Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt ahkerasti Tinder-treffeillä vuoden verran ja keskusteluissa toistuu 2 asiaa, jotka on yleisesti turn off ominaisuus naisissa

Vierailija
09.07.2024 |

Olen 50v, muutama vuosi sitten pitkästä suhteesta eronnut. Olen nyt reilun vuoden ollut Tinderissä ja tavannut useita ihan kivoja miehiä, mutta nyt kesäloman alussa tapasin ensimmäisen jonka synkkaa ihan oikeesti.

Ollaan treffeillä juteltu paljon, millaista naista miehet hakee, ja millaisia on tarjolla. Kaksi ei-haluttua ominaisuutta toistui poikkeuksetta. Ylipaino ja koirat. Kissa siedetään jotenkuten, mutta se on ISO plussa, jos mitään eläimiä ei ole. 

Ja millainen sitten on tämä mun the match: lyhyt (170cm), metsästystä harrastava, 2 lapsen viikko-viikko isä, insinööri =)

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kyllä käski hankkiutua erron muijan kissasta jotta hänen miehen koira voidaan pitää....

Vierailija
22/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan luopua koirasta jotain random Tinder-ukkoa miellyttääkseen. Not.

Vierailija
24/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet pidä koirista.

Naisehan täytyy ottaa se koira mukaan miehen, kun yöpyy miehen luona.

Koira sotkee mihen asuntoa ja autoa. Jättää karvoja joka paikkaan.  Sitä pitää syöttää ja juottaa ja viedä ulos kuselle ja paskalle.

Ymmärrän hyvin, että se ärsyttää joitakin miehiä.

Mielummin mies taluttaa ulkona naista kuin koiraa.

Vierailija
25/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira sotkee mihen asuntoa ja autoa. Jättää karvoja joka paikkaan.  Sitä pitää syöttää ja juottaa ja viedä ulos kuselle ja paskalle.

Jep, osa rakeista tulee vielä nukkumaan samaan sänkyyn.   

Näin teki koira erään nasen luona, jiota tapailin, jonkun aikaa.

Kuvottavaa.

Kiitti, mulle riitti.  

Vierailija
26/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai siitä on vaivaa ja harmia. Koiranomistajat ymmärtävät tämän, mutta siitä huolimatta haluavat pitää koiraa.

Vierailija
27/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan totta että ylipaino ja koirat turnoff. Ylipaino toki riippuu siitä olnko itse sillä hetkellä ylipainoinen, jos olen, niin silloin ei ihan hoikkaa naista voi vaatia. Mutta koirat aina turnoff, en siedä sitä lemua ja naisen kämppä haisee aina eläintarhalta.

m36

Se miten siistiä on riippuu siitä miten siisti nainen on, ei eläimistä. Kun minulla oli koiria, imuroin kaikki pinnat ja pesin lattiat päivittäin (kaksi isoa koiraa). Tekstiilit pesin kerran kuussa, matot neljästi vuodessa eikä harrastamani rotu haise kuin metsälle. Kuraa kyllä tuli ihan kiitettävästi.

Koirarotujen välillä on tietty eroa minkä verran likaa tulee, mutta siivous on silti ratkaisevaa. Todennäköisesti pitäisin sinun kotiasi m36 sikolättinä.

Vierailija
28/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon normaalipainoinen ja lemmikitön. Eipä ole miehet kiinnostuneet. Tosin en ole Tinderissäkään. 

Treenaamaton löllerö?

Teen hiittiä, painoja ja aerobista. Oon jäntevämpi kuin miehet yleensä. Vastaavasti en tietenkään kattelis pallomahaista miestä. Pieni ylipaino ei haittais, jos muuten kunnossa. Pahempaa olis esim. palanut iho.

Vierailija
29/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan totta että ylipaino ja koirat turnoff. Ylipaino toki riippuu siitä olnko itse sillä hetkellä ylipainoinen, jos olen, niin silloin ei ihan hoikkaa naista voi vaatia. Mutta koirat aina turnoff, en siedä sitä lemua ja naisen kämppä haisee aina eläintarhalta.

m36

Sama miehillä. Ylipäänsä kaikki hajut on yök. Myös liiat hajusteet.

Naisilla on luonnostaan isompi rasvaprosentti kuin miehillä, joten saman timmiystason nainen on aina vähän pehmeämpimuotoinen. Olis naisena ikävää olla tosi tikissä kunnossa varsinkin vatsalihasten kohdalta, koska kun näkisin joka päivä oman sikspäkkini peilistä, niin en pystyis kokemaan viehttävänä miestä, jolta ei löytyis timmimpää. Ja niitähän on tosi harvassa. 

Yleisesti arvostan kohtuuttta ja kestävyyttä. Semmoista peushuolenpitoa omasta terveydestä, kunnosta ja ulkonäöstä. Ettei ole ihan spurgu, muttei joka päivä mene huippukauaa itsensä laittamiseen. Hampaat ja iho hyvässä peruskunnossa. 

Varmaan ihan biologista, että halutaan terveydestä ja elinvoimasta kertovia ominaisuuksia kumppanilta, miehet ja naiset. 

Vierailija
30/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten viisikymppisellä on niin pieniä lapsia, että tarvitaan viikko-viikko järjestelmä?

Siten tietenkin, että mies on ollut nelikymppinen, kun lapset  ovat syntyneet.  Nyt lapset ovat koululaisia.

- eri

Koululaiset ei ole pieniä lapsia. Alle 6-vuotiaat ovat. eri

Vierailija
31/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Sama miehillä. Ylipäänsä kaikki hajut on yök. Myös liiat hajusteet.

