Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aina tympeä ja tyly omalle perheelleen

Vierailija
06.07.2024 |

Kenelle tahansa muulle ihmiselle juttelee iloisesti ja keskustelee aktiivisesti. Mulle ja lapsille vaan tiuskii ja murahtaa jotain jos on pakko vastata. Jos sanon asiasta, häneen ei saa enää mitään kontaktia. 

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneessa kaikki ok?

Vierailija
2/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala rakentaa omss elämää ja taloutta niin että kun lapset on isompia ero onnistuu helposti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Vanhempiaan ja kavereitaan menee saman tien auttamaan ties missä asioissa, mutta minua ja lapsiamme ei. En enää edes viitsi pyytää apua. En saanut keväällä ruohonleikkuria millään käyntiin (jep, leikkaan meillä aina nurmikon, mies ei tee mitään kotihommia) ja oli niin ärtynyt kun uskalsin edes kysäistä, mikä siinä voisi hänen mielestä olla vikana. Parasta on vaan viedä itse suoraan pienkonekorjaajalle. Mursin ranteeni talvella, eikä silloinkaan auttanut missään. 

Vierailija
4/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perhe ole kaikille tärkeä asia. Ärtyy kun joutuu töihin asian eteen joka on itselle merkityksetön.

Tähän ei mitään narsismia tai muutakaan diagnoosia vaadita.

Vierailija
5/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pitää kulissit kunnossa ulospäin, mutta ei välitä perheestään.

Vierailija
6/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Vanhempiaan ja kavereitaan menee saman tien auttamaan ties missä asioissa, mutta minua ja lapsiamme ei. En enää edes viitsi pyytää apua. En saanut keväällä ruohonleikkuria millään käyntiin (jep, leikkaan meillä aina nurmikon, mies ei tee mitään kotihommia) ja oli niin ärtynyt kun uskalsin edes kysäistä, mikä siinä voisi hänen mielestä olla vikana. Parasta on vaan viedä itse suoraan pienkonekorjaajalle. Mursin ranteeni talvella, eikä silloinkaan auttanut missään. 

"Kiva" tietää etten ole ainoa jolla on tuollainen mies. Kuvaus sopisi ihan täysin häneenkin. En saa apua ja neuvoja kun pyydän. Jos taas joku kaveri tai tuttu soittaa ja kysyy apuja, mies ryhtyy heti toimeen selvittelemään asioita ja muistaa soitella vielä peräänkin että onhan homma hoidossa. Ap 

Vierailija
7/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei perhe ole kaikille tärkeä asia. Ärtyy kun joutuu töihin asian eteen joka on itselle merkityksetön.

Usein nämä on kuitenkin itse halunneet sen perheen? Vieläpä kärttäneet sitä.

Vierailija
8/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiva" tietää etten ole ainoa jolla on tuollainen mies. Kuvaus sopisi ihan täysin häneenkin. En saa apua ja neuvoja kun pyydän. Jos taas joku kaveri tai tuttu soittaa ja kysyy apuja, mies ryhtyy heti toimeen selvittelemään asioita ja muistaa soitella vielä peräänkin että onhan homma hoidossa. Ap 

Jep, täysin sama juttu meillä. Alkaa masentamaan tilanne.

Vierailija
9/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita hänelle kirje. Ehkä et anna sitä hänelle, ehkä annat, mutta älä ala häntä myöskään pelkäämään.

Ei kenenkään tarvitse elää kuin munankuorilla kävellen, vaikka toinen olisi stressissäkin.

Se on sinun ukkosi vain.

Tuskin huomaa, että on itsekäs ja k.päinen, kun pitää perhettään itsestäänselvyytenä.

Osaa varmasti olla myös hyvä, jos tahtoo.

Antakaa tilaa ja menkää lasten kanssa johonkin reissuun niin saa ukko olla välillä itsekseen ja möllöttää.

Tuli muuten mieleen tuo alko, ettei nyt olisi siitä kiinni, ettei saa rauhassa ryypätä.

Vierailija
10/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei pidä hommata puolisoa eikä perhettä. Ei ehkä välttämättä narsismia, mutta totaalista kusipäisyyttä kyllä. 

Vierailija
11/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.. oikein ärsyttää se tekopirteys ja reippaus kun mies keskustelee kavereidensa kanssa. On myös ystävällinen ja kiva kavereilleen, mutta mun veljille tyly ja vmäinen. En itse ikinä kehtaisi, mutta olen monesti ajatellut että mitähän siitä seuraisi kun olisin ilkeä jollekin hänen sukulaiselleen kuten hän on minun. Voin vain kuvitella sitä suuttumisen määrää. 

