Miksi pitkä sinkkuus on redflag?
Tuli tuosta iltalööpin jutusta mieleen kun jonkun mielestä se oli redflag.
ihan vain kun itse olen ollut 9vuotta sinkku,jotain tapailuja ollu niin en ymmärrä miten olisin jotenkin redflag.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Siksi jos ei kelpaa muillekaan ei se kelpaa minullekaan.
Niin. Näin on edelleen monen miehen kohtalo. Mies nostaa ststustaan, jos hän "kelpaisi" myös muille - Tilanne taas on naisille usein päinvastainen, jos kelpaa monelle, niin ei lopulta kelpaa kenelkekkään; kuin ehkä satunnaiseksi seuraksi.
En tiedä, kerran tapailin yhtä, joka olikin jännämies ja traumatisoiva kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Siksi jos ei kelpaa muillekaan ei se kelpaa minullekaan.
Älytön argumentti. Jos ihminen ei ole esimerkiksi löytänyt tarpeeksi nörttiä tai uskovaista tai mitä tahansa oman tyylistä seuraa? Näin ollen jos minä oisinkin hänelle se sopiva "match" älykkyyden ja uskonnollisten samankaltaisuuksien puolesta, niin pilaan koko jutun dissaamalla häntä että "nokun ei muillekaan kelvannut niin ei mullekaan!" Aivan älytön logiikka. Ihmekös sinkkuja on niin paljon.
Nuo ominaisuudet siis noin niinkuin esimerkkeinä.
"Tuli tuosta iltalööpin jutusta mieleen kun jonkun mielestä se oli redflag. "
Huomasin saman lööpin, mutta sitten, kun jutun luki, siellä ei ollutkaan sitä tarinaa, että kuka niin oli sanonut redflageistä ja missä yhteydessä. Taisi olla ihan toimittajan keksimä otsikko, koska täälläkin 99% ihmisistä on ymmärtäväisiä pitkän sinkkuuden suhteen. Aloitus esimerkiksi on saanut pelkkiä yläpeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
"Tuli tuosta iltalööpin jutusta mieleen kun jonkun mielestä se oli redflag. "
Huomasin saman lööpin, mutta sitten, kun jutun luki, siellä ei ollutkaan sitä tarinaa, että kuka niin oli sanonut redflageistä ja missä yhteydessä. Taisi olla ihan toimittajan keksimä otsikko, koska täälläkin 99% ihmisistä on ymmärtäväisiä pitkän sinkkuuden suhteen. Aloitus esimerkiksi on saanut pelkkiä yläpeukkuja
Minä saattaisin antaa 'yläpeukkua" kysymykselle "Miksi pitkäsinkkuus on red flag" - koska olen itse(kin) ollut hyvin pitkään sinkkuna mutta en siksi antaisi peukkua, että osoittaisin olevani tuon väitteen kanssa varsuksettomasti samaa mieltä.
Itsehän olen aivan samanlainen ja pitkään ollut sinkkuna eron jälkeen. Ymmärrän hyvin tämän kirjoituksen. Tarvitsen itsekin tosi paljon omaa tilaa ja aikaa. Joitain suhdeyrityksiä on ollut, mutta aika vaikea löytää miestä joka ei sitten loppujen lopuksi halua tiivistä suhdetta. Näillä on mentävä, jos ei sopivaa löydy niin sitten ei.