Naisilla on luonnostaan isompi rasvaprosentti kuin miehillä, joten saman timmiystason nainen on aina vähän pehmeämpimuotoinen. Olis naisena ikävää olla tosi tikissä kunnossa varsinkin vatsalihasten kohdalta, koska kun näkisin joka päivä oman sikspäkkini peilistä, niin en pystyis kokemaan viehttävänä miestä, jolta ei löytyis timmimpää. Ja niitähän on tosi harvassa. 

Yleisesti arvostan kohtuuttta ja kestävyyttä. Semmoista peushuolenpitoa omasta terveydestä, kunnosta ja ulkonäöstä. Ettei ole ihan spu

Tietysti ihmiset keskimäärin arvostavat kauneutta ja komeutta, mutta on eri asia toitottaa sitä jopa ventovieraille netissä ja treffeillä.

Se nyt vain on auttamatta täysin wt, typerän ihmisen merkki. Ei kukaan hyvinvoiva ja fiksu ihminen arvostele muita ääneen, se on yksiselitteisesti tyhmyyden merkki. Ja ihmettelen, joka tuohon leikkiin ihan vapaaehtoisesti lähtee ja kelpuuttaa tällaisen kaverin treffiseurakseen? 

Vierailija
32/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuo inho ylipainoa kohtaan oikeasti on? Onko se niin, että pitää näyttää kavereille, että saa hoikan eli paremman? Kun kuitenkin meikämuffini kelpaa seksiin oikein hyvin.

Siis ei kai kukaan ällöttävää pane, vaikka kuinka olisi kyse yhden illan jutusta??

Vierailija
33/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, viekö koira liikaa huomiota mieheltä?

Nämä miehet ovat sitten kateellisia naisen lapsillekkin, mutta siintä on parasta olla puhumatta.

Koira on naisella 24/7 , lapset taas voi taidokkaasti manipuloida kokonaan isänsä luo.

Tota ylipainoa en viitsi edes kommentoida.

Vierailija
34/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta koiraihmiset. Se on sitten aina sen koiran ehdoilla menemistä. Arkena pitää koiraa ruokkia ja juoksuttaa monta kertaa päivässä. Matkustelu on hankalaa kun pitää olla hoitaja tai miettiä kohteet minne voi koiran kanssa mennä.

Lisäksi koirakodit haisevat ja koirat ovat usein huonosti koulutettuja, haukkuvat ja tottelevat jos huvittaa.

Vierailija
35/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohan se niin, että kaikki tekemiset menis sen koiran ehdoilla, koirat haisee ja karvaa on joka paikassa. Minä en halua koiria kotiini

Vierailija
36/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tuo inho ylipainoa kohtaan oikeasti on? Onko se niin, että pitää näyttää kavereille, että saa hoikan eli paremman? Kun kuitenkin meikämuffini kelpaa seksiin oikein hyvin.

Siis ei kai kukaan ällöttävää pane, vaikka kuinka olisi kyse yhden illan jutusta??

Osa miehistä tykkää nimenomaan paksummista naisista, eivät vaan kehtaa sitä julkisesti näyttää.

Miehet voi myös panna, vaikkei niin paljon tykkäiskään. Paneminen yleensä on kivaa. Reikä kuin reikä -periaatteella. 

Naiset on paljon tarkempia. Siksi naisten on välillä (usein) vaikea ymmärtää miesten seksuaalisuutta.

Vierailija
37/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme aiheista tekin puhutte. Ei mua ainakaan treffeillä kiinnosta kuunnella, kun mies haukkuu ylipainoisia ja koirallisia naisia tai yhtään ketään muutakaan. Vakka on selkeästi löytänyt kantensa..

Siis eikö ap kertonut käyneensä useiden miesten kanssa treffeillä ennen nykyisen miehen löytämistä ja niiden aikana kävi selväksi, että moni mies etsii normaalipainoista naista, jolla ei ole lemmikkejä? Ilmeisesti näiden kohdalla vakka nimenomaan ei löytänyt kanttaan, kun kerran treffeillä käyminen jatkui?

Vierailija
38/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Se miten siistiä on riippuu siitä miten siisti nainen on, ei eläimistä. Kun minulla oli koiria, imuroin kaikki pinnat ja pesin lattiat päivittäin (kaksi isoa koiraa). Tekstiilit pesin kerran kuussa, matot neljästi vuodessa eikä harrastamani rotu haise kuin metsälle. Kuraa kyllä tuli ihan kiitettävästi.

Koirarotujen välillä on tietty eroa minkä verran likaa tulee, mutta siivous on silti ratkaisevaa. Todennäköisesti pitäisin sinun kotiasi m36 sikolättinä.

Jo tollainen siivouksen määrä on järjetöntä, joka päivä lattioiden pesua ja imurointia. Ei kiitos, elämässäni on mukavampaa tekemistä kun kodin jatkuva siivoaminen eläimen takia. Eläimet kuuluvat ulos ja luontoon.

Vierailija
39/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kumppanin valinnassa tulee olla ronkeli, niin koirallisten kuin antikoiraihmisten. Ei siinä sen kummempaa. Eteenpäin.

Vierailija
40/159 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon normaalipainoinen ja lemmikitön. Eipä ole miehet kiinnostuneet. Tosin en ole Tinderissäkään. 

Jatkan vielä, että mulle turn off miehessä on epäterveelliset elämäntavat (näkyy kropassa mm. ylipainona ja iho-ongelmina), huono hygienia (naisilla on tarkempi hajuaisti kuin miehillä) sekä lapset ja lemmikit (oon vela).

Miksi naiset sitten myrkyttävät ilman kemikaaleillaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi