Mies aina tympeä ja tyly omalle perheelleen
Kenelle tahansa muulle ihmiselle juttelee iloisesti ja keskustelee aktiivisesti. Mulle ja lapsille vaan tiuskii ja murahtaa jotain jos on pakko vastata. Jos sanon asiasta, häneen ei saa enää mitään kontaktia.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuoneessa kaikki ok?
Haista sinä oma v*ttusi makuuhuoneessa
Tein kysymykseni ihan vakavissani. Kuten laulussa sanotaan: sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.
Eiköhän se sitten näkyisi kaikille eikä vain omalle perheelle!
Onko tämä jokin suomalainen piirre, kun mies murjottaa omalle perheelle ja kokee sen rasitteena. Tyttärellä britti puolisona ja joskus tuntuu, että tyttäreni mies hössöttää liikaa perheen puolesta. Mies aina nauraa ja sanoo, että happy wife happy life, ja siltä se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa erota.
Joo, mutta muna ei riitä sanomaan suoraan. Luiskaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jokin suomalainen piirre, kun mies murjottaa omalle perheelle ja kokee sen rasitteena. Tyttärellä britti puolisona ja joskus tuntuu, että tyttäreni mies hössöttää liikaa perheen puolesta. Mies aina nauraa ja sanoo, että happy wife happy life, ja siltä se näyttää.
Ei, vaan persoonakysymys, kuinka parisuhde- ja perhekeskeinen on. Mulla on suomalainen mies, jolla on sama asenne kuin vävylläsi. Onnellinen liitto, ja aikuiselle tyttärelle hyvä parisuhteen malli. Tasapainostahan siinä on kyse, ei voi vaan ottaa ja ottaa ja toinen antaa ja antaa. Rakkaus ei kysy mitä voin saada sinulta vaan mitä voin antaa sinulle, tai kuten mun mieheni muotoilee, "mä pidän sua hyvänä ja sä pidät mua hyvänä". Tahdon asia ja asennekysymys hyvin pitkälti. Viime kädessähän on kyse arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä m!esvihaketjussa av-mammat pääsivät kunnolla kierroksille, jakamaan omaa katkeraa myrkkyään.
Tämä vain on tosi. Niin moni kokenut ja myös itse vastasin ketjuun. Ex sai kyllä mallin omalta isältään. Jännä ettei se aluksi näkyny eikä vuosikausiin. Vasta sitten, kun lapset alkoivat olla teinejä niin homma muuttui täysin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä m!esvihaketjussa av-mammat pääsivät kunnolla kierroksille, jakamaan omaa katkeraa myrkkyään.
Niin, pitäisihän naisten olla hiljaa omista kokemuksistaan, etteivät vain saisi miehiä näyttämään pahalta. Hyi helvetti mikä ajatusmalli sinulla.
Todella surullista, että noin on. Olen omalleni muistuttanut aika monta kertaa, että juuri meitä pitäisi kohdella erikoisen hyvin. Olenhan minä sentään ainoa, joka hänet on huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistavaa ajatella että joku minullekin aina ystävällinen ja auttavainen ihminen voi olla kotona ihan hirveä omille lapsille ja puolisolle.
Näitä on paljon. Tunnetaan sanontakin, joka menee jotenkin " kylän hyvä, kotonapiru". Syynä on ehkä se, että ulospäin pitää esittää jotain, mutta kotona voi olla oma itsensä, kun ei kotiväki voi paeta. Ei ainakaan aina siitä tilanteesta, vaan ero jää ainoaksi vaihtoehdoksi.
Oma isäni oli juuri tuollainen. Me lapset oltiin tiellä, sotkettiin, äänekkäitä ja meihin meni rahaa. Möllötti hiljaa katsoen urheilua jolloin piti olla hiljaa, teki omia juttuja autotallissa ja harrasti. Työkavereiden ja omien ystäviensä suosikki, mutta kotona huusi ja raivosi miten me pilaamme hänen elämänsä eikä hän malta odottaa että viimeinenkin kakara on ulos ovesta.
Onneksi oli äiti joka teki kanssamme asioita ja touhusi. Isän mielestä me ei tarvittu synttärijuhlia tai lahjoja.
Ota ero tuollaisesta miehestä joka on joko tunnevammainen tai muuten vaan persoonallisuushäiriöinen. Ainoa tapa katkaista tuollainen mahdollisesti sukupolvien välinen ketju on antaa lapsille terve ja erilainen kasvuympäristö.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt mököttävän möllin kanssa haluaisi seksiä harrastaa? Kyllä se seksi on se mikä tulee sitten, kun arki sujuu muuten ja parisuhteessa on molemminpuolista kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt mököttävän möllin kanssa haluaisi seksiä harrastaa? Kyllä se seksi on se mikä tulee sitten, kun arki sujuu muuten ja parisuhteessa on molemminpuolista kunnioitusta.
Se just on käsittämätöntä, ettei miehet tätä ymmärrä. Niin makaa kuin petaa.
Hyvällä saa hyvää, pahalla vain pahaa.
Ehkä naiset eivät enää huoli noita ankeuttajia, jotka voivat sitten valittaa, ettei tavallinen mies kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni oli juuri tuollainen. Me lapset oltiin tiellä, sotkettiin, äänekkäitä ja meihin meni rahaa. Möllötti hiljaa katsoen urheilua jolloin piti olla hiljaa, teki omia juttuja autotallissa ja harrasti. Työkavereiden ja omien ystäviensä suosikki, mutta kotona huusi ja raivosi miten me pilaamme hänen elämänsä eikä hän malta odottaa että viimeinenkin kakara on ulos ovesta.
Onneksi oli äiti joka teki kanssamme asioita ja touhusi. Isän mielestä me ei tarvittu synttärijuhlia tai lahjoja.
Ota ero tuollaisesta miehestä joka on joko tunnevammainen tai muuten vaan persoonallisuushäiriöinen. Ainoa tapa katkaista tuollainen mahdollisesti sukupolvien välinen ketju on antaa lapsille terve ja erilainen kasvuympäristö.
Pysyikö äitisi hänen kanssaan yhdessä? Mitkä välit isään tänä päivänä?
Kuulostaa tosi ikävältä. Mies ei tee yhtään tunnetyötä. Kysy siltä, miksi kukaan haluaisi olla hänen seurassaan.