Miksi pitkä sinkkuus on redflag?
Tuli tuosta iltalööpin jutusta mieleen kun jonkun mielestä se oli redflag.
ihan vain kun itse olen ollut 9vuotta sinkku,jotain tapailuja ollu niin en ymmärrä miten olisin jotenkin redflag.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
No, yleensä pitkään sinkkuna olleet ovat joustamattomampia. Ovat tottuneet siihen, ettei tarvitse tehdä mitään kompromissejä.
Ovat tajunneet, ettei kannata tehdä kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan parisuhteeseen kelpaava ei ole yhdeksää vuotta sinkkuna.
Näin raju väite pitää todistaa.
1) Jos olet kaunis tai komea, niin ihmiset tulevat luoksesi. Et voi välttyä suhteiden muodostumiselta yhdeksän vuoden aikana.
2) Jos olet parisuhdekelpoinen, käyt todennäköisesti myös ulkona sinkkuna ollessasi. Jälleen: jos ulkonäkösi on kohdallaan, et voi välttyä suhteilta
3) Mikäli et löydä yhdeksän vuoden aikana minkäänlaista parisuhdetta, niin et ole kaunis tai komea. Ihmiset eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita sinusta, tai et itse ole kiinnostunut ihmisistä. Yleensä kiinnostumattomuus johtuu siitä, että olet katkeroitunut siitä, ettei sinusta olla kiinnostuneita.
Ei ole mikään pakko alkaa suhteeseen ihmisen kanssa joka "tulee luoksesi". Ihmissuhteiden muodostamisen välttää sillä, että sanoo toiselle etten kaipaa minkäänlaista tuttavuutta tai ihmissuhdetta. Se on niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisessä on useimmissa tapauksissa jotain vikaa jos hän ei ole kelvannut parisuhteeseen tai työsuhteeseen. Siksi tällaisten ihmisten ottamista sellaiseen vältellään. Ihan perus riskienhallintaa siis.
No entäs jos olisi kelvannut, mutta on antanut rukkaset kaikille?
Tuossakaan tapauksessa ei ole kelvannut. Olet todennäköisesti tässä tapauksessa nainen ja vetänyt puoleesi vain rumia miehiä. Tämän vuoksi et ole kiinnostunut heistä ja olet antanut rukkaset. Peilikuvassa on syy tässäkin tapauksessa.
Entäs jos on sen verran älykäs, että on vain vaikeaa löytää sellaista miestä, joka ei vaikuta liian yksinkertaiselta? Ja joka myös sen lisäksi olisi luonteeltaan sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voi olla itse aktiivinen ja lähestyä. Näin toimivat ihmiset, jotka suhteita saavat. He ovat ulospäin suuntautuneita, kauniita ja ns. pakka on kasassa. Kun et löydä parisuhdetta mitenkään vuosienkaan aikana, niin kyllä se syy löytyy peilistä. Ihan aina. Yksikään kaunis nainen tai mallimaisen komea mies ei jää ilman parisuhdetta, paitsi jos näin itse haluaa.
Aina naurattaa kun vedotaan ulkonäköön. Juu, parisuhteissa onkin pelkästään kauniita ja komeita.
Mutta ulkonäkö helpottaa parisuhteen löytymistä kymmenillä prosenteilla, ellei enemmänkin. Ei parisuhteissa ole vain kauniita ja komeita, mutta usein se sinkkuus venähtää, kun ihmiset eivät kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisessä on useimmissa tapauksissa jotain vikaa jos hän ei ole kelvannut parisuhteeseen tai työsuhteeseen. Siksi tällaisten ihmisten ottamista sellaiseen vältellään. Ihan perus riskienhallintaa siis.
No entäs jos olisi kelvannut, mutta on antanut rukkaset kaikille?
Tuossakaan tapauksessa ei ole kelvannut. Olet todennäköisesti tässä tapauksessa nainen ja vetänyt puoleesi vain rumia miehiä. Tämän vuoksi et ole kiinnostunut heistä ja olet antanut rukkaset. Peilikuvassa on syy tässäkin tapauksessa.
Entäs jos on sen verran älykäs, että on vain vaikeaa löytää sellaista miestä, joka ei vaikuta liian yksinkertaiselta? Ja joka myös sen lisäksi olisi luonteeltaan sopiva.
Ehkä sinulla on tekemistä itsesi kanssa, jos ajattelet olevasi älylliseltä tasoltasi niin kova, että muut ovat suuruutesi rinnalla yksinkertaisia. On ihan ilmiselvää, miksi et löydä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan parisuhteeseen kelpaava ei ole yhdeksää vuotta sinkkuna.
Voi kuule jos altistuu homeelle tarpeeks pahasti ja kauan niin "kelpaavuus" / luonne on ihan sama. Ompahan vaan paskana ja väsynyt yhtään mihinkään vuodesta toiseen....
Noin esimerkkinä. Tässä edelleen lääkärin puhelua odotellessa...monettakohan vuotta
Tekstistäsi paistaa 240 kilometrin päähän, miksi olet sinkku toistakymmentä vuotta. Oli syy sitten home tai mikä tahansa väsymys, olet vain suhteeseen kelpaamaton. Kuten minäkin.
Hullua ja julkeaa päätellä toisesta tuollaista yhden kommentin perusteella.
"Ehkä sinulla on tekemistä itsesi kanssa, jos ajattelet olevasi älylliseltä tasoltasi niin kova, että muut ovat suuruutesi rinnalla yksinkertaisia. On ihan ilmiselvää, miksi et löydä kumppania."
Ei minua haittaa olla sinkku. Maailma on täynnä mielenkiintoisia asioita, pärjään mainiosti ilman parisuhdetta. Seksielämä kukoistaa myös.
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä sinulla on tekemistä itsesi kanssa, jos ajattelet olevasi älylliseltä tasoltasi niin kova, että muut ovat suuruutesi rinnalla yksinkertaisia. On ihan ilmiselvää, miksi et löydä kumppania."
Ei minua haittaa olla sinkku. Maailma on täynnä mielenkiintoisia asioita, pärjään mainiosti ilman parisuhdetta. Seksielämä kukoistaa myös.
Älysi ei ole siis mikään este.
Neuvostoliitto siitä tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan, vaan este on tähän mennessä tapaamieni miesten äly. Sitten kun tulee älykäs ja sopiva vastaan, nappaan sen. Siihen asti olen ihan tyytyväinen sinkkuna.
No mikä sitten on hyväksyttävä aika olla sinkku ennen kuin on kelpaamaton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan, vaan este on tähän mennessä tapaamieni miesten äly. Sitten kun tulee älykäs ja sopiva vastaan, nappaan sen. Siihen asti olen ihan tyytyväinen sinkkuna.
Seksielämäsi kukoistaa, joten olet löytänyt älykkäitä miehiä. Älysi ei ole siis este löytää riittävän älykkäitä miehiä.
Ei pitkä sinkkuus vaan jatkuva suhteesta toiseen siirtyminen.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu sinusta ja tavoitteistasi. Normaalisti varsinkin naiset pariutuvat kuukaudesta vuoteen eron jälkeen.
Mä oon ollut pitkissä suhteissa ja nelikymppisenä päätin että miehet saa olla. Miksi ottaa nurkkiinsa koko sonni varsineen kun voi tilata netistä vibraattorin. Miehet on hyödyttömiä. Rupeevat määräilemään ja yrittävät hallita itsenäistä, omillaan toimeentulevaa naista. Pahimmillaan ovat siipeilijöitä, valmiiseen pöytään istuvia vanhanaikaisia juntteja. Ei arvosta omaa uraa rakentavaa naista.
ei se että on ollut pitkään sinkku tarkoita että olisi jotain vikaa! Olen ollut 10 vuotta sinkku (35v)ja suurin syy siihen on ujous ja introverttiys sekä diagnosoimaton neuroepätyypillisyys.
käyn töissä ja elän tavallista elämää. Ihmissuhteet ovat haasteellisia, mutta minulla on hyviä ystäviä kuitenkin.
Minusta on ollut moni mies hyvinkin kiinnostunut, mutta en ole itse tuntenut mitään vetoa heihin, vaikka ovat ihan hyviä miehiä olleet. En ole halunnut ryhtyä suhteeseen, jossa en tunne romanttista tai seksuaalista kiinnostusta.
Olen itse ihastunut erityyppisiin miehiin ja nytkin töissä tapaan kahta kiinnostavaa miestä päivittäin. En vaan todellakaan osaa ilmaista kiinnostustani (olen ujo) enkä edes usko, että he voisivat kiinnostua minusta romanttisesti. Pelkään että olisin heidän mielestään outo tai ruma. En edes tiedä ovatko he sinkkuja. Eli hankala tilanne. Eli jos joku on sinkku pitkään niin hänellä saattaa olla vain haasteita lähestyä kiinnostuksen kohdettaan. Ja se on ihan ymmärrettävää. Tuskin nuo kiinnostavat miehet osaisivat lähestyä minua, kun olen niin jännittynyt. Lisäksi se ihastuminen minulla lisää jännittämistä kun yritän peitellä sitä.
Todennäköisesti siksi, että kun on 9 vuotta tarvinnut ajatella vain itseään niin parisuhteen kompromissien tekeminen on hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Työelämän puolella yli 3 kk aukko CV:ssä vaikeuttaa työllistymistä merkittävästi. Parisuhdemarkkinoilla ehkä puhutaan jostain samansuuntaisesta?
Terapeuttini joskus sanoi, että
"Jos ihminen on 30v eikä ole koskaan seurustellut, vaikka on etsinyt aktiivisesti seuraa viimeiset 10 vuotta, niin silloin on aihetta kyseisellä ihmisellä katsoa peiliin; syyt sinkkuuteen löytyvät takuuvarmasti sieltä peilikuvan ihmisestä. Muutoin sinkkuus on usein ihan ok"
Aina naurattaa kun vedotaan ulkonäköön. Juu, parisuhteissa onkin pelkästään kauniita ja komeita.