Miksi pitkä sinkkuus on redflag?
Tuli tuosta iltalööpin jutusta mieleen kun jonkun mielestä se oli redflag.
ihan vain kun itse olen ollut 9vuotta sinkku,jotain tapailuja ollu niin en ymmärrä miten olisin jotenkin redflag.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan parisuhteeseen kelpaava ei ole yhdeksää vuotta sinkkuna.
Näin raju väite pitää todistaa.
1) Jos olet kaunis tai komea, niin ihmiset tulevat luoksesi. Et voi välttyä suhteiden muodostumiselta yhdeksän vuoden aikana.
2) Jos olet parisuhdekelpoinen, käyt todennäköisesti myös ulkona sinkkuna ollessasi. Jälleen: jos ulkonäkösi on kohdallaan, et voi välttyä suhteilta
3) Mikäli et löydä yhdeksän vuoden aikana minkäänlaista parisuhdetta, niin et ole kaunis tai komea. Ihmiset eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita sinusta, tai et itse ole kiinnostunut ihmisistä. Yleensä kiinnostumattomuus johtuu siitä, että olet katkeroitunut siitä, ettei sinusta olla kiinnostuneita.
Puhut omasta puolestasi. Ol
Kyllä. Mutta näin se on muidenkin pitkäaikaissinkkujen kohdalla. Paitsi niiden, jotka eivät halua parisuhdetta, vaan harrastavat kevytsuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen keskitasoa oleva mies ja en kelpaa naisille koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naiset ovat tuhonneet parisuhdemarkkinat.
Tähän toimii se että juo ne kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hen, ihanaa kun nää kaikki perustelut pohjautuu ennakkoluuloille ja oletuksille😁
No näinpä, olettakaa ihmiset vähemmän ja nauttikaa enemmän siitä mitä on
Vierailija kirjoitti:
Hen, ihanaa kun nää kaikki perustelut pohjautuu ennakkoluuloille ja oletuksille😁
Mikä ennakkoluulo ja oletus pitkäaikaissinkusta on mielestäsi täysin väärä? Instagram Threads on esimerkiksi huvittava paikka katsella, kun sinkut valittavat sinkkuuttaan ja epäonnea Tinderissä. Kuvasta näkee heti, miksi he saavat ihmisiltä huonoa kohtelua, eikä kumppania löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keskitasoa oleva mies ja en kelpaa naisille koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naiset ovat tuhonneet parisuhdemarkkinat.
Tähän toimii se että juo ne kauniiksi.
Nojoo mutta en mä halua ikinä seurustella ruman tai ylipainoisen naisen kanssa vai pitäiskö mun olla aina sit humalassa jotta sellasen punkeron kanssa vois olla? Kyllä mä parisuhteen voisin haluta jos se nainen olisi edes samaa tasoa kuin minä eli normaalipainoinen ja ulkonäkö naisella vähintään 5/10.
Olen itse normipainonen,keskikomea,korkeakoulutettu ja keskituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitkä sinkkuus vaan jatkuva suhteesta toiseen siirtyminen.
Tämä on myös minulle iso syy miksi en lähde jotain ihmistä edes tapailemaan.
Sivusta N
Noh, mä oon ollut vuosia sinkkuna pitkän avioliiton jälkeen. Laitoin pääni ja kroppani kuntoon sinä aikana. Lisäksi exä on high conflict -tyyppiä: kesti pitkään päästä eroon oikeusjutuista ym. Ei siinä hullunmyllyssä olis kukaan nainen kestänyt. Nyt alkaa olla valmista uuteen suhteeseen - jos oikein hyvä nainen löytyy. Jos ei, niin pärjään kyllä itsekseenkin.
m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ennakkoluulo ja oletus pitkäaikaissinkusta on mielestäsi täysin väärä? Instagram Threads on esimerkiksi huvittava paikka katsella, kun sinkut valittavat sinkkuuttaan ja epäonnea Tinderissä. Kuvasta näkee heti, miksi he saavat ihmisiltä huonoa kohtelua, eikä kumppania löydy.
Hehe, huomasitko itsekkään että teitä omian tulkintojesi perusteella oletuksia ihmisistä, joille et ole edes jutellut🤭
"Sinkku-CV:stäsi näkyy, että olet ollut puoli vuotta sinkku alkuvuonna 2017. Selitätkö tätä?"
"No olin suhteiden välissä sillä välin. Ja ylläpidin taitojani omatoimisesti".
Eiköhän toi kerro siitä, että sinussa on jotain pielessä. Oot ehkä sellanen itsenäinen nainen ja et oo ihan täysissä pisteissä liikkeellä niin sanotusti.
En halua parisuhdetta. En halua tehdä kompromisseja. Miestä en tarvitse vaihtamaan renkaita tai kantamaan polttopuita. Olen tottunut hoitamaan yksin talouteni ja miehet pääsääntöisesti on yrittäneet vaan rikkoa mun ympyrät ja arjen. Tapailumies mulla on ollut pitkään. Viihdyn kanssaan vapaa-ajalla mut arkeen en sitä halua. Tämä on keskusteltu ja hyväksytty. Yhteen ei muuteta ikinä. On tosi kivaa nähdä ja intohimokin säilyy kun ei tarvi joka päivä nähdä samaa naamaa+kuunnella samoja löpinöita. Sekin on kiva että tapaamisiin aina kummatkin panostaa. En kestä ajatusta illoista sohvan nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan parisuhteeseen kelpaava ei ole yhdeksää vuotta sinkkuna.
Näin raju väite pitää todistaa.
1) Jos olet kaunis tai komea, niin ihmiset tulevat luoksesi. Et voi välttyä suhteiden muodostumiselta yhdeksän vuoden aikana.
2) Jos olet parisuhdekelpoinen, käyt todennäköisesti myös ulkona sinkkuna ollessasi. Jälleen: jos ulkonäkösi on kohdallaan, et voi välttyä suhteilta
3) Mikäli et löydä yhdeksän vuoden aikana minkäänlaista parisuhdetta, niin et ole kaunis tai komea. Ihmiset eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita sinusta, tai et itse ole kiinnostunut ihmisistä. Yleensä kiinnostumattomuus johtuu siitä, että olet katkeroitunut siitä, ettei sinusta olla kiinnostuneita.
Lol, hyvä tykkäys ratio
No ehkäpä se sellaiselle ihmiselle se onkin joka ei ole oikeanlainen ja sopiva. Itsekin olen ollut pitkään sinkkuna ja ymmärrän kyllä, että tästä on seurannut se etten esim ole mitenkään hirvittävän joustava ihminen. Tämä yksineläminen ja yksinpärjääminen jättää kyllä jälkensä niin hyvässä kuin pahassakin, mutta ajattelen niin että ehken jossakin on toinen samanlainen jolloin ymmärrystä löytyy niille parisuhdemielessä huonoillekin piirteille. Ettei hänkään erityisemmin kaipaa enää yhteistä taloutta tai muutenkaan kovin tiivistä yhdessäoloa vaan hänkin osaa antaa toiselle sekä tarvitsee itsekin omaa aikaa ja tilaa ympärille vaikka oltaisiinkin ihan normaalin sitoutuneessa ja yksiavioisessa suhteessa toistemme kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Terapeuttini joskus sanoi, että
"Jos ihminen on 30v eikä ole koskaan seurustellut, vaikka on etsinyt aktiivisesti seuraa viimeiset 10 vuotta, niin silloin on aihetta kyseisellä ihmisellä katsoa peiliin; syyt sinkkuuteen löytyvät takuuvarmasti sieltä peilikuvan ihmisestä. Muutoin sinkkuus on usein ihan ok"
Mitä sitten, vaikka syyt sinkkuuteen löytyisivätkin peilistä? Ei se parisuhteen löytäminen mikään velvollisuus ole.
Mistä ihmiset edes tietävät, miten kauan olet ollut sinkkuna, jos et itse kerro sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeuttini joskus sanoi, että
"Jos ihminen on 30v eikä ole koskaan seurustellut, vaikka on etsinyt aktiivisesti seuraa viimeiset 10 vuotta, niin silloin on aihetta kyseisellä ihmisellä katsoa peiliin; syyt sinkkuuteen löytyvät takuuvarmasti sieltä peilikuvan ihmisestä. Muutoin sinkkuus on usein ihan ok"
Mitä sitten, vaikka syyt sinkkuuteen löytyisivätkin peilistä? Ei se parisuhteen löytäminen mikään velvollisuus ole.
Ei tietenkään ole. Mutta jos sitä parisuhdetta kovasti toivoo, eikä sitä millään saa, niin sitten täytyy alkaa miettiä itse fyysisen puolen kehittämistä.
No ei mulle ainakaan ole. Mieluummin pitkä sinkkuus, kun joku läheisriippuvainen suhteesta seuraavaan hyppelijä tai mieshoro.
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä se sellaiselle ihmiselle se onkin joka ei ole oikeanlainen ja sopiva. Itsekin olen ollut pitkään sinkkuna ja ymmärrän kyllä, että tästä on seurannut se etten esim ole mitenkään hirvittävän joustava ihminen. Tämä yksineläminen ja yksinpärjääminen jättää kyllä jälkensä niin hyvässä kuin pahassakin, mutta ajattelen niin että ehken jossakin on toinen samanlainen jolloin ymmärrystä löytyy niille parisuhdemielessä huonoillekin piirteille. Ettei hänkään erityisemmin kaipaa enää yhteistä taloutta tai muutenkaan kovin tiivistä yhdessäoloa vaan hänkin osaa antaa toiselle sekä tarvitsee itsekin omaa aikaa ja tilaa ympärille vaikka oltaisiinkin ihan normaalin sitoutuneessa ja yksiavioisessa suhteessa toistemme kanssa.
Tällainen kuulostaisi just mun ihanteelta, mutta mistä näitä naisia löytää, jos ei käytä deittisovelluksia? m
Vierailija kirjoitti:
Redflag? Opettele suomenkieltä, kun Suomessa asut. Minä näen punaista joka kerta, kun englannin ja suomenkielen sanoja tungetaan samoihin lauseisiin!
Ihme autisti.
Mistä päättelet että aloittaja asuu suomessa?