Vierailija
12/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tollanen mies. Ei vaan arvosta lähimpiään. Vanhempiaan kohtelee todella tylysti. Kotona tullut turpaankin joskus ja lapsista ei välitä juuri yhtään. Olemme siis vain kulissi.

Kavereille tosi reilu jätkä ja aina niin hymyilevä ja valmis auttamaan. Hulluja tällaiset on. Ja vaarallisia. Nämä tyypit on just niitä perhesurmien tekijöitä, joilla on tullut umpikuja. 

Juokse ja lujaa!

Vierailija
13/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just tollanen mies. Ei vaan arvosta lähimpiään. Vanhempiaan kohtelee todella tylysti. Kotona tullut turpaankin joskus ja lapsista ei välitä juuri yhtään. Olemme siis vain kulissi.

Kavereille tosi reilu jätkä ja aina niin hymyilevä ja valmis auttamaan. Hulluja tällaiset on. Ja vaarallisia. Nämä tyypit on just niitä perhesurmien tekijöitä, joilla on tullut umpikuja. 

Juokse ja lujaa!

Kehotat muita juoksemaan ja itse jäät tollasen miehen kans yhteen 😮

Vierailija
14/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein nämä on kuitenkin itse halunneet sen perheen? Vieläpä kärttäneet sitä.

Nimenomaan näin. Ex kärtti perhettä ja lapsia ja menin prkle ansaan. Kaverien eteen kaikki ja oman isän pienikin käsky oli toteutettava välittömästi. Äitinsä olikin kuollut viinaan ja lääkkeisiin henkisesti nujerrettuna. Omaa perhettä ex kohtelikin sitten kuin alinta saastaa. Alkoi vielä ryypätä ja lyödä. Turvakodin kautta ero ja exän taholta vuosien vaino ja kiusanteko.

Vierailija
15/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä oli tuollainen. Muut muistelevat, miten hän oli aina niin mukava, nauravainen ja auttavainen, otti kaikki mukaan. Kotona hän oli sulkeutunut ja vihamielinen, murahteli. Äitini sanoitti aivan vasta asian ensi kertaa sanoen, että meille perheenjäsenille isä oli itse piru. Olen äidille vähän vihainen, ettei hän eronnut isästä vaan hyväksyi tilanteen.

Vierailija
16/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa tällaiset. Mun mies ei oo lapsen kanssa ikinä välittänyt tehdä yhtään mitään keskenään tai me perheenä. Paitsi ne pakolliset esitykset sukulaisilleen ja kavereilleen. On niin ihanaa isää että. Juhlissa leikkii ja hassuttelee lapsen kanssa, pitää jopa sylissä. Kotona ei ota syliin vaikka mikä olisi ja tiuskii vaan kun lapsi häiritsee hänen netissä surffailua tai telkun katsomista. 

Vierailija
17/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.. oikein ärsyttää se tekopirteys ja reippaus kun mies keskustelee kavereidensa kanssa. On myös ystävällinen ja kiva kavereilleen, mutta mun veljille tyly ja vmäinen. En itse ikinä kehtaisi, mutta olen monesti ajatellut että mitähän siitä seuraisi kun olisin ilkeä jollekin hänen sukulaiselleen kuten hän on minun. Voin vain kuvitella sitä suuttumisen määrää. 

Tämä kuulostaa tutulta. Olen tuo joka joutui turvakotiin. Minullakin ex oli tyly, veemäinen ja hiljainen minun veljilleni. Omille kavereille mielin kielin niin että minua oksetti se teatteriesitys. Kavereiden mielestä mies oli tietenkin mitä parhain seuramies.

Vierailija
18/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, narisistit ovat tylyjä ja tympeitä ns. omille, mielistelevät muita ja esittävät näille teatteria ja kulissia.

Vertaa: normi-ihminen, joka rakastaa perhettään ja muita läheisiään, ja haluaa näiden voivan hyvin ja olevan turvassa. Ja saattaa olla ehkä hivenen varovainen ja ennakkoluuloinen tuntemattomia kohtaan.

Ettei sulla olisi ihan pska miesmaku? Viehätytkö narisisteista? Moni viehättyy, koska kuvittelevat narsistin voiman ja itsekeskeisyyden auttavan myös itseään.

Vierailija
19/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun exältä. Meillä ei ollut lapsia, mutta minulle, minun sukulaisille ja omalle lapsuudenperheelleen hän oli todella veemäinen ja tyly. Kaikkia muita ihmisiä hän suorastaan mielisteli.

Vierailija
20/134 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se🤔