Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pettää aina?

Vierailija
07.07.2024 |

Olen jo selkeästi keski-ikäinen nainen, monella tapaa fiksu, kaunis ja asiat kunnossa. Ei päihteitä sun muita. Suhteissa seksiä ollut paljon enkä ole hankala luonne sekä käännän edelleen miesten päitä. Pidän itseni ja kotini kunnossa. Maine kunnossa ja seurassani viihdytään. En ole vaativa enkä äkkipikainen tai mököttäjä. Näytän ja sanon tunteeni ja jopa passaan miehiä välillä.

Miessuhteet olleet tavallisiin miehiin eikä kekkuleihin ja kaikki suhteet pitkäaikaisia. Lapsia yhden kanssa ja jo aikuisia. Suhteita elämässäni ollut noin kymmenen. 

Miksi minua on petetty ihan jokaisessa suhteessa? En itse löydä syytä. Eräs totesi oman epävarmuutensa syyksi siihen. Pettääkö kaikki miehet? Ne tavallisetkin jotka vaikuttaa kunnollisilta? Seksin puute ei ole ollut syynä tai huono seksi. 

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki petä, sinä olet vain löytänyt miehet jotka pettää. Onko heissä ollut jotain yhteistä piirrettä? Ja turha sinun on ajatella että se sinusta johtuisi, muulla tavalla kuin sillä että olet joka kerta valinnut tietynlaisen miehen.

Rehellisiä miehiä ei riitä kaikille, thats it.

Vierailija
62/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa olevat miehet pettävät aina koska kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat pihtareita.

Ai? Tämä kyllä on erittäin kaukana totuudesta.

Ja voisi alkaa miettimään, miksi se nainen sitten pihtaa jos seksiä on kuitenkin aluksi piisannut? Mikä on muuttunut? Onko miehen panostus suhteeseen sama?

Vastaus oli tehty tahallisesti yleistykseksi vastalauseena keskustelun otsikolle, miksi miehet pettävät aina. Ketään ei tunnu kiinnostavan tuo yleistys. Ei kaikki miehet petä eikä varsinkaan aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet yksin petä, eikä jokaiselle halukkaalle sinkkunaista löydy. Joten rouvia ne on pettämiskaaaveritkin, useimmiten.

Vierailija
64/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikaan ei osaa kiusauksen/mahdollisuuden kohdalle osuessa ajatella muuta kuin sitä mitä on saamassa. Sitä ei muisteta ajatella lainkaan mitä siinä on menettämässä.

Toisaalta moni pettäjä taitaa olla suhteessa jonka menettäminen ei haittaa. Moni pettäjä on myös yhdessä sellaisen naisen kanssa, jota ei se pettäminenkään niin haittaa kunhan vaan mies edelleen on ja pysyy siinä suhteessa.

Mut joo, jokaisen kantsisi miettiä ihan jo ennakkoon, että mitä tekee jos/kun eteen tulee kiusaus/tilaisuus ja puntaroida ihan ajan kanssa se, jääkö siinä kokonaisuus plussalle vaiko miinukselle jos/kun pettää. Sitten ei tarvitse jälkeenpäin selitellä muille eikä itselleen kuinka mä en ajatellut ja olin niin humalassakin ja voiyhyy nyt meni kaikki.

Miehelle liian vaativa prosessi.

Vierailija
65/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kenties miehille on tullut kanssasi sellainen tunne ettei se ehkä niin haittaa jos vaikka pettääkin.

Vaikutat hyvältä tyypiltä joka ei skitsoa pienistä / turhista vaan kanssasi elämä on rentoa ja mutkatonta niin silloin mies saattaa valheellisesti tuudittautua sellaiseen kuvitelmaan, ettei sinulle tarvitse olla uskollinen koska et kahlitse ja vahtaa miestä kuten omistuksenhaluiset naiset.

Suhteiden "pelisäännöt" on kyllä yhdessä sovittu etukäteen sekä suhteen laatu ja päämäärä. Aihetta mustasukkaisuuteen en ole antanut vaan päinvastoin. 

Monelle miehelle pelisäännöt on vaan sitä hetkeä varten kun jotain tarvitsee.

Vierailija
66/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä se vika on ap siinä, että kukaan niistä miehistä ei ole oikeasti rakastanut sinua. Se joka aidosti rakastaa, ei kykene pettämään, koska sellaisessa tilanteessa että olisi mahdollisuus pettää, ei tee siä mieli, ei tule seksuaalista halua parisuhteen ulkopuolista henkilöä kohtaan. Tätä monet tulee vänkäämään vastaan, että voi seksuaalisesti tulla niin kauhea halu toista kohtaan vaikka rakastaisi omaa kumppania täysin. Ei se mene niin. Jos parisuhteessa on joku rako johon mahtuu ylimääräinen ihminen, ei se parisuhde perustu aitoon rakkauteen jossa puolison kanssa todellakin on se rakkaus molemmin puolin.

