Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt ahkerasti Tinder-treffeillä vuoden verran ja keskusteluissa toistuu 2 asiaa, jotka on yleisesti turn off ominaisuus naisissa

Vierailija
09.07.2024 |

Olen 50v, muutama vuosi sitten pitkästä suhteesta eronnut. Olen nyt reilun vuoden ollut Tinderissä ja tavannut useita ihan kivoja miehiä, mutta nyt kesäloman alussa tapasin ensimmäisen jonka synkkaa ihan oikeesti.

Ollaan treffeillä juteltu paljon, millaista naista miehet hakee, ja millaisia on tarjolla. Kaksi ei-haluttua ominaisuutta toistui poikkeuksetta. Ylipaino ja koirat. Kissa siedetään jotenkuten, mutta se on ISO plussa, jos mitään eläimiä ei ole. 

Ja millainen sitten on tämä mun the match: lyhyt (170cm), metsästystä harrastava, 2 lapsen viikko-viikko isä, insinööri =)

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi koiralliset esittelee koiriaan auliisti deittisovelluksissa, niin nämä pystyy näppärästi  ohittamaan

Vierailija
42/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria on yhtä monenlaisia kuin lihavia  ihmisiäkin, ei voi laidasta lukien lähtien torjumaan kaikkia.  Hoikka koiraton voi olla täysi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon normaalipainoinen ja lemmikitön. Eipä ole miehet kiinnostuneet. Tosin en ole Tinderissäkään. 

Jatkan vielä, että mulle turn off miehessä on epäterveelliset elämäntavat (näkyy kropassa mm. ylipainona ja iho-ongelmina), huono hygienia (naisilla on tarkempi hajuaisti kuin miehillä) sekä lapset ja lemmikit (oon vela).

Miksi naiset sitten myrkyttävät ilman kemikaaleillaan?

Ketkä naiset? Sun tuttavat? 

Me liikutaan varsin eri piireissä. 

Suomalaiset noin yleensä on olleet aika hajusteetonta kansaa. Nyt on tullut tää teinien hajuvesimuoti (miehet käyttää enemmän kuin naiset, koska haistavat vähemmän). Samoin jotkut ulkkarmiehet käyttää vahvoja hajusteita. Naisilla on tullut vastaan vähemmän.

En muista, et nainen olis pitkälle haissut kemikaaleille. Viimeksi vuosia sitten erään vanhan rouvan kukkaishajuvesi tuoksui junassa munkin nenään, kun istuin häntä vastapäätä. Miehet taas on haisseet pitkälle. 

Voi olla ja todennäköisesti onkin sukupuolittunutta niin, et miehet ja naiset kokee eri tuoksut miellyttävinä tai ylipäänsä haistaa. Hajusteherkät sit erikseen, niitäkin naisissa enemmän. 

Vierailija
44/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi koiralliset esittelee koiriaan auliisti deittisovelluksissa, niin nämä pystyy näppärästi  ohittamaan

Hyvä niin! Muutkin lemmikit rohkeasti esille vaan, niin voi samanlaiset eläinrakkaat löytää toisensa ja muut tietää väistää. 

Vierailija
45/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiria on yhtä monenlaisia kuin lihavia  ihmisiäkin, ei voi laidasta lukien lähtien torjumaan kaikkia.  Hoikka koiraton voi olla täysi...

Allergisena skippaan ihan kaikki koiralliset ja muutkin lemmikinomistajat. 

Samoin jos ylipaino ei viehätä, niin mitäs muuta voi kuin skipata. 

Toki hoikat koirattomat voi ihmisinä olla muulla tapaa epäsopivia. Ei ole mitään takuita, että sopivaa löytyy. Monelle monikriteeriselle ei löydykään. 

Vierailija
46/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirista pitävälle miehelle on hyvät naismarkkinat. 

Vierailija
47/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koira ole naisessa mikään turn-off, että on koira. Päinvastoin.

Älkää puhuko puolestani yhtään. Ei ole mitään listoja, joista lukea turnoffit ja turnonit. Ihminen on kokonaisuus, joka kiehtoo tai ei kiehdo. Toisten moittiminen ei ainakaan minua sytytä.

Olen käynyt kymmenillä treffeillä vuoden aikana enkä koe sitä raskaaksi. En ota liian tosissaan treffailua. Joka treffeillä oppii jotain itsestään. 

M53

Vierailija
48/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet pidä koirista.

