Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE:n mukaan jengillä ei oo rahaa, mites teillä?

Vierailija
09.07.2024 |

On kyllä huomannu että varat on sulanu, ei tarvii ees puhua mistään festareista/matkoista, pelkkä hesessä käynti on liikaa, 10€ jostain hiton burgerista ja limusta...

Kommentit (295)

Vierailija
41/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nykyhallitus on nostanut palkkoja itseltäni moinen jäänyt huomaamatta mutta kansan kurjistamisen olen kyllä huomannut nykyhallituksen aiheuttamaksi.

Vierailija
42/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI mutta ei tässä ylimääräiseen ole laittaa rahaa jos haluan ok kuntoisen asunnon ja auton.

Kesäkuussa meni 2000€ säästöihin. Toki palkassa oli joku bonus 300-400e kesäkuussa.

Edelleen ollaan kaukana siitä että yksinelävänä olisi varaa asuntoon jossa viihtyisin.

Asumisen ja autoilun hinnat ovat kyllä suuria ongelmia Suomessa. Toivottavasti asumistukien leikkaukset tehoaa ja asuntojen hinnat tasoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtuullisen hyvätuloinen ja pystynyt elämään opiskelujen jälkeen aika huoletonta elämää. On myönnettävä, että en ole hirveästi ruokakaupassa hintoja katsellut viime vuosina, toki nyt suunnilleen on tuotteiden hinnat tiedossa, mutta ostosvalintoja tehdessäni olen painottanut enemmän muita seikkoja (kotimaisuutta, makua ym.)

Nyt on todettava, että tämän vuoden puolella tilanne on muuttunut. Jos kävisin ruokakaupassa kuten ennen, ei budjetti riittäisi, vaikka palkkanikin on noussut. En siis missään nimessä valita, tiedän olevani onnekas ja hyväosainen, mutta totean, että kyllä on hinnat nousseet todella paljon ja en ihmettele että moni on pulassa.

Vierailija
44/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä olen kuin mikä, muttei asiaa toki auta tämä hemmetin korkea hintataso.

TÄMÄHÄN SE ON! Just kävin eilen apteekissa, ja välttämättömyystuote, mikä vielä hetki sitten maksoi 24 euroa, maksoi nyt 29 ja risat. S**tanan lahtarit, sanon jo minäkin vaikken mikään vasuri ole!

Minulla on useampi sairaus ja jätin nyt yhden sairauden lääkkeet kokonaan pois ihan kustannussyistä. Kyseessä ei ole henkeä uhkaava sairaus, joten minulla oli mahdollisuus tehdä noin. Toivottavasti moni muu ei joudu tekemään samaa.

Vierailija
45/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen varautuja että säästämisestä en ole vielä tinkinyt. Ja säästöjä käyttänyt isompiin juttuihin kuten talon päivittämiseen. Mutta sen huomaa että arjen käyttövarat ei riitä enää samalla tavalla. Jos ennen laskin että pärjään 20€/pvä laskujen ym maksun jälkeen niin nyt se pitää olla 35-40€/pvä. Kaksi teiniä plus minä. Vaihdakin parempipalkkaiseen työhön tämän takia vaikka todennäköisesti pidän nykyisestä työstä enemmän. 

Vierailija
46/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osta jauhoa, kuiva hiivaa. Tee leipää, kun pitää kittuuttaa.

Osta sokeria ja hiivaa. Tee kiljua, on mukavampi kittuuttaa. 

Vierailija
47/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan itse vaatimiemme ilmastotekojen aika, ja elintason on laskettava. Lopettakaa luonnonvarojen kuluttaminen. Ilmastohätätila. Nyt on pakko.

Vierailija
48/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitten käyt Hesessä?

Lidlistä saisi ruuat ja limut paljon halvemmalla.

Rahojen riittämisen salaisuus on ettei tuhlaa turhaan.

Vierailija
49/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri ennen hintojen nousua työn, jossa tienaan enemmän kuin ennen. Hintojen nousu tosin oli niin hurjaa ja kattaa ihan kaikki tuotteet/palvelut, joten raha ei meinaa riittää. Tai riittää, mutta säästöön tai mihinkään ylimääräiseen ei ole rahaa.

Vierailija
50/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22€ ja sillä kituutan 19.7 asti

ha hah mahtaa olla mukavaa.no pääasia et ei töissä tartte käydä eiks nii.

Vierailija
51/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruuista hampurilaisketjut ja kebulat on mielestäni nostaneet hintansa liian korkealle.

Kiinalaisessa raflassa tulee käytyä melkeinpä viikottain koska hinta ja laatu on kohdallaan.

T. Hyvin tienaava.

Vierailija
52/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat on nousseet kyllä ihan järkyttävästi. Energian hinta on ollut pitkään laskussa, miten on mahdollista ettei ruoan hinta laske vaikka tällähän tätä hinnannostoa perusteltiin. Tai siis ymmärtäähän tuon, että nyt saa sitten paremmat osingot s-ryhmä sun muut. On tässä saanut puurolinjalle siirtyä jotta saa jonkun lomareissun tehtyä. Ei kyllä nuo pienet palkankorotukset paljoa kompensoi hintojen nousua. No mustikkametsään on kohta tästä lähdettävä.

Vierailija
53/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on ja lisää saadaan

Vierailija
54/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempiinkin riittää, sit dippailee leipää kiljussa.

Vierailija
55/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadmaneilla ainakin on rahaa.

Mee persu töihin, niin sullakin sit on. 

Vierailija
56/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa on ja lisää saadaan

saatte?.eli se alle 600e.hyvä hyvä sehän riittäis muutamaks päiväks mulla.

Vierailija
57/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisenä minulla ei ole puutetta rahasta, juuri laitoin lapsien tileille muutaman tonnin.

Pois verottajalta.

Kannattaa olla tarkkana ettei se verottaja iske sitten niihin lapsiin, se on tietty summa/vuosi jonka saa ns antaa ilman, että tarttuvat asiaan.

Vierailija
58/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadmaneilla ainakin on rahaa.

Mee persu töihin, niin sullakin sit on. 

tulit tunkemaan ton perkeleen persu jankutuksen sit tännekkin.ootko jankuttanu jo aamusta lähtien?

Vierailija
59/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko miten vastauksia poistetaan. Näin sitä muokataan kansan mielipidettä. Eivät olleet asiattomia tai loukkaavia kirjoituksia. Neuvostopropagandan vanhat perinteet elää ja voi hyvin, moni ei vaan huomaa.

Vierailija
60/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempiinkin riittää, sit dippailee leipää kiljussa.

Kunnon turvotukset tiedossa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi