En tosiaan saa siis syödä, tai ehkä kerran päivässä.
Eilen paistoin porsaan jotain sisäfilepaloja, eivät toiselle kelvanneet.
Jäysti niitä ja etsi paikkaa mihin sylkeä, ja ilmeisesti kävikin pönttöön sylkemässä.
Selitti että liian iso pala. No myöhemmin laitoin lautaselle pienen palan, ja sekin jäi lautaselle mössöksi purtuna.
Ajattelin sitten että ihan sama, saanpa itse kerrankin syödä lihaa, kun sitä harvoin on varaa ostaa.
Tässä kun toinen herätti aamuyöstä, niin otin palan tuota lihaa, ja kun tuli taas makkarista niin alkoi soittaa suutaan että "taas täällä syödään. Aina on jotain suussa." (Useimmiten syön vain kerran päivässä, joskus 2 kertaa.)
Huomautin että söithän itse tuossa 3 aikaan yöllä, ainakin jogurttia. No se oli kuulemma jogurttia, minulle pitää olla läskiä, läskiä... (Se söi myös meetvurstia jogurtin lisäksi kyllä)
Sitten huomautti että onhan siellä telkkarissa ohjelmia niistä läskeistä, ilmeisesti viitaten että syövät "läskiä, ja koko ajan jotain", joten minustakin tulee samanlainen.
Ei tämä jumankauta voi olla että taas kävi näin. Miksen mä vaan tapaa normaalia kivaa ihmistä jolle kelpaisin, ja että saisi edes syödä useammin kuin kerran päivässä, sen sallitun määrän joka on ilmeisesti määrältään 1 peruna ja desi kastiketta, tai puolikas einesmaksalaatikko.
Kommentit (14)
Nyt oikeasti lähdet tuosta suhteesta sen sijaan että kirjoittelet tänne uudestaan ja uudestaan noita juttuja. Suhteenne ei ole terve. Ota yhteyttä johonkin ystävään tai sukulaiseen, tuollainen kontrollointi on sairasta.
Hahhhaahahaaaaa! Mun koira on sivistyneempää seuraa kun toi sun olios. Saan syödä just sillon mitä ja milloin haluan ja koiralle kelpaa aina mun laittamat sapuskat.
Vain Suomalainen nainen omistaa niin surkean itsetunnon, että katselee mieluummin tuollaista, kuin olisi yksin. Hohhoijaa. Menkää äkkiä naimisiin ja tehkää pari lasta.
Tämä tapa kirjoittaa toisesta on tosi kummallinen.
Onko se toinen mies, vaimo, vai 5 vee lapsi? Vai kenties hamsteri?
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapa kirjoittaa toisesta on tosi kummallinen.
Täällä ei saa mainita enää sukupuolia nähtävästi. Se on heti "vihaa".
Mitä helvettiä :D Jätä se vähä-älyinen, persoonallisuushäiriöinen sika.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä :D Jätä se vähä-älyinen, persoonallisuushäiriöinen sika.
Älä missään nimessä jätä. Kaksi vähä-älyistä sopii yhteen kuin vakka ja kansi.
Olisiko yksin kumminkin parempi, kun kuunnella toisen osapuolen jatkuvaa nälvimistä milloin mistäkin? Jos et kelpaa tuollaisena kun olet, tuskin kelpaat ollenkaan.
Ihanan upean puolison olet löytänyt! Nauti valitasi hedelmistä!
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä samaa.
Onhan vaihtelua lattialla sängyn vieressä nukkumiseen.
Oma parisuhde alkaa tuntua yllättävän normaalilta ja tasapainoiselta, kun näitä lukee.
Jos tuo jäystäjä on täysi-ikäinen, niin nyt vähän helekutin nopeasti uuteen osoitteeseen tuolta. Eli jssap.
Jos taas kyseessä on viisivuotias lapsi, niin selitä, että jokainen ihminen tarvitsee ruokaa säännöllisin väliajoin. Valvo samalla, minkälaisia ohjelmia katsoo televisiosta.