Naisehan täytyy ottaa se koira mukaan miehen, kun yöpyy miehen luona.

Koira sotkee mihen asuntoa ja autoa. Jättää karvoja joka paikkaan.  Sitä pitää syöttää ja juottaa ja viedä ulos kuselle ja paskalle.

Ymmärrän hyvin, että se ärsyttää joitakin miehiä.

Mielummin mies taluttaa ulkona naista kuin koiraa.

Totta kai siitä on vaivaa ja harmia. Koiranomistajat ymmärtävät tämän, mutta siitä huolimatta haluavat pitää koiraa.

No, nainen voi valita: vakituinen  mieskaveri tai koira.

Vierailija
49/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran kanssa on silti aina se koiran kanssa hösääminen, hoitaminen ja ulkoilutus. Jos ei tällaisesta ole kiinnostunut niin kyllä tulee koiraihmisen kanssa vaikeaa. Koiraa pitää hoitaa joka päivä ja se vaatii sitoutumista. 

Vierailija
50/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on helppo luokitella. Mutta veikkaan että super kauniilla pyöreällä on enemmän vientiä kun rumalla laihalla naisella 🙂

51/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on kaksi alle kouluikäistä lasta. Hänellä on ikää 52, vaimonsa on myös reilusti yli 40. 

Useinhan miehille tulee (uudelleen) vauvakuume 40-50-vuotiaana, vaikka heillä olisikin jo ennestään (isoja) lapsia.

Vierailija
52/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n deitit on siis naisia haukkuvia incel-miehiä, ketä kiinnostaa? Ei edes ap:tä.

53/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koiran omistaminen on huono juttu sinkkumiesten mielestä?

Vierailija
54/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme aiheista tekin puhutte. Ei mua ainakaan treffeillä kiinnosta kuunnella, kun mies haukkuu ylipainoisia ja koirallisia naisia tai yhtään ketään muutakaan. Vakka on selkeästi löytänyt kantensa..

Minä lähtisin menemään!

Vierailija
55/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme aiheista tekin puhutte. Ei mua ainakaan treffeillä kiinnosta kuunnella, kun mies haukkuu ylipainoisia ja koirallisia naisia tai yhtään ketään muutakaan. Vakka on selkeästi löytänyt kantensa..

Miehet ei halua joutua mihinkään eläintarhaan. Koira on miehen korvike monelle naiselle, joten niiden ei pidä olla markkinoilla hakemassa miestä. 

Luopukoot ensin koirasta. 

Vierailija
56/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koira ole naisessa mikään turn-off, että on koira. Päinvastoin.

Älkää puhuko puolestani yhtään. Ei ole mitään listoja, joista lukea turnoffit ja turnonit. Ihminen on kokonaisuus, joka kiehtoo tai ei kiehdo. Toisten moittiminen ei ainakaan minua sytytä.

Olen käynyt kymmenillä treffeillä vuoden aikana enkä koe sitä raskaaksi. En ota liian tosissaan treffailua. Joka treffeillä oppii jotain itsestään. 

M53

Tuletteko fiksummaksi vasta tuossa iässä 😩

Vierailija
57/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n deitit on siis naisia haukkuvia incel-miehiä, ketä kiinnostaa? Ei edes ap:tä.

Ei, vaan olen treffeillä jokaiselta kysynyt, miksi laittoivat tykkäyksen minulle. Ja siinä yhteydessä mieltymyksistä puhuttu puolin ja toisin

Vierailija
58/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten viisikymppisellä on niin pieniä lapsia, että tarvitaan viikko-viikko järjestelmä?

Aloituksessa ei mainittu miehen ikää. Toisaalta teinitkin voi olla vielä viikko-viikko systeemillä

Vierailija
59/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tinderissä, niin todellakin laittaisin semmoisen profiilikuvan, jossa olen koirani kanssa. Ai miksikö? Koska haluan, että heti karsiutuu pois ne koiravihaajat. Ihmisessä joka ei pidä eläimistä on jotain vialla. Sellainen ihminen ei voisi minun kanssani elää. 

Vierailija
60/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei halua joutua mihinkään eläintarhaan. Koira on miehen korvike monelle naiselle, joten niiden ei pidä olla markkinoilla hakemassa miestä. 

Luopukoot ensin koirasta. 

Minä en ikinä luopuisi koirastani miehen takia. En helvetissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan