Eikö noille oikeudessa syytetyille voida järjestää kunnollisia paperikasseja päähän laitettavaksi kasvojen peittämiseksi?
Siis niitä samoja joita saa ostaa kaupan kassalta. Siihen vaan reiät silmiä varten! Nyt nuo joutuvat peittelemään kasvojaan erilaisilla onnettomilla irtopapereilla ja kaulahuiveilla.
Kommentit (22)
Niin, onhan tuo vähän outoa. Voisi olla joku armeijan rättivarastolta lainattu kommandopipo käytettävissä tuollaisiin tarkoituksiin.
Ilmainen ämpäri, eikö esimerkiksi Tokmanni voisi sponssata?
Tuomarit niitä tarvitsisivat. Kyllä minua ainakin hävettäisi tuomita muita ihmisiä.
Mun rahoilla ei ainoatakaan paperikassia kenellekään rikolliselle, sinänsä jo tutkintovankeudessa tuhansia euroja kuluttaneelle, osteta! Ap voi ostaa niitä ja mennä oikeustaloille niitä jakamaan jos haluaa!
Sellainen Alibi-lehti jossa se syytetty on itse kansikuvassa.
Onhan tuo piilottelu naurettavaa. Ensin tehdään vaikka mitä ja sitten ei ole pokkaa naamansa näyttää.
Niihin voisi sitten printata rikollisen naama.
Ei taida naamioituminen olla sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo piilottelu naurettavaa. Ensin tehdään vaikka mitä ja sitten ei ole pokkaa naamansa näyttää.
Aivan kuin omia sanojani ja ajatuksiani.
HYVÄ IDEA!!! Kopiokoneella vaan suurennettu naamakuva julisteena murhaajilla.
Siis samanlainen pussi, jonka päähän laittamalla tulee naisesta kuin naisesta panokelpoinen?
Eihän oikeus etukäteen tirdä, kuka haluaa pärstänsä peittää medialta.
Ne kassit, lehdet ja muut, on epäillyn hankittava itse.
Ei se tuomioistuimem kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit niitä tarvitsisivat. Kyllä minua ainakin hävettäisi tuomita muita ihmisiä.
Tavallaan joo, kyllähän se sielua hiertäisi antaa vaan joku puolitoista vuotta rai*kauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tekevät rahasta mitä hirveimpiä asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan joo, kyllähän se sielua hiertäisi antaa vaan joku puolitoista vuotta rai*kauksesta.
Tai päästää r*iskari kuin koira veräjästä, kun oli vain sana sanaa vastaan
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ IDEA!!! Kopiokoneella vaan suurennettu naamakuva julisteena murhaajilla.
Voisi myös tehdä julisteita tappajista ja raiskaajista yms. ja levittää niitä julkisille paikoille. Tietää ainakin, ketä varoa.
Jossainpäin Yhdysvaltoja pedofiilit eristetään omaan kyläänsä.
Minusta sen piilottelun tulisi olla kiellettyä. Kyllä ne tuomiot on omalla naamalla otettava vastaan, jos kerran rikosten tekeminen on ollut heistä hyvä idea. Poislukien alle 18v tuomitut.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen Alibi-lehti jossa se syytetty on itse kansikuvassa.
Täytyy pitää mielessä jos joskus joudun oikeudessa julkisuuteen.
T: Urpo
Rasismia, syrjintää, vihapuhetta, muista suvaitsevaisuus...