Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pettää aina?

Vierailija
07.07.2024 |

Olen jo selkeästi keski-ikäinen nainen, monella tapaa fiksu, kaunis ja asiat kunnossa. Ei päihteitä sun muita. Suhteissa seksiä ollut paljon enkä ole hankala luonne sekä käännän edelleen miesten päitä. Pidän itseni ja kotini kunnossa. Maine kunnossa ja seurassani viihdytään. En ole vaativa enkä äkkipikainen tai mököttäjä. Näytän ja sanon tunteeni ja jopa passaan miehiä välillä.

Miessuhteet olleet tavallisiin miehiin eikä kekkuleihin ja kaikki suhteet pitkäaikaisia. Lapsia yhden kanssa ja jo aikuisia. Suhteita elämässäni ollut noin kymmenen. 

Miksi minua on petetty ihan jokaisessa suhteessa? En itse löydä syytä. Eräs totesi oman epävarmuutensa syyksi siihen. Pettääkö kaikki miehet? Ne tavallisetkin jotka vaikuttaa kunnollisilta? Seksin puute ei ole ollut syynä tai huono seksi. 

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap valinnut vain j ä n n ä m i e h i ä. Sen siitä saa kun ylimielisesti nakkelee niskoja kilteille ja kunnollisille miehille. Sitä saa mitä tilaa!

Jännämiehiä ei ole ollut yksikään. Tiedän tyypin kyllä. Siitäkään ei kyse. Jokaisella heistä ollut naissuhteita ennen minua järkevä määrä eikä useita eroja eikä yhdelläkään lapsia kuin yhdelle tai lapsia ei ollenkaan.

Ap

Siinäpä se. Tapailemillasi miehillä on aiempia suhteita! Tuo on juuri se hälyttävä tekijä josta jänniksen tuntee. Vientiä siis on.

Huomaa ikäni! Olisihan se outoa, jos ei yli 50-vuotiaalla miehellä ole ollut edes yhtä naissuhdetta. Normaali suhdehistoria ollut jokaisella. Ei edelleenkään jännämiehiä. Tiedän kyllä tyypin. Osalla ollut vuosia eron jälkeen ilman naissuhdetta, ei edes kertapanoja.

Ap

Vierailija
42/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap valinnut vain j ä n n ä m i e h i ä. Sen siitä saa kun ylimielisesti nakkelee niskoja kilteille ja kunnollisille miehille. Sitä saa mitä tilaa!

Oikeasti kiltit miehet eivät ole iloisia kun toiseen sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kaikkein eniten pettää miehet jotka ovat nuoruuden liitoissaan, johon menty ensimmäisen lukiotyttiksen kanssa. Miehille tekee hyvää nähdä maailmaa hieman laajemmalta otannalta. Kiltit varmasti pettää eritoten. 

Tuossa voi olla totuuden siemen

Ap

Vierailija
44/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehiä ei ole ollut yksikään. Tiedän tyypin kyllä. Siitäkään ei kyse. Jokaisella heistä ollut naissuhteita ennen minua järkevä määrä eikä useita eroja eikä yhdelläkään lapsia kuin yhdelle tai lapsia ei ollenkaan.

Ap

Siinäpä se. Tapailemillasi miehillä on aiempia suhteita! Tuo on juuri se hälyttävä tekijä josta jänniksen tuntee. Vientiä siis on.

Huomaa ikäni! Olisihan se outoa, jos ei yli 50-vuotiaalla miehellä ole ollut edes yhtä naissuhdetta. Normaali suhdehistoria ollut jokaisella. Ei edelleenkään jännämiehiä. Tiedän kyllä tyypin. Osalla ollut vuosia eron jälkeen

Miksi valitset sellaisia. Kokeile siis seuraavaksi jotain muuta esim leski. Oikeasti uskollinen mies kannattaa napata jo nuorena. Mielellään silloinkin jo muitakin naisia kokenut joka valmis asettumaan aloilleen yhden kanssa. 

Vierailija
45/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies pettää joka ei käy ulkona. Kun lisäksi tietostetaan fakta, että noin 80% miehistä ovat joko neitsyitä tai ei ole saaneet seksiä yli vuoteen on jotenkin hullunkurista että jokainen menisi ja tuosta noin vaan pettäisi. Miehen on todella vaikea saada seksiseuraa ellei kyse ole jostain komeasta rikkaasta uroosta jonka kaikki naiset haluaa.

Ei kannata tehdä omasta kaveriporukastaan koko sukupuolta koskevia yleistyksiä. 

Ihan on tutkimuksia aiheesta

Vierailija
46/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän voisi kirjoittaa kaikenlaista nättiä, mutta kiertelemättä: olet jo keski-ikäinen. Markkinoilla on enää ne keski-ikäiset miehet. Fakta on että ne ovat siellä joko päihteidenkäytön tai pettämisen takia. Valitse niistä. Ja suurempi osa jälkimmäisestä syystä. Että kun sä tinderistä nappaat jonkun, niin se todennäköisesti on pettäjä. Ja sama toki koskee naisiakin. 

Minulle Tinder on tuntematon käsite. Yhdelläkään ei ole ollut mitään päihdeongelmia tai -taustaa. Lähtökohtaisesti pettäjätyyppiä ei ole ollut yksikään edes silloin nuorena suhteissa ollessani. 

Suhteet alkaneet menenlaisista tapaamisista ja kohtaamisista eikä "baareista".

Itse uskon, että markkinoilla on muutakin kuin mainitsemiasi tapauksia. Liitot kariutuu monesta syystä, tulee leskiä ja muutoin hyviä ihmisiä vapautuu. Aika synkkä käsitys sinulla ihmisistä.

Ap

Vierailija
47/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40-50v väliltä iältäni oleva kiltti mies. Olin 20v suhteessa joitain vuosia sitten. En pettänyt ,vaikka seksi oli suhteessa loppunut suunnilleen pari vuotta ennen suhteen loppumista. Enkä ole pettänyt ketään muutakaan enkä tule pettämään. Mua ei ole petetty. 

Mä mieluummin yritän korjata asioita ja puhua avoimesti niistä, kuin että ajattelisin vain vehkeelläni. Enkä todellakaan tee toiselle yhtä ilkeimmistå asioista mitä on eli pettämistä. 

Sit palstan kaikkitietäville tiedoksi, en ole ruma läski, joka kärsii itsetunton ongelmista. Olen normaali täysjärkinen ja normaalipainoinen ihan ok näköinen mies. Mun itsetunto on kunnossa jne. Mä ajattelen asioita kokonaisuutena paljon, en oman navan ympärillä.

Vierailija
48/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa olevat miehet pettävät aina koska kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat pihtareita.

Vierailija
49/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villisika on villi sika. Opin tämän kun asuin Klaukkalassa!

Vierailija
50/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No huhhuh. Aikuinen mies, jolla ei ole ollut suhteita se vasta kysymysmerkki onkin. Tässä tapauksessa käyttetty ja huollettu kyyti on sata kertaa turvallisempi

Vierailija
51/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä kukko rupeaa kiekumaan kun sopiva tipu osuu silmiin!

Vierailija
52/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa olevat miehet pettävät aina koska kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat pihtareita.

Täydellinen yleistys. Keskutelu ei ole enää tarvetta jatkaa.

Vierailija
53/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No huhhuh. Aikuinen mies, jolla ei ole ollut suhteita se vasta kysymysmerkki onkin. Tässä tapauksessa käyttetty ja huollettu kyyti on sata kertaa turvallisempi

Onko se miehen vika jos kukaan nainen ei ole koskaan kiinnostunut ja säilynyt sinkkuna keski-ikäiseksi? Se, että miehellä on ollut aiempaa parisuhdehistoriaa todistaa sen, että vientiä on ja pettämiselle tulee tilaisuuksia.

Vierailija
54/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

<

Onko se miehen vika jos kukaan nainen ei ole koskaan kiinnostunut ja säilynyt sinkkuna keski-ikäiseksi? Se, että miehellä on ollut aiempaa parisuhdehistoriaa todistaa sen, että vientiä on ja pettämiselle tulee tilaisuuksia.

Kyllä se on nimenomaan miehen vika, jos kukaan ei ole hänestä kiinnostu. 

Vierailija
55/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan ei osaa kiusauksen/mahdollisuuden kohdalle osuessa ajatella muuta kuin sitä mitä on saamassa. Sitä ei muisteta ajatella lainkaan mitä siinä on menettämässä.

Toisaalta moni pettäjä taitaa olla suhteessa jonka menettäminen ei haittaa. Moni pettäjä on myös yhdessä sellaisen naisen kanssa, jota ei se pettäminenkään niin haittaa kunhan vaan mies edelleen on ja pysyy siinä suhteessa.

Mut joo, jokaisen kantsisi miettiä ihan jo ennakkoon, että mitä tekee jos/kun eteen tulee kiusaus/tilaisuus ja puntaroida ihan ajan kanssa se, jääkö siinä kokonaisuus plussalle vaiko miinukselle jos/kun pettää. Sitten ei tarvitse jälkeenpäin selitellä muille eikä itselleen kuinka mä en ajatellut ja olin niin humalassakin ja voiyhyy nyt meni kaikki.

Vierailija
56/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No huhhuh. Aikuinen mies, jolla ei ole ollut suhteita se vasta kysymysmerkki onkin. Tässä tapauksessa käyttetty ja

Kyllä se on nimenomaan miehen vika, jos kukaan ei ole hänestä kiinnostu. 

Kiinnostunut*

Joko tähtää liian korkealle tai sitten on jotain sellaista vikaa mitä joko voi muttaa tai ei voi muuttaa. Lähtökohtaisesti yleensä sellaisessa on jtoain vikaa joita muut karttaa, ei niissä muissa. Jos joku tuote on kaupassa huono eikä sitä osteta, niin eihän se silloin ole ostajissa se vika vaan siinä tuotteessa. Karrikoidusti.

Vierailija
57/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllästyy nopeasti seksiin saman naisen kanssa. Ei ole mitään uutuuden viehätystä.

Tutkimusten mukaan naiset kyllästyvät miehiä nopeammin, joten se siitä. 

Mitä hevonvitun se siitä? Se on fakta. Jos naiset eivät saa aikaiseksi tehdä kyllästymiseen mitään, on se vain ja ainoastaan heidän ongelma. Miehet tietävät että ruoho on vihreämpää toisella puolen aitaa. 

Onko oikeasti?

Miksi ne sit kuitenkin alkaa vinkumaan takaisin aina?

Jostain syystä ne ilmitulleet "hairahdukset" muuttuukin eron jälkeen "elämän suurimmaksi virheeksi".

Olkaa nyt edes itsellenne rehellisiä.

Niin me olemmekin. Se on teille naisille joille me emme ole rehellisiä. Jos noilla selityksillä saa pidettyä suhteen hengissä, niin niitä käytetään. 

Vierailija
58/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään mitä useammin se on nainen, joka kärsii puutteesta suhteessa. Itse ainakin olen halukas, miellyttämisen-, ja kokeilunhaluinen nimenomaan sen kumppanin kanssa, eikä taatusti jää epäselväksi ettenkö häntä haluaisi. Silti mua on useampi pettänyt. (Ja ei, ei johdu nalkutuksesta tai ylipainostakaan. Oon timmi ja ihan hauskaa seuraa, en valita turhista ja panostan suhteeseen).

Oikeasti erittäin harva kertoo pettämisen syyksi seksin puutteen. Mullekin on jälkeenpäin nää exät sanonut että ei heiltä mitään puuttunut, piti vaan olla mlkku ja valitelleet kun ei se nykyinen nainen panosta tai ole lainkaan niin himokas ja villi sängyssä.

Vierailija
59/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Tämä kyllä on erittäin kaukana totuudesta.

Ja voisi alkaa miettimään, miksi se nainen sitten pihtaa jos seksiä on kuitenkin aluksi piisannut? Mikä on muuttunut? Onko miehen panostus suhteeseen sama?

Vierailija
60/169 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan nykyään naiset pettävät vähän enemmän (siksi haluavatkin nykyään avoimia suhteita) ja heillä on enemmän kumppaneita.