Miksi miehet pettää aina?
Olen jo selkeästi keski-ikäinen nainen, monella tapaa fiksu, kaunis ja asiat kunnossa. Ei päihteitä sun muita. Suhteissa seksiä ollut paljon enkä ole hankala luonne sekä käännän edelleen miesten päitä. Pidän itseni ja kotini kunnossa. Maine kunnossa ja seurassani viihdytään. En ole vaativa enkä äkkipikainen tai mököttäjä. Näytän ja sanon tunteeni ja jopa passaan miehiä välillä.
Miessuhteet olleet tavallisiin miehiin eikä kekkuleihin ja kaikki suhteet pitkäaikaisia. Lapsia yhden kanssa ja jo aikuisia. Suhteita elämässäni ollut noin kymmenen.
Miksi minua on petetty ihan jokaisessa suhteessa? En itse löydä syytä. Eräs totesi oman epävarmuutensa syyksi siihen. Pettääkö kaikki miehet? Ne tavallisetkin jotka vaikuttaa kunnollisilta? Seksin puute ei ole ollut syynä tai huono seksi.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllästyy nopeasti seksiin saman naisen kanssa. Ei ole mitään uutuuden viehätystä.
Tutkimusten mukaan naiset kyllästyvät miehiä nopeammin, joten se siitä.
Mitä hevonvitun se siitä? Se on fakta. Jos naiset eivät saa aikaiseksi tehdä kyllästymiseen mitään, on se vain ja ainoastaan heidän ongelma. Miehet tietävät että ruoho on vihreämpää toisella puolen aitaa.
Onko oikeasti?
Miksi ne sit kuitenkin alkaa vinkumaan takaisin aina?
Jostain syystä ne ilmitulleet "hairahdukset" muuttuukin eron jälkeen "elämän suurimmaksi virheeksi".
Olkaa nyt edes itsellenne rehellisiä.
Pahinta on, kun mies uskoo omia valheitaan.
Vierailija kirjoitti:
Tähän voisi kirjoittaa kaikenlaista nättiä, mutta kiertelemättä: olet jo keski-ikäinen. Markkinoilla on enää ne keski-ikäiset miehet. Fakta on että ne ovat siellä joko päihteidenkäytön tai pettämisen takia. Valitse niistä. Ja suurempi osa jälkimmäisestä syystä. Että kun sä tinderistä nappaat jonkun, niin se todennäköisesti on pettäjä. Ja sama toki koskee naisiakin.
No sittenhän vakka löytää lopulta kantensa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne miehet yksin petä, eikä jokaiselle halukkaalle sinkkunaista löydy. Joten rouvia ne on pettämiskaaaveritkin, useimmiten.
Mulla on kokemusta ainostaan siitä, että mies pettää vain sinkkujen kanssa, koska pelkää.
Vierailija kirjoitti:
pettäisin jos seisois mut ei.
Tiedän, olen nähnyt tuotakin sivusta.
Kerro ap vähän tarkemmin, että miten mies on jäänyt kiinni niistä menoistaan, puheluistaan, mikroilmeistään, jos et kerta ole oikeasti muka tonkinut mitään, vaan koko pettäminen on paljastunut sinulle hupsista tuosta noin vain todisteineen.
En usko hetkeäkään, ettetkö olisi tonkinut todisteet tarkoituksella, jolloin olet todennut, että intuitiosi osui oikeaan.
Eli kerro ap meille, miten mies on jäänyt kiinni todisteiden kera, ilman, että pengoit asiaa?
Tai siis kerro nämä kaikki 10 tapausta, kun kerroit, että sulla on 10 suhdetta ja kaikki miehet on sua sitten pettäneet.
Miesten pettäminen on klisee. Ei tarvitse olla kummoinen Einstein ymmärtääkseen, että miehet ja naiset pettävät suunnilleen yhtä paljon. Eivät ne miehet yksinään petä eikä naiset ole niin tyhmiä, etteivät tietäisi tai aavistaisi miehen parisuhdestatusta. Muutenkin edelleen tuntuu olevan niin, että miehet liioittelevat suhteidensa määrää ja naiset vähättelevät. Lisäksi naiset keksivät itselleen "hyväksyttävämpiä" syitä pettämiseen.
Olin miehen kanssa yhdessä nelisen vuotta. Sanoi, ettei petä. Osoittautui valheeksi. Sanoi, että hänellä on niin huono itsetunto pienen munan takia, että siksi kävi vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap vähän tarkemmin, että miten mies on jäänyt kiinni niistä menoistaan, puheluistaan, mikroilmeistään, jos et kerta ole oikeasti muka tonkinut mitään, vaan koko pettäminen on paljastunut sinulle hupsista tuosta noin vain todisteineen.