Vierailija
67/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvät hoksottimet ja huomaan oireita mitkä voi kieliä pettämisestä. En niistä puhu tai kaivele asioita enkä kysele, mutta salaa tutkailen tilannetta hienovaraisesti ja siten asiat paljastuneet ilman tonkimista todisteiden kanssa. Mietin pettääkö suurin osa miehistä, mutta naiset eivät osaa aina huomata pettämistä. 

Lähisuhteessa huomaa miehen käytöksen muuttumisen kuten oudot menot, puhelut, salailut ja mikroilmeet. Ehkä osa on niin herkkiä huomaamaan ja vaistoamaan jonkin olevan käynnissä. 

Ap

Olen 40+ ikäinen nainen ja minulla on laaja tuttavapiiri sekä lähimmäisiä ystäviä. En tiedä yhtäkään suhdetta, jossa mies ei olisi jossain kohtaa pettänyt naistaan. Myös mua on petetty kaikissa suhteissani. Olin myös naimisissa 18 vuotta ja sekin päättyi miehen pettämiseen.

Muistan myös ysäriltä, ollessani teini, että kaikkien kavereideni isä oli jäänyt kiinni pettämisestä. Myös oma isäni. Näitä ruodittiin kavereiden kesken.

Mutta vähätteletkö nyt tuota Neiti Etsivä asennettasi, kun kirjoitat: "salaa tutkailen tilannetta hienovaraisesti ja siten asiat paljastuneet ilman tonkimista todisteiden kanssa."

Mä nimittäin myönnän taas ihan suoraan, että olen ollut kunnon stalkkeri ja Neiti Etsivä, kun olen huomannut pienet merkit ja olen halunnut oikeasti kaivaa vedenpitävät todisteet pettämisestä.

Et ehkä vain uskalla kertoa tänne, kuinka paljon olet oikeasti tonkinut, että sait vedenpitävät todisteet.

Vierailija
68/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki petä, sinä olet vain löytänyt miehet jotka pettää. Onko heissä ollut jotain yhteistä piirrettä? Ja turha sinun on ajatella että se sinusta johtuisi, muulla tavalla kuin sillä että olet joka kerta valinnut tietynlaisen miehen.

Ei, vaan kaikki eivät jää siitä kiinni. Me petämme kyllä, mutta fiksusti. 

Jotkut miehet ovat näköjään melko tyhmiä.

Vierailija
69/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman menee aiheen vierestä, mutta itsellänikin oli viimeinen parisuhde juurikin tuollaisen kiltin ja ulkoisesti vaatimattoman miehen kanssa joka oli myös minua huomattavasti introvertimpi vaikken minäkään mikään suulas ja sosiaalinen ole.

Tämä mies paljastui suhteen vakiinnuttua hyvinkin häijyksi ja lopulta sitten keksi, että mun on pakko olla epätoivoinen (ja ihan hoo) että halusin pariutua just hänen kanssaan, koska ei hän muille ole kelvannut. Tuo oli siis ihan uskomattoman kiharainen ajatuskulku minkä hän onnistui päässään kehittelemään jonka lopputulos sitten oli se, että hän ansaitsee minua paremman naisen.

Eikä siinä mitään, tietenkin jokainen saa olla just sellaisen kanssa joka itseä miellyttää mutta tuo, että mies kehitteli päässään hirvittävän syytelistan jonka varjolla sätti ja solvasi tuntui todella erikoiselta. Miksi ei vain voinut sanoa, että ei tämä nyt vaan toimi eikä tunnu oikealta?

Vierailija
70/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa olevat miehet pettävät aina koska kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat pihtareita.

Ai? Tämä kyllä on erittäin kaukana totuudesta.

Ja voisi alkaa miettimään, miksi se nainen sitten pihtaa jos seksiä on kuitenkin aluksi piisannut? Mikä on muuttunut? Onko miehen panostus suhteeseen sama?

Vastaus oli tehty tahallisesti yleistykseksi vastalauseena keskustelun otsikolle, miksi miehet pettävät aina. Ketään ei tunnu kiinnostavan tuo yleistys. Ei kaikki miehet petä eikä varsinkaan aina.

Varsinkaan sellaiset ei petä kuin ajatuksissaan jotka ei saa keneltäkään vaikka tahtoisivatkin. 

Vierailija
71/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selkeästi osaa sänkyhommia jos kaikki sun naiset on alkaneet pihtaamaan.

Jos nainen saa hyvää seksiä, niin se ei taatusti pihtaa vaan haluaa ja kinuaa lisää ja kostuu jo pelkästä ajatuksesta.

Et varmaan juuri huomioi naista vaan se toimii vaan patjana sulle?

Turhaan sä naista syytät omasta saamattomuudestasi kun se nainen taatusti syttyy ja on kestokiimassa paremman miehen kanssa.

Vierailija
72/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllästyy nopeasti seksiin saman naisen kanssa. Ei ole mitään uutuuden viehätystä.

Näin käy myös usein kakkosnaiselle, jos sillä on paljon vientiä ja korkea hormonitaso.

Vierailija
73/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olet jo keski-ikäinen. Markkinoilla on enää ne keski-ikäiset miehet. Fakta on että ne ovat siellä joko päihteidenkäytön tai pettämisen takia. Valitse niistä. Ja suurempi osa jälkimmäisestä syystä. Että kun sä tinderistä nappaat jonkun, niin se todennäköisesti on pettäjä."

Tämä.

Vierailija
74/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä kaikki. Itse olen pettänyt mutta mua ei ole petetty.

N45

Vierailija
75/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset muka petä, vai harrastavatko miehet pettämistä keskenään?

Vierailija
76/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei petä kaikki. Itse olen pettänyt mutta mua ei ole petetty.

N45

no kyllä sun mies mua takaapäin pani.

Vierailija
77/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvät hoksottimet ja huomaan oireita mitkä voi kieliä pettämisestä. En niistä puhu tai kaivele asioita enkä kysele, mutta salaa tutkailen tilannetta hienovaraisesti ja siten asiat paljastuneet ilman tonkimista todisteiden kanssa. Mietin pettääkö suurin osa miehistä, mutta naiset eivät osaa aina huomata pettämistä. 

Lähisuhteessa huomaa miehen käytöksen muuttumisen kuten oudot menot, puhelut, salailut ja mikroilmeet. Ehkä osa on niin herkkiä huomaamaan ja vaistoamaan jonkin olevan käynnissä. 

Ap

Järkyttävää kissa hiiri - leikkiä.

Vierailija
78/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selkeästi osaa sänkyhommia jos kaikki sun naiset on alkaneet pihtaamaan.

Jos nainen saa hyvää seksiä, niin se ei taatusti pihtaa vaan haluaa ja kinuaa lisää ja kostuu jo pelkästä ajatuksesta.

Et varmaan juuri huomioi naista vaan se toimii vaan patjana sulle?

Turhaan sä naistasyytät omasta saamattomuudestasi kun se nainen taatusti syttyy ja on kestokiimassa paremman miehen kanssa.

Kuten jo aiemmin kerroin. Tämä on tahallinen yleistys joka sarkasmin keinolla lyttää aloituksen kaikki miehet pettää aina sanoman.

Vierailija
79/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman menee aiheen vierestä, mutta itsellänikin oli viimeinen parisuhde juurikin tuollaisen kiltin ja ulkoisesti vaatimattoman miehen kanssa joka oli myös minua huomattavasti introvertimpi vaikken minäkään mikään suulas ja sosiaalinen ole.

Tämä mies paljastui suhteen vakiinnuttua hyvinkin häijyksi ja lopulta sitten keksi, että mun on pakko olla epätoivoinen (ja ihan hoo) että halusin pariutua just hänen kanssaan, koska ei hän muille ole kelvannut. Tuo oli siis ihan uskomattoman kiharainen ajatuskulku minkä hän onnistui päässään kehittelemään jonka lopputulos sitten oli se, että hän ansaitsee minua paremman naisen.

Eikä siinä mitään, tietenkin jokainen saa olla just sellaisen kanssa joka itseä miellyttää mutta tuo, että mies kehitteli päässään hirvittävän syytelistan jonka varjolla sätti ja solvasi tuntui todella erikoiselta. Miksi ei vain voinut sanoa, että ei tämä nyt vaan toimi eikä tunnu oikealta?

Millä tavalla teidän suhde siis sitten alkoi? Siis osoititko sinä selkeästi kiinnostusta ja sitouduit heti ja halusit olla miehen kanssa kunnolla? Siis ikäänkuin, että sä olit innokkaampi?

Vierailija
80/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

penistä pilluun .et pauke kuuluu