Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE:n mukaan jengillä ei oo rahaa, mites teillä?

Vierailija
09.07.2024 |

On kyllä huomannu että varat on sulanu, ei tarvii ees puhua mistään festareista/matkoista, pelkkä hesessä käynti on liikaa, 10€ jostain hiton burgerista ja limusta...

Kommentit (295)

Vierailija
1/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole rahaa ollutkaan. Mistä se yhtäkkiä ilmestyisi. Eli noup. Eivät kaikki ole päässeet matkalle.

Vierailija
2/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ylen väitettä koska moni käy just noissa festareilla, konserteissa, ulkomaan matkoja tehdään, ostetaan kalliita kosmetiikkaa,vaatteita...niin mitkä köyhät? Suurin osa tuntuu olevan rikkaita ja hyvätuloinen.

Itse kuulun köyhyysraja  alapuolelle mitään tukia en saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisenä minulla ei ole puutetta rahasta, juuri laitoin lapsien tileille muutaman tonnin.

Pois verottajalta.

Vierailija
4/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl tällä jengillä fyrkkaa on

Vierailija
5/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

22€ ja sillä kituutan 19.7 asti

Vierailija
6/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese on aina ollut kallis.

Mut joo hitokseen joutuu karsii juttui. Mökillä oltais haluttu käydä mutta on niin kallista. Halvempi käydä ulkomailla.

Kolme matkaa vaan tälle vuodelle (jenkit ja 2 välimeren reissua) , joutuu luultavasti joulun matkan skippaa jos ei tule black weekeillä jotain hyvää tarjousta.

Hintojen nousu alkaa näkyy.

Vierailija
7/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon kallistumisen kieltämättä huomaa, mutta lähinnä siitä, että säästöön meinaa jäädä aiempaa vähemmän. Mistään ei kuitenkaan ole tarvinnut tinkiä.

Vierailija
8/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on reilusti rahaa kun sain metsää vanhemmilta. Ilman metsää mulla olisi ehkä muutama tonni vaan tilillä.

Vierailija
9/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu rahaa olevan. Festarit turvoksissa väkeä. Lentokoneet täynnä. Kaupoissa suurella osalla porukkaa ostoskärryt täynnä.

Vierailija
10/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolella kotitalouksista ei ole yhtään euroa säästöjä ja hallitus kurittaa koko ajan lisää niin eipä ole mikään ihme että kansa kituuttaa.

Vierailija
11/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista.  Otsikot nyt huutaa mitä huutaa, mutta tietenkin ihmiset elävät arkeaan suurin piirtein kuin ennenkin.

Vierailija
12/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo rahaa ei. Ja tällä hetkellä itse asiassa ei mitään tuloja, kun odotan päätöstä tuista. Ei muuta kuin laskuille lisää maksuaikaa ja ruuaksi itseleivottua leipää Xtran margariinilla. Jeejee ja naminami.

Vierailija
13/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadmaneilla ainakin on rahaa.

Vierailija
14/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään oleellista ei puutu. Tulot suhteessa tekemisen määrään ok.

Vierailija
15/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita kestää. Yritä ottaa se asenne, että tiukat olosuhteet kasvattaa susta timantinkovan!

Vierailija
16/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on niin kallista että tulet delamaan ennen tuota 19.7 päivää. 20 e ei saa enää mitään 

Vierailija
17/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu rahaa olevan. Festarit turvoksissa väkeä. Lentokoneet täynnä. Kaupoissa suurella osalla porukkaa ostoskärryt täynnä.

Mä kävin eilen isossa kaupassa ja aika monella ei ollut mitään kärryjä vaan ostoskori josta löytyi korkeintaan paketti jotain alelihaa ja halvinta paahtoleipää. Onnettoman näköisiä ostoksia ihmisillä. Sama itselläni.

Vierailija
18/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita kestää. Yritä ottaa se asenne, että tiukat olosuhteet kasvattaa susta timantinkovan!

Eipä auta varmana kurnivaan vatsaan ja sitä seuranneeseen pahoinvointiin ja migreeniin jso ei ole rahaa ostaa ruokaa. Muut lappaa ostoskärryt täyteen kaikkea herkkua, ruokaa yms ja itse miettii miten pärjät viikot vähällä.

Vierailija
19/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on niin kallista että tulet delamaan ennen tuota 19.7 päivää. 20 e ei saa enää mitään 

Paitsi ne joilla on runsaasti kehossa vararavintoa.

Vierailija
20/295 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskituloinen (3550€/kk), samoin mieheni. Kyllä meillä edelleen on rahaa matkustaa kerran vuodessa ulkomaille, hiihtoloma Lapissa ym kunhan muuten käyttää rahaa järkevästi. 2 lasta, joilla harrastukset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi