Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pettää aina?

Vierailija
07.07.2024 |

Olen jo selkeästi keski-ikäinen nainen, monella tapaa fiksu, kaunis ja asiat kunnossa. Ei päihteitä sun muita. Suhteissa seksiä ollut paljon enkä ole hankala luonne sekä käännän edelleen miesten päitä. Pidän itseni ja kotini kunnossa. Maine kunnossa ja seurassani viihdytään. En ole vaativa enkä äkkipikainen tai mököttäjä. Näytän ja sanon tunteeni ja jopa passaan miehiä välillä.

Miessuhteet olleet tavallisiin miehiin eikä kekkuleihin ja kaikki suhteet pitkäaikaisia. Lapsia yhden kanssa ja jo aikuisia. Suhteita elämässäni ollut noin kymmenen. 

Miksi minua on petetty ihan jokaisessa suhteessa? En itse löydä syytä. Eräs totesi oman epävarmuutensa syyksi siihen. Pettääkö kaikki miehet? Ne tavallisetkin jotka vaikuttaa kunnollisilta? Seksin puute ei ole ollut syynä tai huono seksi. 

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettää kyllä aina, jos vaan tulee mahdollisuus. Tämä on todettu ja tutkittu. Miehet kun ajattelevat munaskuillaan. Naiset taas sydämellään.

Vierailija
162/169 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä on vaikea rakastaa. Useammin ne pienet virheet vetää puoleensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pettää kyllä aina, jos vaan tulee mahdollisuus. Tämä on todettu ja tutkittu. Miehet kun ajattelevat munaskuillaan. Naiset taas sydämellään.

HAAAH niin just näitä yhden henkilön kaiken kattavia tutkimuksia.

Vierailija
164/169 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän tuntee itsensä, sitä helpompaa itsensä on pettää. Pettäjät eivät ole varmoja arvoistaan, jos niitä arvoja on edes tutkittu. 

-M

Vierailija
165/169 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa olevat kelpaavat muillekin naisille, inisevät inselit eivät kelpaa kenellekään.

Vierailija
166/169 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitäisi katella kilttejä ja uskovaisia miehiä. 

Täällä kohtalaisen kiltti ateistimies. En ole koskaan pettänyt. Olen ollut saman naisen kanssa 34 vuotta.

Vierailija
167/169 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mieshän se vasta namu on, sormus sormessa toimii paremmin kuin univormu. Monesti ovat panoköyhässä suhteessa, joten minäpä annan heille sitten sitä herkkua, jota kaipaavat.

Pelinainen 34v

Vierailija
168/169 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllästyy nopeasti seksiin saman naisen kanssa. Ei ole mitään uutuuden viehätystä.

Onko miehillä antaa? Niin.

Vierailija
169/169 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sille voi, kun tykkää himokkaasti eri pillusta? Minä olen suhteessa, mutta en koskaan ole oikein osannut sitoutua. Vielä 60-v. on mahdotonta olla ilman uutta kohtaamani naista!