En usko hetkeäkään, ettetkö olisi tonkinut todisteet tarkoituksella, jolloin olet todennut, että intuitiosi osui oikeaan.
Eli kerro ap meille, miten mies on jäänyt kiinni todisteiden kera, ilman, että pengoit asiaa?
Tai siis kerro nämä kaikki 10 tapausta, kun kerroit, että sulla on 10 suhdetta ja kaikki miehet on sua sitten pettäneet.
En ole ap mutta olisin ääliö, jos en tunnistaisi, että jotain on meneillään, kun mies ostaa uudet vaatteet, on paljon poissa, ei kiinnosta kodin kunnossapito ja saa öisin viestejä.
Tämä koko lanka perustuu vinoutuneeseen otokseen, jota kutsutaan selviytymisharhaksi. Ap tuskin on tehnyt mitään kovin laajaa tilastointia oman suhteidensa ohella.
"Olen jo selkeästi keski-ikäinen nainen, monella tapaa fiksu, kaunis ja asiat kunnossa. Ei päihteitä sun muita. Suhteissa seksiä ollut paljon enkä ole hankala luonne sekä käännän edelleen miesten päitä. Pidän itseni ja kotini kunnossa. Maine kunnossa ja seurassani viihdytään. En ole vaativa enkä äkkipikainen tai mököttäjä. Näytän ja sanon tunteeni ja jopa passaan miehiä välillä.
Miessuhteet olleet tavallisiin miehiin eikä kekkuleihin ja kaikki suhteet pitkäaikaisia. Lapsia yhden kanssa ja jo aikuisia. Suhteita elämässäni ollut noin kymmenen.
Miksi minua on petetty ihan jokaisessa suhteessa? En itse löydä syytä. Eräs totesi oman epävarmuutensa syyksi siihen. Pettääkö kaikki miehet? Ne tavallisetkin jotka vaikuttaa kunnollisilta? Seksin puute ei ole ollut syynä tai huono seksi. "
Tummensin kohdat, joita voit miettiä.
Mielestäni miehet voi pitää sua liian kilttinä ja helppona, jota on helppo pettää tilaisuuden tullen, koska et varmaan siitä edes pahastuisi. Oot siis liian "people pleaser", vähän niinkuin kynnysmatto, sorry vaan. Ja suurin osa miehistä pettää, jos tilaisuus siihen tulee.
Kerropa vielä, onko nämä kaikki miehet pettäneet ns. yhden illan juttuna vai onko heillä ollut pitempiaikaisempia sivusuhteita sinun rinnallasi, jossa on seksin lisäksi ollut tunteita mukana? Ja miten ovat jääneet kiinni todisteiden kera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pettäisin jos seisois mut ei.
Tiedän, olen nähnyt tuotakin sivusta.
:D
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko lanka perustuu vinoutuneeseen otokseen, jota kutsutaan selviytymisharhaksi. Ap tuskin on tehnyt mitään kovin laajaa tilastointia oman suhteidensa ohella.
Mä oon tehnyt laajaa tilastointia eli kaikki kaverit, heidän kaverinsa ja sukulaisensa ja joka ikisessä parisuhteessa miehet ovat pettäneet. Mua miehet ovat pettäneet jokaisessa suhteessa. Jopa isoisäni lähti sivuhoidon matkaan kultaisella 50-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lanka?
Olin eilen yöelämässä kaverin polttareita viettämässä. Itse olen sinkku ja seuraan olisi ollut tunkua rouvista sormus kädessä. Näin käy aina kun erehdyn johonkin yökerhoon. Sinkkunaiset loistaa poissaolollaan mutta tuiskeessa olevia rouvia olisi useampia tulossa iholle. Polttarikaveritkin naureskelivat että omaa rouvaa ei passaa päästää yksinään liikenteeseen.
Sen olen ihmisistä oppinut, että yleensä asiat on päinvastoin kun kehuvat itseään.
Vastoin yleistä logiikkaa ujo rumilus-tavis on altis pettämään tietyissä tilanteissa: kun se saa ennalta arvaamatonta huomiota. Se ei osaa suhtautua siihen järkevästi, vaan on ns. vietävissä. Komeilla ei ole tätä samaa ongelmaa. Huomioon tottuu.
Jos mies ei juhli ja käy poikien reissussa, pettämismahdollisuuksia on vähän. Tavallisen kunnolliset ei lähde tuosta noin vain pettämään keskellä päivää. Siihen vaaditaan joku kimmoke. Niihin ei voi kumppani valitettavasti vaikuttaa.
Kuka tahansa voi lähteä seikkailun perään ja luuserit on juuri tuollaisia, lähtevät silloin, kun ovat varattuja. Varattu on yleensä enemmän puoleensavetävä, siistimpi ja itsevarmempi. Oma nainen tekee sen.
Joo. Se on noloa katseltavaa,.