykkäiskään. Paneminen yleensä on kivaa. Reikä kuin reikä -periaatteella. 

Naiset on paljon tarkempia. Siksi naisten on välillä (usein) vaikea ymmärtää miesten seksuaalisuutta.

Heteromies voi hyvin panna toista miestäkin vaikka ei ole gay. Tai  käsityöt ja oraali.

Myönnän että en ymmärrä miesten seksuaallisuutta.

Vierailija
69/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäjämies ja ei tykkää koirista? Nyt joku ei ihan täsmää sun deitissä. Yleensä, kun metsälle mennään, mukana on koiria. 

Vierailija
70/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, jos treffeillä ap:n pitää jutela miehen kanssa mitä muut miehet hakevat. 

Ei ap ole oikeasti ollut treffeillä, vaan on itsekin mies, joka vain haukkuu naisia. 

Vierailija
71/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tinderissä, niin todellakin laittaisin semmoisen profiilikuvan, jossa olen koirani kanssa. Ai miksikö? Koska haluan, että heti karsiutuu pois ne koiravihaajat. Ihmisessä joka ei pidä eläimistä on jotain vialla. Sellainen ihminen ei voisi minun kanssani elää. 

Ei tarvitse pitää, mutta miksi ihmeessä valitsisi sellaisen naisen jolla on koira? Se kannattaa vaan ohittaa ja siirtyä seuraavaan. En ymmärrä miksi jonkun pitää itkeä täällä sitä että koira on naisella turn-off. Ei niitä naisia myöskään kiinnosta, siirry seuraavaan. 

Vierailija
72/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Miksi koiran omistaminen on huono juttu sinkkumiesten mielestä?

Itse olen koirille allerginen, joten sen takia skippaa koiralliset naiset. Muuten koirat eivät olisi ongelma, vaan hyvä juttu. 

Vierailija
73/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on allerginen, ei pidä koirista ja vähän pelkää niitä. Ei siis missään tapauksessa halua, että tapailu miehellä olisi koira tai haaveissa sellainen hankki. Tästä huolimatta on päätynyt jo useammille treffeille koiran omistajan kanssa ja viimeisin mies oli kertonut haluavansa koiran, muttei lapsia.

Onko miehillä siis tässäkin asiassa kaksoisstandardit. Itsellä voi olla koira, naisella ei.  Itse voi olla ylipainoinen, nainen ei. Vai kertooko tämä vain ap.n tapailumiehen mieltymyksistä eikä ole mitenkään yleistettävissä. 

Vierailija
74/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse pitää, mutta miksi ihmeessä valitsisi sellaisen naisen jolla on koira? Se kannattaa vaan ohittaa ja siirtyä seuraavaan. En ymmärrä miksi jonkun pitää itkeä täällä sitä että koira on naisella turn-off. Ei niitä naisia myöskään kiinnosta, siirry seuraavaan. 

Kommentoin lähinnä lainaamani viestin kohtaa "Ihmisessä joka ei pidä eläimistä on jotain vialla." koska se on ihan täyttä höpönlöpöä. Koirat eivät ole ainoita eläimiä tällä pallolla, eli jos ei pidä koirista, voi sen sijaan pitää vaikka sammakoista.

Tietenkin kumppani pitää valita niillä kriteereillä, jotka itselle sopivat. Eli koirista pitämättömät valitsevat koirattomia ja niin edelleen.

Vierailija
75/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten viisikymppisellä on niin pieniä lapsia, että tarvitaan viikko-viikko järjestelmä?

Yksinkertaista, kuin kysyjäkin. Jos mies on esim. 45 kun lapsi laitetaan alulle, lapsi on nelivuotias kun mies on viisikymppinen. Ei sen ikäistä lasta saa eikä voi yksin jättää.

Vierailija
76/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvä jos laittaa heti profiilinsa, ettei koiranomistajia. Säästyy kaikilta aikaa ja vaivaa. Itsellä on kolme koiraa enkä missään olosuhteissa treffailisi miestä, joka ei niistä pidä, vaikka olisi muuten millainen ihmemies. Onneksi on näköjään kasapäin miehiä, joilla on itselläkin koiria, joten valinnanvaraa riittää.

Vierailija
77/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko puolesta tai vastaan pätee tässäkin.

Vierailija
78/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää asiattomilla viesteillään poistattaa koko keskustelua. Älkää palkitko häirikköä vaan poistakaa yksittäiset asiattomat viestit.

Vierailija
79/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koira ole naisessa mikään turn-off, että on koira. Päinvastoin.

Älkää puhuko puolestani yhtään. Ei ole mitään listoja, joista lukea turnoffit ja turnonit. Ihminen on kokonaisuus, joka kiehtoo tai ei kiehdo. Toisten moittiminen ei ainakaan minua sytytä.

Olen käynyt kymmenillä treffeillä vuoden aikana enkä koe sitä raskaaksi. En ota liian tosissaan treffailua. Joka treffeillä oppii jotain itsestään. 

M53

Tuletteko fiksummaksi vasta tuossa iässä 😩

Kohta sinäkin olet jo tässä iässä, ei hätää 😊.

T. Sama M53

Vierailija
80/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on erilainen kuin itse (esim. eläinrakkauden suhteen), ei tarkoita, että toisessa olis jotain vikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi