Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pettää aina?

Vierailija
07.07.2024 |

Olen jo selkeästi keski-ikäinen nainen, monella tapaa fiksu, kaunis ja asiat kunnossa. Ei päihteitä sun muita. Suhteissa seksiä ollut paljon enkä ole hankala luonne sekä käännän edelleen miesten päitä. Pidän itseni ja kotini kunnossa. Maine kunnossa ja seurassani viihdytään. En ole vaativa enkä äkkipikainen tai mököttäjä. Näytän ja sanon tunteeni ja jopa passaan miehiä välillä.

Miessuhteet olleet tavallisiin miehiin eikä kekkuleihin ja kaikki suhteet pitkäaikaisia. Lapsia yhden kanssa ja jo aikuisia. Suhteita elämässäni ollut noin kymmenen. 

Miksi minua on petetty ihan jokaisessa suhteessa? En itse löydä syytä. Eräs totesi oman epävarmuutensa syyksi siihen. Pettääkö kaikki miehet? Ne tavallisetkin jotka vaikuttaa kunnollisilta? Seksin puute ei ole ollut syynä tai huono seksi. 

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä on venäjägeenit tai ruotsigeenit. Heh. Ehkä lännessä on muutama järjissään oleva.

Vierailija
22/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kenties miehille on tullut kanssasi sellainen tunne ettei se ehkä niin haittaa jos vaikka pettääkin.

Vaikutat hyvältä tyypiltä joka ei skitsoa pienistä / turhista vaan kanssasi elämä on rentoa ja mutkatonta niin silloin mies saattaa valheellisesti tuudittautua sellaiseen kuvitelmaan, ettei sinulle tarvitse olla uskollinen koska et kahlitse ja vahtaa miestä kuten omistuksenhaluiset naiset.

Suhteiden "pelisäännöt" on kyllä yhdessä sovittu etukäteen sekä suhteen laatu ja päämäärä. Aihetta mustasukkaisuuteen en ole antanut vaan päinvastoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies pettää joka ei käy ulkona. Kun lisäksi tietostetaan fakta, että noin 80% miehistä ovat joko neitsyitä tai ei ole saaneet seksiä yli vuoteen on jotenkin hullunkurista että jokainen menisi ja tuosta noin vaan pettäisi. Miehen on todella vaikea saada seksiseuraa ellei kyse ole jostain komeasta rikkaasta uroosta jonka kaikki naiset haluaa.

Ei kannata tehdä omasta kaveriporukastaan koko sukupuolta koskevia yleistyksiä. 

Vierailija
24/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies pettää joka ei käy ulkona. Kun lisäksi tietostetaan fakta, että noin 80% miehistä ovat joko neitsyitä tai ei ole saaneet seksiä yli vuoteen on jotenkin hullunkurista että jokainen menisi ja tuosta noin vaan pettäisi. Miehen on todella vaikea saada seksiseuraa ellei kyse ole jostain komeasta rikkaasta uroosta jonka kaikki naiset haluaa.

Sinisilmäisesti ajateltu. Esimerkiksi maksullisissa käy aivan tavalliset perheenisät, eikä silloin kun ollaan ulkona vaan ihan milloin tahansa. 

Vierailija
25/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllästyy nopeasti seksiin saman naisen kanssa. Ei ole mitään uutuuden viehätystä.

Tutkimusten mukaan naiset kyllästyvät miehiä nopeammin, joten se siitä. 

Mitä hevonvitun se siitä? Se on fakta. Jos naiset eivät saa aikaiseksi tehdä kyllästymiseen mitään, on se vain ja ainoastaan heidän ongelma. Miehet tietävät että ruoho on vihreämpää toisella puolen aitaa. 

Vierailija
26/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että jos mahdollisuus tulee, suuri osa pettää. Naiset eivät aina uskoisi omista miehistään, eivätkä välttämättä koskaan saa tietää. 

Vierailija
27/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olet liian  asiallinen ja realisti, alkuun viehättää mutta pitäisi olla muutakin jotta kiinnostus ja romantiikka säilyy.

Vierailija
28/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain semi-ok näköinen hoikka mies, mutta saan melko helposti seksiseuraa, lihavista.

Vierailija
29/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pettämiseen viittavat asenteet ovat ihmisissä hyvin havaittavissa. Itse vältän tuollaisia miehiä. Olen katsonut vierestä kun esim ystävä menee naimisiin selkeän pettäjän kanssa. Ei tarvi olla ydinfyysikko että sen tajuaa. 

Olen hyvä ihmistuntija ja yksi kriteeri on ollut, että mies vaikuttaa uskolliseltä tyypiltä, jolla ei ole ollut villiä taustaa. Harkitsen tarkkaan ennen suhteen aloittamista ja tutustun mieheen kunnolla. Tiedän kyllä millaista miestä tarkoitat ja ne tunnistan itsekin hyvin äkkiä. Siksi havahduinkin miettimään kuinka tämä on mahdollista sillä vaikka tutkin itseäni kriittisesti, en löydä syytä miksi näin käy aina.

Ainoa mies joka ei pettänyt oli asperger tyylinen joka kai estävä tekijä.

Ap

Vierailija
30/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. 😂

Vierailija
31/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä olet liian  asiallinen ja realisti, alkuun viehättää mutta pitäisi olla muutakin jotta kiinnostus ja romantiikka säilyy.

Ei tuokaan päde. Olen hyvin romanttinen, kekseliäs, innostuva, ikinä huonoja päiviä etc... En ole kuiva tyyppi, mutta kuitenkin on järki päässä. Seurassani viihdytään ja siitä olen kuullut tosi paljon kaiken ikäisiltä ja miehiltä sekä naisilta.

Ap

Vierailija
32/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oleollut ikinä pettäjää. Mulla on ollu semmosia ketkä ei halua seksiä ollenkaan mutta seurustella haluais. 

Vierailija
33/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta pettämiseen viittavat asenteet ovat ihmisissä hyvin havaittavissa. Itse vältän tuollaisia miehiä. Olen katsonut vierestä kun esim ystävä menee naimisiin selkeän pettäjän kanssa. Ei tarvi olla ydinfyysikko että sen tajuaa. 

Olen hyvä ihmistuntija ja yksi kriteeri on ollut, että mies vaikuttaa uskolliseltä tyypiltä, jolla ei ole ollut villiä taustaa. Harkitsen tarkkaan ennen suhteen aloittamista ja tutustun mieheen kunnolla. Tiedän kyllä millaista miestä tarkoitat ja ne tunnistan itsekin hyvin äkkiä. Siksi havahduinkin miettimään kuinka tämä on mahdollista sillä vaikka tutkin itseäni kriittisesti, en löydä syytä miksi näin käy aina.

Ainoa mies joka ei pettänyt oli asperger tyylinen joka kai estävä tekijä.

Ap

Miksei villiä taustaa? Olen pitkässä liitossa aiemman villin kanssa, mutta ei hän enää villi ole. On vaan hyvä jos mies on saanut naisista ns tarpeekseen. 

Vierailija
34/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on miehen biologia. He ovat pohjimmiltaan siittäjiä ja seksi on parittelua. Se on alkeelliselle yksilölle yksinkertaisesti niin suuri emotionaalinen kiksi, ettei sitä voi vastustaa

Useimmiten itsensä monogamiseksi katsovat miehet ovat neitsyitä. Eli ei pääsyä buffetiin. Yhden naisen huomion saadessaan miehelle avautuu pääsy kontaktiin muiden naisten kanssa, muuttuu arvomaailma :)

Joistakin tulee jopa ammattimaisia naisenergian kierrättäjiä. Muut naiset lankeavat mieheen helposti ajatellen, että mies on erilainen kuin muut miehet, kun tosiasiassa mies vaan kierrättää naisenergiaa naiselle toiselle

Monogamiaa ymmärretään joissakin uskonnollisissa yhteisöissä (esim. juutalaisuus), mutta näissä ollaan myös anteeksiantavaisia. Ei kuitenkaan ole naisten tehtävä kehittää miehiä tässä asiassa. Heidän tulee kehittää ainoastaan omaa havainnointikykyään, jotta oppivat erottamaan miehen energian laadun

Jos näillä pskaperusteilla lähdetään liikkeelle, niin on se naisellekin aina edukkaampaa ottaa useampi mies turvaamaan toimeentuloa, kasvattamaan geenipoolia ja lapsia.

Ja jos mies tietää että sohii heppiään joka suuntaan, niin miksi se kuitenkin esittää yksiavioista ja valehtelee silmät päästään, eikö se ole sen luonnon vastaista?

Edelleen. Niitä moniavioisia suhteitakin on nykyään. Kuitenkin nää pettäjät jostain syystä pitää kaksoiselämää valehdellen itsestään kuin avaisi suhteen rehellisesti ja antaisi toisellekin mahdollisuuden samaan.

VMP.

Vierailija
35/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap valinnut vain j ä n n ä m i e h i ä. Sen siitä saa kun ylimielisesti nakkelee niskoja kilteille ja kunnollisille miehille. Sitä saa mitä tilaa!

Jännämiehiä ei ole ollut yksikään. Tiedän tyypin kyllä. Siitäkään ei kyse. Jokaisella heistä ollut naissuhteita ennen minua järkevä määrä eikä useita eroja eikä yhdelläkään lapsia kuin yhdelle tai lapsia ei ollenkaan.

Ap

Siinäpä se. Tapailemillasi miehillä on aiempia suhteita! Tuo on juuri se hälyttävä tekijä josta jänniksen tuntee. Vientiä siis on.

Vierailija
36/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on naisia pilvin pimein, massiivisesti. Ellei ole luolapeikko. Vähänkään komea ja järkevä viedään käsistä.

Vierailija
37/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikkein eniten pettää miehet jotka ovat nuoruuden liitoissaan, johon menty ensimmäisen lukiotyttiksen kanssa. Miehille tekee hyvää nähdä maailmaa hieman laajemmalta otannalta. Kiltit varmasti pettää eritoten. 

Vierailija
38/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä on pettäminen niin tavallista, että sitä tekee liki kaikki, mutta vain osa paljastuu toiselle osapuolelle vai valitsenko alemman tasoni miehiä jotka herää ruususen unestaan ja selibaatistaan sekä saavat kimmokkeen etsiä muitakin. 

Arvailuja vain ja osa selitti käytöstään ja osa ei osannut edes selittää, osa keksi selkeitä tekosyitä.

Ap 

Vierailija
39/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllästyy nopeasti seksiin saman naisen kanssa. Ei ole mitään uutuuden viehätystä.

Tutkimusten mukaan naiset kyllästyvät miehiä nopeammin, joten se siitä. 

Mitä hevonvitun se siitä? Se on fakta. Jos naiset eivät saa aikaiseksi tehdä kyllästymiseen mitään, on se vain ja ainoastaan heidän ongelma. Miehet tietävät että ruoho on vihreämpää toisella puolen aitaa. 

Onko oikeasti?

Miksi ne sit kuitenkin alkaa vinkumaan takaisin aina?

Jostain syystä ne ilmitulleet "hairahdukset" muuttuukin eron jälkeen "elämän suurimmaksi virheeksi".

Olkaa nyt edes itsellenne rehellisiä.

Vierailija
40/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi kirjoittaa kaikenlaista nättiä, mutta kiertelemättä: olet jo keski-ikäinen. Markkinoilla on enää ne keski-ikäiset miehet. Fakta on että ne ovat siellä joko päihteidenkäytön tai pettämisen takia. Valitse niistä. Ja suurempi osa jälkimmäisestä syystä. Että kun sä tinderistä nappaat jonkun, niin se todennäköisesti on pettäjä. Ja sama toki koskee naisiakin.